Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 62 .. 122 123 124 125 126 .. 423 .. 720
cosa87  am 24.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Liebi Schnubel
Mies Beileid, wünsch dir vo ganzem Herze viel viel Kraft


am 27.08.2011 isch min schönste Tag gsi
*****Du bist ein Teil von mir*****



nimbini  am 24.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Liebi Schnubel

Es tuet mir so unendlich fescht leid! Ich wünsche Dir und Dinere Familie i dere schwerze Zyt ganz viel Chraft!

Alles, alles Liebi und e grossi Umarmig
Nimbini



bergeri  am 24.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Liebe Schnubel

Mein herzliches Beileid. Auch ich wünsche dir für die Zukunft viel Kraft.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



bride81

nicht registriert

am 24.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

liebe schnubel

das tut mir sehr leid, mein herzliches beileid. ich wünsche dir und deiner familie in diesen schweren stunden viel kraft. ich denk an dich.

alles liebe



nimbini  am 24.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

so, jetzt isch es also passiert, min chef hät kündt! ich han grad de mega aschiss, ich chönnt hüüle, bin echt de träne nöch! er und euses team isch ja eigentlich s'einzige, wo mich da no ghebt hät und jetzt?! han grad so de mega aschiss, obwohl mir ja alli demit grächnet händ, dass es früehner oder spöter wird passiere, trotzdem isch das für eus irgendwie grad en mega schwarze mäntig



Proeschu  am 24.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini
Och nöööööööö........
gar ned guet! Hesch ehn denn gfrogt woner hi god? Ev. heds dete no es Plätzli frei för dich?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



nimbini  am 24.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu, du glaubsch gar nöd, wie d'stimmig jetzt am arsch isch im büro! mir händ scho länger gseit, dass wänn er gaht, gönd mir au! bi mir und minere arbeitskollegin isch es halt eifach chil doof, wil mir familie planed und es chan ja jede monat heisse, positiv, isch würklich dumm! er seit eus nonig, wo er ane gaht, er wartet no chli.... aber er htä scho gmeint, ab 1.1. chönd mir euse CV ihm schicke.... aber ja, isch würklich müehsam, bin mega truurig! so en chef isch mega sälte!



Proeschu  am 24.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini

Mhh.... das esch natürli blöd... wäri schono guet, wennd wösstisch woner hi god ond denn dich dete au grad chönntisch bewerbe, denn hättisch Afang nöchst Johr en Stell!

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



cosa87  am 24.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini tuet mir leid für dich....

aber weisch jetzt scho watt würkli wetsch mache..? au weg goh?? oder durch da dases mit dinere arbeitskollegin guet hesch bliebe??

am 27.08.2011 isch min schönste Tag gsi
*****Du bist ein Teil von mir*****



nimbini  am 24.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu, ja ich dänke, sobald zyt riif isch, wird er's eus säge... bin gspannt! sind ebe die letschte mönät alli zu de konkurrenz go schaffe, drum bini gspannt, obs ihn au det ane zieht....

@cosa, danke! ich weiss es echt nöd.... ebe s'team und de chef sind eigentlich hammer, aber wänn er weggaht, wird sich's team au veränderet, mir sind sicher z'dritte wo gseit händ, mir gönd, wänn er gaht! muess es mal mit mim maa aluege... git eigentlich nur zwei möglichkeite! durebisse und hoffe, dass es bald ischlaht oder ufhöre üebe, öppis neus sueche und dänn wieder afange üebe.... wil ich känn mich, ich würd künde und dänn würdis grad ischlah das wär au doof! hach isch das en schwarze mäntig, bin so truurig! han scho viel stelle gha, aber so en tolle chef no nie und die guete chef sind ebe würklich sälte



 1 .. 62 .. 122 123 124 125 126 .. 423 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.