Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 69 .. 135 136 137 138 139 .. 430 .. 720
Schlumpf79  am 15.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi: oh ich freu mich soooo für dech!!! Hesches echt verdient, mags dier vo ganzem Herze gönne!!! Gsehsch, sWarte het sech glohnt!!!

Glg

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



Romana82  am 15.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hallo Livipivi: härzlechi gratulation. Das freut mi mega för de. S'warte het sech wörklech glohnt. Gnüss das schöne Gfühl nochli. ich wönsche der alles alles gueti.


Unsere schönsten Tage durften wir am 3.6.2011 und 4.6.2011 verbringen.



livipivi

nicht registriert

am 16.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke Danke Danke eu allne vielmal- ihr hend mir so viel Kraft geh, es het so guet tue mich amel chöne uszhüüüle bi eu und ihr hend mir au Muet gmacht. Danke für die Unterstützig- ich bin eifach so happy und ha ja alles uf ei Karte gsetzt in dem ich im Okt e sicheri Stell wo mir au gfalle hetti (eifach lange Arbetsweg 1.5h jede Weg) abgseit ha. S Risiko isch relativ hoch gsi aber irgendwie hani s Gfühl gha es chunt guet.

DANKE mini forumsfründinne

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



angiyves  am 16.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ooooooh, so vili Emotione am früehe Morge- was für e Afang füre Dag .
Mi Schatz het dr letschti Mol gseit: was machsch Du eigentli die ganz Zit i däm Forum?

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



sniffi  am 16.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Liebi Livipivi

Au vo mir herzlichi Gratulation isch ja es superschöns verfrüähts Wiehnachtsgschenk!!!! Es chunt immer denn, wenn mer parat isch defür - isch chli mini Devise

_________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



Kate82  am 16.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ou livipi, wie ich dir das mag gönne! Und es stellt mi sälber au grad uf . So schöni Nochrichte am Morge tüen doch eifach guet! Jetzt freusch di sischer dopplet uf's neue johr . Guet hesch die ander Stell abgseit, einehalb Stund isch jo scho e mega lange Wäg...

Hey Angiyves, ich dörf mim Maa gar nid säge, dass ich immerno do in umehäng, schliesslich hei mir jo HZ scho hinter uns



Proeschu  am 16.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi

SUUUUUUUUUUUUUUUUPEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!

Gsehsch, es chonnd alles so wies muess!!! Hach, ich froie mich!!!!!!!!!!!


.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



Trix77  am 16.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi: so cool! freu mi sehr für dich!

alles gueti!



angiyves  am 16.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Kate82:
Hey Angiyves, ich dörf mim Maa gar nid säge, dass ich immerno do in umehäng, schliesslich hei mir jo HZ scho hinter uns




*ohne Worte*

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



livipivi

nicht registriert

am 16.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke eu allne- eifach vo Herze

übrigens- min Maa schüttlet amel nur na de Kopf wenn ich wieder im Forum umedüse Aber ich ha au mit 3 Fraueli vo da sit üsem Treffe private Kontakt und so und drum bin ich eifach Fan- da inne hets so liebi lüt und es chönd Fründschafte entstoh und ebe- mir scho verhüratete dörfed ja jetzt üsi Erläbnis als Hilf für die nächste abietä

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



 1 .. 69 .. 135 136 137 138 139 .. 430 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.