Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 61 .. 119 120 121 122 123 .. 422 .. 720
nimbini  am 19.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hihi ja da häsch au rächt, vor allem isch es unagnehm dänn! mis hät sich eifach zwüscheddure mal liecht entzündt, dänn es paar täg bepanten-spray und guet isch gsi..... aber ja!

ach hani scho gseit, dass es mir stinkt und da im forum ruhigeds au langsam, hani s'gfühl, meh merkt, dass die meischte 2011er-hochzyte ume sind... isch nämlich letscht jahr öppe s'gliche gsi....



nimbini  am 19.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@prinzessin, ich glaube, jetzt wo d'hochzyt dure isch, muesch au afange luege für öppis neus! wobi gäll, viel gschieds häts nöd ume, es hät zwar viel jobs, aber meh so züügs, woni villicht mit 20i no cool gfunde hetti, aber jetzt gits eifach zviel sache, woni säge, nei das will ich nöd! es isch drum extrem schweirig und jetzt uf ändi jahr sowieso, da stelled viel budene gar niemer meh i... ich tuen mich drum wieder gedulde bis afang jahr und han eifach auge und ohre offe....



livipivi

nicht registriert

am 19.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Jaaaa ich merke au das ich nüme ganz so viel drin bin im Forum wie na die erste 3 monät nach em hochziit. Aber ebe- glaub das isch normal. Die 2012 Brütlis spanned natürlich au echli zämä- wie mir, isch halt scho cool wenn dich mit Lüt chasch ustusche wo gliech wiet sind wie mer selber und all die Problem grad au na düremached...

@Prinzessin: also das mit em Job find ich het din Maa recht- ned ewig luege- sonder sis Schicksal id Hand neh

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



livipivi

nicht registriert

am 19.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Prinzessin, die Frag isch bi mir scho sit 4 Jahr amel cho het au mit em Alter z tue, und d nimbini seit amel ich fange grad na e Usbildig nebebrueflich a- denn chani doch kei Familie ha.
Das würd ich au mache- gaht die ja nüt a obs stimmt oder ned.

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 19.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@prinzessin, s'einzig wo mich e chli hinderet, isch, wäge de familieplanig! ich dänke mir, was mach ich, wänns i dene drü mönät kündigungsfrischt ischlaht?! dänn fang ich z.bsp. im 3. monat bi de neue firma a, während de probezyt chönds mir no künde und was machi, wänni extremi problem han i de schwangerschaft, also wänni oft zum arzt muess oder chrank bin oder was au immer... und dänn kündets mir?! dänn hani verlore.... wil im 6te monat stellt eim sicher keine meh i.... das sind eigentlich so chli die bedänke, woni momentan han und ehrlich gseit hani au so gar kei bock, neui lüüt müesse kännezlerne und e neui firma, bis ich mich wieder igwöhnt han etc.... das alles macht das ganze leider nöd würklich eifacher momentan!

hach ich bin ja scho lang nur no im forum zum mini zyt totschlah, chli dumm schwätze oder chli sache berede, wo eim uf de lebere lieged! ich finds cool, dass es es paar fraueli git, wo's glich gaht und dass mir eus mal troffe händ und meh sich eso persönlich kännt und au irgendwie übers schriebe sich besser kännelernt etc....



livipivi

nicht registriert

am 19.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Das isch natürlich scho ungünstig, wenns denn sofort ischlaht. Also du Nimbini bisch ja scho am üebe oder? Denn würd ich mal na echli üebe und wenns länger nüt gaht, erst denn wechslä.
Prinzessin, solang ihr na ned üebed chasch ja easy wechslä und denn erst afange wenn det d Probeziit verbi isch und ich meine, was wends sägä- es chan ja würklich au mal unplant passiere (hani mir sägä lah)

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 19.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, ja ebe, das isch ebe genau s'doofe udn warte mit üebe wett ich ehrlich gseit nöd, wil wer weiss, wie lang das duured, bis es dänn au würklich ischlaht! und ich känne mich, bi mir würdis vermuetlich grad en tag nach de kündigung ischlah ja isch echt mega doofi situation... klar chans au unplant ischlah, aber ich finds au e doofi situation, wänn neu afangsch und dänn nach eme halbe jahr bisch schwanger! isch echt mega blöd.... und eigentlich isch das scho de 3. job, woni säge, da bliebi, bis ich familie han hehe jaaaa zum glück bini bi de manne nöd so flügge wie bim schaffe *g*!



livipivi

nicht registriert

am 19.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Kenne das- drum wett ich ja au gern da bliebe- wett mal d 3 jahresgrenze schaffe, bin na NIE länger bime Job gsi. Doch - einisch 3 Jahr und 2 monät Ja voll e doofi Situation. Hetsch früher müese sueche- oder jetzt dürebiessä..., voll doof

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



livipivi

nicht registriert

am 19.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

och- isch echt schwierig bi eu! Bin ich froh das mirs na ned eilig hend- ui nei- es Baby JETZT danke es anders mal Ha früher au immer gseit grad nachem hürate- aber jetzt bin ich irgendwie doch na ned bereit mini Freiheit scho ufz geh...
evtl. nächst Jahr nach em Hochziit vo de Schwägerin, die wend ebe sofort und das wär halt na cool wenns ähnlich alt wäri

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



livipivi

nicht registriert

am 19.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ja scho Prinzessin, aber es isch ebe scho e krassi Änderig und mer chan sich eifach nüm viel für SICH leiste und mues sich scho bewusst si das au d Beziehig sich veränderet zum Maa- plötzlich isch er nüm s wichtigst und ich mues sägä ich wett na es wieli üsi Ehe gnüsse- z zweite- Babys chani na lang ha und ich ha au immer s Gfühl gha ich mües es jungs mami si, aber e Kollegin wird das Jahr vierzgi und het jetzt s ersti Baby im Buch und ich so happy und ich wett mich eifach ned stresse lah vo irgendwechle üssere Iflüss oder so.
Ich meine- mini biologisch Uhr tickt scho lüter als dini Prinzessin Und ich ha na es anders Handicap wo eigentlich Grund gnueg wär so bald wie möglich azfange- aber nei- ich wett ned nur wells irgendwelchi logischi Gründ git- ich wett vo Herze bereit dezue si. Und das bin ich na ned- obwohl ich s Töchterli vom Maa und au üse Göttibueb und all Kind so liebä und am liebste ständig bi mir hetti...
es eigets.. isch na z frühe- Ich weiss ich fall usem Rahme, aber ich ha mir gseit, ich lah mich ned stresse und bin sooo happy das min Maa das genau so gseht.

Herzig isch aber- er het letzti gseit, er well denn aber scho na mindestens eis Baby. So dütlich het er das na nie gseit- hani herzig gfunde und gseit: Ja sicher- aber na ned jetzt!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



 1 .. 61 .. 119 120 121 122 123 .. 422 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.