Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 61 .. 120 121 122 123 124 .. 422 .. 720
nimbini  am 19.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, hihi ja ich han ja immer gsuecht, min cv isch nöd de schönscht vo de wechsel her, drum bin au chli müed worde vom jobsueche etc.... es langed irgendwänn! isch würklich doof!

@prinzessin, also wänn no e op vor dir häsch, würdi die jetzt no im alte gschäft mache! dänn bisch ja sciher no chli chrank gschriebe und villicht chasch dir dänn was neus sueche? oder halt wie ich, durebisse, bis es dänn hoffentlich bald ischlaht oder bis meh gwüssheit hät,d ass es nöd wird ischlah und dänn e anderi richtig wähle....

ach und livipivi, ich känne das mit de freiheite! ich bin doch au so... ein tag würdi mich mega freue, ich wäri schwanger am nächste tag dänki wieder, u i nei, uf was ich da alles meuss verzichte! aber schlussendlich isch es sowieso nie de richtig zytpunkt... im prinzip hetted mir ja alli no chli zyt zum warte, aber wänn meh dänn hlat au gern emal no es zweits will und das nöd grad 1-2 jahr nachenand, dänn wirds dänn ebe glich emal öppe zyt... ach ich weiss au nöd, ich bin au immer hin- und hergrisse! andersits muessi säge, ich han ja scho sooovile gseh uf dere welt, soviel erläbt, soviel go reise, das mached anderi ihres ganze läbe lang nie... aber ebe, es i sch e sucht und ich han no lang nöd alles gseh.... und erläbt! und by the way ER hät gschriebe und will mit mir go ässe



livipivi

nicht registriert

am 19.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@so mädels ich bin jetzt @ Chefgespräch bis gli

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 19.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ui viel glück! haltisch eus uf em laufende, bin gspannt!



bride81

nicht registriert

am 19.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

eine gute freundin von mir hatte auch so einen sch** job und hat gekündigt, obwohl sie mit ihrem mann kinder wollte und auch schon am üben waren. sehr schnell hat sie dann einen neuen job gefunden und zwei tage bevor sie dort angefangen hat, hat sie gemerkt, dass sie schwanger war!

als ihre chefin dann nach einem monat mit ihr über ihre berufliche zukunft sprechen wollte, hat sie die gelegenheit beim schopf gepackt und gesagt "äh, es gibt noch ein kleines problem; ich bin schwanger".. und die chefin hat sich mega gefreut, gratuliert und gesagt "aber wo ist das problem? so lange du nach der ss-pause wieder zurück kommst, sind wir happy". und so war es. und das, obwohl meine freundin nach der baby-pause nur 40% gearbeitet hat (vorher 80%).

ich war echt überrascht, da sie noch in der probezeit war, hätte ich erwartet, dass sie ihr künden. aber nix da.. kommt also wirklich drauf an.



nimbini  am 19.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@bride, das ist natürlich toll! aber ob alle chefs so verständnisvoll sind? ich finde es mutig von ihr, dass sie es gleich nach einem monat gesagt hat, ich glaube, ich hätte die probezeit abgewartet! obwohl sie einem ja nicht kündigen dürfen, nur weil man schwanger ist, da braucht es schon einen triftigeren grund! aber not macht erfinderisch, man weiss ja nie, was einem dann unterstellt wird... kommt natürlich immer auf die firma und die leute an....



bride81

nicht registriert

am 19.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: natürlich sind nicht alle so verständnisvoll, aber es gibt sie! es gibt also hoffnung fand es auch extrem mutig von ihr, aber sie hatte schon recht schiss vor dem gespräch..



Proeschu  am 19.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@PrinzessinN

Ach nööö, was muess ich denn do läse vo der? Gar ned guet.....
Was hesch denn no för en OP vor dir?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



livipivi

nicht registriert

am 19.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey Mädels, also das Gespräch lief gut, ich weiss jetzt wo ich konkret eingesetzt werden würde, das stimmt auch so für mich- lohnidee angebracht (da werd ich noch entgegenkommen müssen) aber ist okay. Und wenn dann der Chef Schweiz nächste Woche wieder da ist weiss ich ende nächster woche definitiv obs klappt und Vertrag und so

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



sinna  am 19.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

livi das tönd super.... dümmli sind druckt.. aber dini handelsschuel machsch doch noh???



livipivi

nicht registriert

am 19.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey sinna, natürlich - übernächst Samstig fangts a Danke!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



 1 .. 61 .. 120 121 122 123 124 .. 422 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.