Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 57 .. 112 113 114 115 116 .. 418 .. 720
Proeschu  am 14.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini

Do wördi säge: Here met Föteli vo oiere Traumwohnig (sobalds weder funktioniert met ufelade...)

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



nimbini  am 14.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@stella, ja gaht mir au so! mir isch schön wohne extrem wichtig, wil mir sind gern dehei und händ au gern bsuech und meh söll sich wohl fühle! aber ebe, wänn ich dänke, was mir da scho alles a mieti zahlt händ und mir hetted eus e wohnig oder es hüüsli chönne baue lah, isch es ebe scho wahnsinn! aber gäll, wer hät eifach so 200'000 uf de siite?! aber d'laag tönt natürlich super, grad am see isch halt scho sehr schön! ich han defür grad de wald hine dra, das find ich au herrlich, han nöd gern, wänn meh so ipfercht wohnt und s'rundume nur hüüser hät.... chli natur söll scho au si!

@proeschu, uh han glaubs gar kei föteli vo eusere wohnig, und terrasse hämer scho wieder agfange ineruume ;o)! isch nöd so eifach zum fötele, mir händ ebe drü stöck und isch so schwierig zum beschriebe, wil mir händ so loftähnlich mit so halbgschoss und grosser terrasse.... und ebe 4 meter höchi stube.....



Stella83

nicht registriert

am 14.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Wow de Wald. Da isch natürlich au mega. Mir sind halt glich direkt anere Hauptstrasse und uf de andere site isch e pärkli. Ghörsch absolut nix wenn nöd grad e Fenster offe häsch. Min chline Brüeder het sich in Chopf gsetzt bi de Eltere usziehe i so e neui Wohnüberbauuig. Da wär nix für mi. So viel Hüser ufenand und alles glich.

Wow ihr händ sogar 3 Stöck Tönt ja hammer. Üsi isch nöd gar so gross. 2-stöckig und de unter Bereich isch au wie e Loft mit chlinem Bad. Obe isch nur Schlafzimmer, grosses Bad und begehbare Schrank (du wirschs nöd glaube aber 90% vo dem ghöred mim GG). I ha defür Mitte im Rum min Kleiderständer, so eine zum rolle und e Kommode und en grosse Spiegel. Gseht us wie e chlini Boutique.

Ja wenn das usrechnisch mit de Mietene chunsch uf enormi Beträg

Ever thine Ever mine Ever ours *30.06.2012*



nimbini  am 14.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@stella, oh das tönt aber würklich au mega cool, eui wohnig! ich finds ebe no lässig,w änn e wohnig chli speziell isch und nöd so 08/15! hihi also min maa hät im fall au d'hälfti vo eusem riese schrank in beschlag gnoh! und de hät au irgendwie 30 paar schueh! han ihm gseit, er müess jetzt dänn emal sin schrank usmischte.... müend ja eh platz mache, wänn mir ändi jahr wieder id usa gönd



cosa87  am 14.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

so fertig.. :)
jo ha hüt im chef scho gseit das ich am 4 wett goh.. ;)
jo mir freued üs mega uf die wohnig.. ahh..:) es einzige woni überhaupt kei freud ha isch es Wetter.. ende Oktober chöntis no mühesam werde mit zügle.. aber mir mached es beste drus.. :)

mir züglet ine Neubau.. :) uf da freui mi au.. isch aber alles ebe..
es isch eifach mega tür.. so chame halt nid viel uf siete tue dasme schneller zumene neubau chunt.
klar mir hettet chöne i chlinere wohnig neh für 1200.- oder so.. aber
mir lebet jetzt und mir wens au jetzt gnüsse.. en guete kolleg isch letzt johr eifach so (herz het eifach ufghört) gstorbe und da het mir eifach zeiget dasme sini Träum mue lebe..
tönt ev. chli krass.. aber i mir inne het sich scho chli öbbis gänderet noch dem fall..

@stella
bi üs isches umgekehrt.. ich ha ca. 90% vom schrank

am 27.08.2011 isch min schönste Tag gsi
*****Du bist ein Teil von mir*****



Proeschu  am 14.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Cosa
Wie gross esch denn oii noii Wohnig? Ond wievell zahleder defür?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



nimbini  am 14.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@cosa, mach der kei gedanke wägem zügle! mir sind damals am 1. dezember zügled, au in en neubau und bi eus sind nonig emal d'weg zum huus fertig gsi, die im untere stock händ zum fenschter inezügled und mir händ müesse holzbretter anelege, dass mir nöd händ müesse durch de dreck zügle

ich bin ebe au chli eso, ich läbe jetzt und ich weiss nöd, was i 20 jahre isch!



Stella83

nicht registriert

am 14.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: Min Schatz het müesse usmiste. Er isch ja letscht Jahr i mini Wohnig zoge und i ha echt nöd Platz gha für so viel Klamotte. Han extra müesse min alte Schrank vo mine Eltere dihai hole.

Cosa87: Au schön en Neubau. Üsi isch vorher en Estrich gsi wos usbaue händ.
Ihr händ scho recht e grösseri znäh. Muesch ja au chli a spöter denke


Ever thine Ever mine Ever ours *30.06.2012*



nimbini  am 14.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@arwalds_braut, ich han gar nöd müesse so züügs in chauf näh, isch 5 min vo det, wo ich ufgwachse bin, d'mieti isch für das, wo mir händ, eigentlich agmässe, wil mir i eusem kaff kein bhf händ und ufs auto agwiese sind, internet isch au ok! d'nachbare mittlerwile au (händ mal en schwizer drin gha mit ere russin, die hät dem die ganz hütte zämegschlage und uf ihn isch sie au los, hui isch nöd so de hit gsi)..... isch würklich no cool! aber ebe, unter em strich zahled mir i de schwiz trotzdem eifach zviel mieti und ich dänke mir amigs, dass e familie mit zwei chind und nur eim ikomme (eme durchschnittsikomme) halt scho müeh hät, e schöni, grossi wohnig, wo chli zentral liit, z'finde.....

@stella, hui da häsch aber e rächti tusse a de angle wänn de soviel chleider hät, hihi!



Stella83

nicht registriert

am 14.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: Eigentlich ebe gar nöd, da isch ja de Witz. Min Schatz schafft uf em Bau und het kai so schicki-micki klamotte. Er het eifach viel Fuessball-Züg und da chamer sich vo nix trenne

Ever thine Ever mine Ever ours *30.06.2012*



 1 .. 57 .. 112 113 114 115 116 .. 418 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.