Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 65 .. 127 128 129 130 131 .. 426 .. 720
nimbini  am 02.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@cosa und proeschu, ja danke, isch würklich mega cool! hihi han mim maa au gseit, jetzt wird ich dänn no model für bruutmode

@proeschu als ebe, ich han ihne eis gschickt, wil sie händ gmeint, sie würded sich immer sehr drüber freue, wänns chärtli überchömed! drum hanis dänn au gmacht und zudem bini würklich super zfriede gsi mit allem (im gägesatz zu leider vielne andere)....

lg



trobadora  am 02.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ich habe meinem "Brautladen" auch eine Dankeskarte geschickt, aber als PP-Präsentation.
sie hatten gefragt, ob ich nachher nicht noch ein paar Fotos senden würde und, da ich zufrieden war und die Präsi eh noch für andere gemacht habe, habe ich es Ihnen auch geschickt...



dia

nicht registriert

am 02.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Kann mir jemand sagen, warum ich sooo viele Sterne bekommen habe, obwohl ich jetzt einen ganzen Monat weg war????

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Proeschu  am 02.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia

Hooooooooiiiiii
Jo, es händ jetzt meeega vell ganz vell Sterne... ich glaube, sits ade Homepage ergendöppis gmacht händ.... händs glaubs die Sterne anderscht verteilt.....

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



dia

nicht registriert

am 02.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ahaaaa, danke! Ha mi scho gwunderet....

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Arwalds_Braut  am 02.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Schön bist du wieder da!
Ja, ich glaube die Schwellen, ab wann man einen neuen Stern kriegt, wurden paarmal verschoben (ich hatte mal 3 jetzt sinds wieder nur noch 2 )

Arwalds Braut, die eigentlich noch gar nicht richtig verlobt ist, sich aber präventiv schon mal angemeldet hat...



Kate82  am 03.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hey livipivi, du bisch zwar jetzt gläb grad dehei und gar nid im Gschäft, gäll. Aber hesch eigentlich News wägem intern wächsle? wie goht's dir inzwüsche vo dr OP?

und du PrinzässiN, wie isch s'Vorstelligsgspröch gange? Ich chum jetzt nüm ganz drus, hesch's Gspröch bi euch intern oder ebe i däm chliine Gschäft gha?

welcome back, Dia

Nimbini: "guet's üebe" , ah nei, natürlich vill Erfolg und dass es bald ischloht... (bi uns im dorf hät's übrigens e Storchestation, do hockt immermol wieder ein ufem Dach )

Zuletzt bearbeitet am 03.11.11 08:31



nimbini  am 03.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hey prinzessin, also ich han die wuche grad wieder es paar bewerbige useglah, bin immer no total gfruschtet, wil euse chef kündt hät und er ja nöd ersetzt wird! zudem isch ja jetzt d'baustell a de hardbrugg fertig... eigentlich hani dänkt, es wird besser mit em verkehr, aber denkste, die wuche isch de reinschti horror gsi und wänn das eso witer gaht, dänn muessi definitiv öppis bi mir i de nöchi ha... wobi die bewerbige wo ich gschickt han, alli bi mir i de umgäbig sind.....



Kate82  am 03.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@PrinzessiN: Jo, das isch sicher e gueti Idee, wenn au kei eifachi Ufgob... Di packsch das, vill Erfolg

@Nimbini: wünsch dir au vill Erfolg bir Stellesuechi! E Stell ir Nöchi isch würklich e Luxus woni sehr gniess...

@bergeri. ich würd dört au go! du findsch sicher öpis Neus. Das isch jo kei Zuestand, nid dass no vom Stängeli kippsch....

Zuletzt bearbeitet am 03.11.11 09:20



nimbini  am 03.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@kate, ja ich weiss, ich han bis vor zwei jahr immer en job i de umgäbig gha, han sogar amigs hei chönne über de mittag! da isch jetzt defür de lohn super und ebe s'team und de chef händ mich bis jetzt da ghaltet! aber wil de chef gaht, isch mers au egal, wänni chli weniger verdiene und defür wieder hei chan über de mittag, das hani scho sehr vermisst die letschte zwei jahr



 1 .. 65 .. 127 128 129 130 131 .. 426 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.