Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 59 .. 116 117 118 119 120 .. 420 .. 720 | ||
livipivi nicht registriert am 17.10.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Danke ihr Liebä- mom. isch erträglich- warte bis i zwei Wuche- denn isch d ops scho düre! Ihr sind sooo lieb | ||
| ||
sinna am 17.10.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) gueti besserig livipivi | ||
livipivi nicht registriert am 18.10.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Danke Sinna | ||
nimbini am 18.10.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi, mir stinkts momentan au wieder graaaaausam! zudem isch d'stimmig i de bude au nöd de mega hit ufs jahresändi ane, spare isch a allne egge agseit! hach ich weiss doch au nöd, bin au immer chli am gügsle uf em stellemarkt, aber viel gschieds häts ja würklich nöd ume *seufz*! zudem bini hüt irgendwie so unruhig, mega chribbelig, kei ahnig wieso... han eigentlich gar kein grund dezue?! | ||
nimbini am 18.10.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) ou und livipivi, jetzt chunnt mer grad no in sinn, dass ich die nacht vo dir träumt han mir sind zäme ime flüger ghocket in indie (gopf ich bin richtig uf ferieentzug, träume i letschter zyt immer vom reise).... und dänn händ die eus z'dritte welle uf so en sitz quetsche, also eus zwei und min maa und dänn händ mir gseit, dass mir zwei fraue ja scho chum platz händ z'zweite und dänn hät min maa müesse hindere sitze und mir sind det mega eng uf dem sitz ghocket hey frög mich nöd, wie ich uf so züügs chume, aber ich mich sälber gfögt hüt morge?! | ||
livipivi nicht registriert am 18.10.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Hi hi Nimbini- so geil lustigerwies hani s letzte wucheend vo de Prinzessin ihrem Hochziit träumt- aber isch mir erst jettz wieder in sinn cho- wo du das seisch | ||
nimbini am 18.10.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi, hihi gäll luschtig, was meh amigs so für züügs zäme träumt ! indie isch cool, hani jetzt scho wieder es paar mal devo träumt, vermuetlich muess ich eifach wieder emal gah *g* (bin ja erscht gsi)... ich glaube, ich wär ready für en lottogwünn! dänn chönnt ich wieder go reise, reise, reise.... | ||
livipivi nicht registriert am 18.10.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Du Reisefüdli Bisch eifach es Muster | ||
nimbini am 19.10.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi, ja ich weiss, bin eifach unverbesserlich, wänns ums reise gaht! anderi rauched oder trinked, mini sucht isch s'reise mischt, grad die tüürscht vo allne sücht hani mir müesse ussueche | ||
livipivi nicht registriert am 19.10.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Mach das Nimbini- üses Album isch so geil has grad hüt mit is Gschäft gno für d Kollegin- es isch soooo lustig | ||
1 .. 59 .. 116 117 118 119 120 .. 420 .. 720 |