Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 63 .. 124 125 126 127 128 .. 424 .. 720
nimbini  am 24.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@seechind, im normalfall gits ja immer zwei vorstelligsgspräch! dänn seisch bim erschte eifach sicher nüt wägem hürate! und wänn du zume zweite gspräch iglade wirsch, dänn weisch, dass sie interesse händ a dir und wänn dänn s'gspräch ufs thema hürate chunnt, dänn chasch immer no säge, ihr hüratet nächst jahr! oder aber ebe, du bhaltisch es für dich und dütisch bim zweite gspräch dänn a, obs es problem seig, wänn du dänn im juli (wil ja hochsaison isch was schuelferie abelangt) 2-3 wuche würdisch ferie igäh! chasch es au demit begründe, dass din maa anere witerbildig seig und nur dänn id ferie chöngi.... und somit muesch wäge de hochzyt gar nüt säge!

ich finde, meh muess dene nöd immer alli infos uf d'nase binde und e chli öppis verschwige dörf meh au!

lg nimbini



Seechind84  am 24.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Zwei Istelligsgspröch? Ich han bis jetzt bi jedem Job nur eis gha.
Min GG hät denn ebe Betriebsferie, drum händ mir s'Hochzit jo au so möse legge, well er susch vo Mai bis September kei Ferie mache dörf.

Zivil 14.07.12 im Thurgau, Kirchlich 21.07.2012 in Sachsen



nimbini  am 24.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@seechind, ja also ich weiss nöd, i wellem bereich du schaffsch, aber für en bürojob gits meistens es 1. gspräch (da gahts meistens um de job und d'firma) und dänn, wänn beidi siite interessiert sind, gits no es 2. (da werded dänn konditione besproche)..... aber ja, suscht sprichsch es bim 1. gspräch a oder du sprichsch es gar nöd a und lütisch en tag spöter a, seisch, seigsch sehr interessiert und dänn sprichsch sie druf a wäge de ferie....



nimbini  am 24.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@prinzessin, wow schon ein vorstellungsgspräch? super, ging ja mega schnell, ist das auch ein interner job? weisst du, ich hab eben 3 monate kündigungsfrist, heisst, wenn ich jetzt künde, es schlägt ein, bin ich bei beginn im 3. monat und ich kann eine schwangerschaft eh nicht geheimhalten in diesen 4-6. monat, denn da wächst das bäuchlein etc ja auch.... und ich hab keinen bock, dass ich dann auf die strasse gestellt werde und extreme lohneinbussen habe, denn das geld kann ich definitiv gebrauchen, wenn ein kind unterwegs ist... ich glaube, ich warte jetzt mal noch bis ende jahr ab und dänn künde ich sonst.....



cosa87  am 24.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Seechind

also ich bi au chli so inere lag gsi.. allerdings chli anderst..
ich ha mich im Januar 2010 beweorbe für e STell uf de 01. März. allerdings hend mir im Juli scho 3 Wuche ferie buechet (mini Muetter isch 50 worde und den simmer alli mitenand für 2 Wuche id ferie und den mir no 1 allei) ufjedefall ha ich da im 2. Gspröch erwähnt. und ich bi halt würkli erlich mit ihne gsi und ha gseit, da ich no en chline Brüeder han, hend mir Ferie so mösse plane

und jo.. ich bi uf de 1. März agstellt worde und 4 mönet spöter hani mini 3 Wuche ferie chöne neh ;)


@Prinzessin
demfall wünsch ich dir ganz viel glück... dass da klappet...

ebe.. ich ha da leider au duregamcht.. wo ich den ufzmol währedem Autofahre wie sonen Blackout gha ha (bi uf gegefahrbahn cho) isch zum glück nüt passiert. ussert dasi en MEGA schock gha ha.. jo und den hani mi entschiede zum eifach Künde... ohni ussicht ufen Job... aber ich bi nervlich so am end gsi.. aber zum schluss het alles gstumme.. ha am Fritig de letzt gha.. und denn am Mäntig 1.3. mitem neue job agfange...


am 27.08.2011 isch min schönste Tag gsi
*****Du bist ein Teil von mir*****



bride81

nicht registriert

am 24.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@PrinzessinN: viel glück bim vorstelligsgspröch! i druck der da duuma und denka fescht an di, hoffentlich wird das öppis, wär jo mega cooooooool !



Seechind84  am 24.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Prinzessin: Mach dir nichts draus, wenn es ein Rückschritt ist. Ich werde auch etwas als Sachbearbeiterin suchen und nicht mehr als Teamleiterin. Mach das, worin du dich wohlfühlst, weil nur dann macht man seinen Job auch richtig gut.
Ich könnte auch intern wechseln, aber dann wäre ich wieder Teamleiterin und dass kann ich nicht mehr. Es nimmt mich nervlich zu sehr mit, wenn ich jetzt vom einen Problem ins nächst rutsche.

Zivil 14.07.12 im Thurgau, Kirchlich 21.07.2012 in Sachsen



Seechind84  am 24.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@cosa: Danke für dini Wort. Du machsch mir grad echt Muet.
Zivil 14.07.12 im Thurgau, Kirchlich 21.07.2012 in Sachsen



nimbini  am 24.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@prinzessin, klingt toll! ich drücke dir auf alle fälle ganz fest die daumen!



livipivi

nicht registriert

am 24.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Prinzessin: Viel glüüüück- drück dir fest d Düme

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



 1 .. 63 .. 124 125 126 127 128 .. 424 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.