Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 66 .. 130 131 132 133 134 .. 427 .. 720
Proeschu  am 03.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi

Juuuuuhuuuuuuuiii
Hoooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiii
schön, besch weder "do"!

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



PrinzessinN

nicht registriert

am 03.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi: Uiii schön, wieder öppis vo dir z ghöre. Ich wünsche dir witerhin gueti Besserig. Tue dich guet erhole...sone OP isch astrengend...de Körper mues zerst wieder Kraft tanke!

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



Schlumpf79  am 03.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi: ech wünsche der au ganz gueti Besserig! Gönn der dini Rueh und lah di schön lah verwöne!! *umarmdichsmiley*


hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



Arwalds_Braut  am 03.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi: de wünsch ig dir mau witr es guets Erhole vor OP! Geit dir hoffentlich gli widr besser!

@nimbini: so cool! Wirde a dr Mäss uf all Fäll nach "dir" Usschau halte

Chani bitte e chli Mitleid ha? Aso eigentlich e chli vil, wes geit! Bi mir laufts drum grad gar nid guet bim schaffe (aso jo, ig schaffe würklich, bi nur gschwing is Forum cho zum chlöne und e Fruscht-Pause cho mache...) Ha mir für hüt so vil vorgno, wo me i eim Tag au wunderbar chönnt schaffe, aber mini To do Lischte het anstatt vili Högli nur Kommentär à la "hat nicht funktioniert" becho... und jetzt weiss ig langsam nüm, was ig no sett usprobiere, drmits klappet, wil ig eifach nid usefinge wos Problem überhaupt ligt

Arwalds Braut, die eigentlich noch gar nicht richtig verlobt ist, sich aber präventiv schon mal angemeldet hat...



Proeschu  am 03.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Arwalds_Braut

Ach nöööööö, das tönt aber ned so guet.... sapperlott... aso mis Mitleid hesch!

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



minibride  am 03.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Oje, oje, das känni nur zu guet .... han dänn, da so oder so alles schief glaufä isch, schlussendlich eifach dä rescht von Tag im Forum verbracht. Und siehe da, am nächschtä Tag isch's wieder wie am Schnüerli gloffä und ich han alles wieder ufgholt. Ich hoffe, s'ghat bi Dir genau so.


Die Kraft der Liebe ist das Glück des Lebens. 16.11.2011



nimbini  am 03.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@arwalds_braut, hihi ja isch guet

oh je, chan das si, dass du i de gliche bude schaffsch wie ich? i dem saftlade funktioniert nämlich au nüt *nerv*! drum sägi nur eis "om shanti om" ischnuuufe, uuuuuschnuuufe... andersch gahts fascht nöd



Arwalds_Braut  am 03.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Merci, ihr Liebe! Es isch eifach so dumm, wenn me nid mau weiss, werum as es nid geit. Es het drum vo eim Tag ufe ander eifach ufghört funktioniere, völlig ohni Grund Aber jo, dureschnuufe, Pause mache, Abstand gwünne und de nomau drhinger... Aber wes bis am 5i nonig widr lauft, goni glaubs eifach hei, wil ab emne gwüsse Fruschtrationsgrad chumi eh nüm vom Fläck

Arwalds Braut, die eigentlich noch gar nicht richtig verlobt ist, sich aber präventiv schon mal angemeldet hat...



Lula  am 04.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi: Guets Erhole nach der OPs!La Di lah verwöhne u lueg guet zu Dr.

@nimbini: De viu Spass bim gniesse vo Dine Biuder. Gugge de ob i Di finde...

@Awards_Braut: Ganz viu Mitleid, weiss wies isch... Hoffe geit bi Dir wieder chli besser u dUssicht ufs Wucheändi stärkt Di!!



*offiziel no nit verlobt, aber bereits es Datum...*



Arwalds_Braut  am 04.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Merci Lula! Naja, heute morgen gings besser, aber irgendwo ist trotzdem immernoch der Wurm drin, darum schalt ich gerade nochmals alles ab und wieder an, das hilft manchmal und bringt mir ausserdem noch süsse 20 Minuten Forums-Zeit


Arwalds Braut, die eigentlich noch gar nicht richtig verlobt ist, sich aber präventiv schon mal angemeldet hat...



 1 .. 66 .. 130 131 132 133 134 .. 427 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.