Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 66 .. 130 131 132 133 134 .. 427 .. 720 | ||
Proeschu am 03.11.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Livipivi | ||
| ||
PrinzessinN nicht registriert am 03.11.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi: Uiii schön, wieder öppis vo dir z ghöre. Ich wünsche dir witerhin gueti Besserig. Tue dich guet erhole...sone OP isch astrengend...de Körper mues zerst wieder Kraft tanke! | ||
Schlumpf79 am 03.11.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Livipivi: ech wünsche der au ganz gueti Besserig! Gönn der dini Rueh und lah di schön lah verwöne!! *umarmdichsmiley* | ||
Arwalds_Braut am 03.11.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi: de wünsch ig dir mau witr es guets Erhole vor OP! Geit dir hoffentlich gli widr besser! | ||
Proeschu am 03.11.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Arwalds_Braut | ||
minibride am 03.11.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Oje, oje, das känni nur zu guet .... han dänn, da so oder so alles schief glaufä isch, schlussendlich eifach dä rescht von Tag im Forum verbracht. Und siehe da, am nächschtä Tag isch's wieder wie am Schnüerli gloffä und ich han alles wieder ufgholt. Ich hoffe, s'ghat bi Dir genau so. | ||
nimbini am 03.11.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @arwalds_braut, hihi ja isch guet | ||
Arwalds_Braut am 03.11.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Merci, ihr Liebe! Es isch eifach so dumm, wenn me nid mau weiss, werum as es nid geit. Es het drum vo eim Tag ufe ander eifach ufghört funktioniere, völlig ohni Grund Aber jo, dureschnuufe, Pause mache, Abstand gwünne und de nomau drhinger... Aber wes bis am 5i nonig widr lauft, goni glaubs eifach hei, wil ab emne gwüsse Fruschtrationsgrad chumi eh nüm vom Fläck | ||
Lula am 04.11.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi: Guets Erhole nach der OPs!La Di lah verwöhne u lueg guet zu Dr. | ||
Arwalds_Braut am 04.11.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Merci Lula! Naja, heute morgen gings besser, aber irgendwo ist trotzdem immernoch der Wurm drin, darum schalt ich gerade nochmals alles ab und wieder an, das hilft manchmal und bringt mir ausserdem noch süsse 20 Minuten Forums-Zeit | ||
1 .. 66 .. 130 131 132 133 134 .. 427 .. 720 |