Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 59 .. 116 117 118 119 120 .. 420 .. 720
livipivi

nicht registriert

am 17.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke ihr Liebä- mom. isch erträglich- warte bis i zwei Wuche- denn isch d ops scho düre! Ihr sind sooo lieb

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



sinna  am 17.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

gueti besserig livipivi



livipivi

nicht registriert

am 18.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke Sinna

@ALL- ha hüt so kei bock zum schaffe- das wunderschöne Herbstwetter zieht mich förmlich use I like it wenn s so goldig isch und d Sunne strahlt und trotzdem kalt isch

Mached ihr eigentlich öpis a eurem z.b. halbjahres Hüratsdatum? bi üs staht das am 7.11. ebe bevor und ich weiss gar ned ob ich was mache söll- zuesätzlich erschwert well ich ja na krank gschriebe bin denn....
Am Do. lad ich min Schatz in Gütsch i go esse- für üse ersti Wu-Tü-Abig- wird zwar echli tüür aber min Maa liebt chateau Briand und det gits das und gemäss Bride81 segs hammermässig (Danke Bride81)

Lg Mädels

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 18.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, mir stinkts momentan au wieder graaaaausam! zudem isch d'stimmig i de bude au nöd de mega hit ufs jahresändi ane, spare isch a allne egge agseit! hach ich weiss doch au nöd, bin au immer chli am gügsle uf em stellemarkt, aber viel gschieds häts ja würklich nöd ume *seufz*! zudem bini hüt irgendwie so unruhig, mega chribbelig, kei ahnig wieso... han eigentlich gar kein grund dezue?!

s'wätter findi au herrlich, ich liebs, wänn ich mich chan warm ipacke und dusse d'sunne schiint... aber leider hani eh nöd viel vom wätter, wil wänn ich hei gange, isch es ja meh oder weniger scho wieder verbi mit de su nne

also mir händ a eusem halbjährige nüt gmacht, aaaber defür staht i zwei wuche euse 1. zivilhochzytstag und somit euses 10jährige vor de türe bin i letschter zyt extrem viel über die letschte 10 jahr am nahdänke und am föteli aluege, wo mir überall gsi sind und was mir alles erläbt händ i dere zyt.... isch wahnsinn, wie schnäll die jahre verbi gange sind *seufz*

ouuu chateaubriand hani au meeeega gern, das simer früehner immer am hochzytstag vo mine eltere go ässe



nimbini  am 18.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ou und livipivi, jetzt chunnt mer grad no in sinn, dass ich die nacht vo dir träumt han mir sind zäme ime flüger ghocket in indie (gopf ich bin richtig uf ferieentzug, träume i letschter zyt immer vom reise).... und dänn händ die eus z'dritte welle uf so en sitz quetsche, also eus zwei und min maa und dänn händ mir gseit, dass mir zwei fraue ja scho chum platz händ z'zweite und dänn hät min maa müesse hindere sitze und mir sind det mega eng uf dem sitz ghocket hey frög mich nöd, wie ich uf so züügs chume, aber ich mich sälber gfögt hüt morge?!



livipivi

nicht registriert

am 18.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hi hi Nimbini- so geil lustigerwies hani s letzte wucheend vo de Prinzessin ihrem Hochziit träumt- aber isch mir erst jettz wieder in sinn cho- wo du das seisch
Ja du das wär was ich und Indie- das isch jetzt es land wo ich mega Respekt hetti...

Ah scho 10 Jahr- WOW- bi üs isch es nächst Frühligsafang 8 Jahr. Isch au krass..., aber ganz toll wenn mer sich mal vor Auge führt was mer alles zämä düre gmacht het, ob guet oder au schlechti Erfahrige

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 18.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, hihi gäll luschtig, was meh amigs so für züügs zäme träumt ! indie isch cool, hani jetzt scho wieder es paar mal devo träumt, vermuetlich muess ich eifach wieder emal gah *g* (bin ja erscht gsi)... ich glaube, ich wär ready für en lottogwünn! dänn chönnt ich wieder go reise, reise, reise....

ja säg nüt, isch würklich e langi zyt und mir händ sooooviel erläbt und sind a so vielne orte gsi! scho cool eigentlich.... und ich han kei ahnig, wo all die zyt ane isch.... ich glaube, je älter meh wird, umso schnäller vergönd die jahr....



livipivi

nicht registriert

am 18.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Du Reisefüdli Bisch eifach es Muster

Ja ich findes de oberknalller was mer scho alles zämä erlebt het i dere Ziit- also ha erst es Fotoalbum gmacht mit Fotos vo üs- z.t. ober doofi Bilder- wo mer normalerwies nie würd uswähle für es Album, aber wo eifach üs zeigt. Isch es hammer Album worde vom 2004- bis hüt

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 19.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, ja ich weiss, bin eifach unverbesserlich, wänns ums reise gaht! anderi rauched oder trinked, mini sucht isch s'reise mischt, grad die tüürscht vo allne sücht hani mir müesse ussueche

hey die idee hani im fall letschti au gha! han dänkt, ich chönnti für eus es fotoalbum mache vo de letschte 10 jahr, eifach es paar vo allne orte, wo mir gsi sind und vo allne parties, wo mir zäme erläbt händ! dänn muessi nöd immer alles uf em pc aluege, ads duured stuuuunde *g*



livipivi

nicht registriert

am 19.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Mach das Nimbini- üses Album isch so geil has grad hüt mit is Gschäft gno für d Kollegin- es isch soooo lustig

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



 1 .. 59 .. 116 117 118 119 120 .. 420 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.