Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 69 .. 136 137 138 139 140 .. 430 .. 720
bride81

nicht registriert

am 16.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

super livipivi, das freut mi echt für di! wünscha diar schu jetzt an guata start isch doch immer schön, wenn ma sich uf öppis freua kann.. super!!



livipivi

nicht registriert

am 16.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke Bride81- na vor 2 Monät bini unzfriede gsi, ha kei Usbildig in Sicht gha und de Job isch kacke gsi und jetzt isch beides am laufe. Chan mis Glück ned fasse- das Jahr het eifach alles zum bessere kehrt. Figur, Ghüratet hani ja au na..., also eifach toll

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Sony

nicht registriert

am 16.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi: Hoffentlich nimmt sich mein nächstes Jahr deines als Vorbild

Nach 34'343 gmeinsamä Stundä gäbä mir üs ds Ja-Wort



livipivi

nicht registriert

am 16.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Kanns nur jedem Wünschen- aber eben, manchmal braucht es einfach eine Weile- jobmässig ist bei mir seit Anfang 2009 scheisse- also hatte eine mega lange Durststrecke- von dem Her toi toi toi Sony!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Sony

nicht registriert

am 16.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke, kann ich gebrauchen.

Nach 34'343 gmeinsamä Stundä gäbä mir üs ds Ja-Wort



angiyves  am 16.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

livipivi:
Danke eu allne- eifach vo Herze

übrigens- min Maa schüttlet amel nur na de Kopf wenn ich wieder im Forum umedüse Aber ich ha au mit 3 Fraueli vo da sit üsem Treffe private Kontakt und so und drum bin ich eifach Fan- da inne hets so liebi lüt und es chönd Fründschafte entstoh und ebe- mir scho verhüratete dörfed ja jetzt üsi Erläbnis als Hilf für die nächste abietä

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

und mir schätze das seeeeeehr

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



livipivi

nicht registriert

am 16.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Angiyves- immer wieder gerne

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



livipivi

nicht registriert

am 16.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Mensch Mädels- draussen scheint die sonne- was wir an diesem tollen Nami nicht alles unternehmen könnten- muss mich also schwer zusammenreissen, das ich jetzt meine gute Kadenz bis ich den Job wechseln kann noch aufrecht erhalte- will amel einen suubere Abgang machen. Aber heute ist es schwer- diese ewigen Telefone die ich machen muss- kacke.

Naja nur noch 1.5Mt

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



angiyves  am 16.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Und diese 1.5 Mt. verbringen wir zusammen hier im Forum- haha wir gehen durch Wind und Regen, äh und Sonne


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



nimbini  am 16.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hey livipivi, mir gahts genau so! sitze wie uf eier uf em blöde stuehl! bin hüt irgendwie so unruhig und chribbelig.... han sit es paar täg eeeextrem luscht zum usegah und party mache.... hä?! han das bedürfnis jetzt jahrelang nüme gha und jetzt schwupp... möchti am liebschte ab go s'tanzbei schwinge und chli dumm tue

hüt mittag bini mit em arbeitskolleg gsi go sushi ässe, er hät es neus auto und bim rückweg hämer s'dach abeglah vo sim cabi und sind zrugg is büro gfätzt! hihi voll nöd suuber, aber manne chönd det dure amigs si wie chlini chind



 1 .. 69 .. 136 137 138 139 140 .. 430 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.