Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 70 .. 137 138 139 140 141 .. 431 .. 720
Proeschu  am 16.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi

Ach was, die paar Woche gönd ratz-fatz ome ond denn esch scho Wiehnacht ond denn esch scho Sylvester ond denn hesch scho din noie Job!!

@Nimbini
Gange morn meteme Arbeitskolleg of Chur zomene Partner, gönd meteme Cabrio, wer weiss, vellecht lömmer sDach denn au abe?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



livipivi

nicht registriert

am 16.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Angiyves- jaaaaa so schön

@nimbini- rat mal wer so s riesse het das sie ihri Kollegin am Fritig (trotz schuel am Sa.) in en Club schleppt L&G Zug- tönt nachere geile Party

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 16.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu, isch im fall no easy gsi, händ d'heizig vollgas igstellt und ich han mini winterjacke agha wobi gäll, i de city chasch eh nöd so schnäll umefahre....

@livipivi, hey im ernscht? du au? hey nächst mal lütisch mir a gange glaubs am fritig inere wuche ad ü30, muess au mal abchecke, was det so abgaht.... gopf, bin ja früehner immer e partynudle gsi, aber die letschte jahr hani voll nöd de drang nach parties gha! was lauft? ich glaube, ads sind mini hormon bin au mal wieder cheibe empfänglich uf schöni manne uf de strasse, hihi!



livipivi

nicht registriert

am 16.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hi hi Nimbini du bisch die geilst Also mir hend au s Casineum is Aug gfasst - ebe au ü30 Party, mal luege wo ane es denn gaht- ich chan ja ned z lang wege de Schuel- so viel Verantwortigsbeswusstsi hani denn scho na
Aber söss chumi gern mal au uf Züri- bin früher ja immer det in usgang. Denn gend mir mal zämä Gas. Mit de Mannä uf de Strass chani ned mithalte- aber vo wege use und sich au zeige- mit de neue figur und so das scho

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 16.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, ou ja, gömer mal ane ü30, also chume suscht au mal uf zug, bin morn abig au det umenand, isch ja nüme sowiit hüt mit de neue autobahn, da bini amigs i 30 minute au dehei! und hey, früehner bini amigs i de ganze schwiz umekurvt für in usgang, meistens am dunnschtigabig udn dänn am fritig nach wenige stund go schaffe, läck das sind no zyte gsi! hey und de tag i de schuel magsch au no durebisse, muesch ja immerhin nöd go maschineschriebe und chasch nach de schuel chli go liege, hihi!

ja gopf, letschti hämer de film "crazy stupid love" gluegt, da häts so en geile siech debi gha, bin schier abe! min maa isch au en arme momentan, hihi! die hormon mached mich andersch, chume mir zum teil wieder vor wie mit 20i, schliiiiimm!

hey wobi gäll, bi dene cheibe ü30 muess es dänn scho no abgah! min kolleg, wo sich grad trännt hät vo sinere frau, hät mer verzellt, er gaht am liebschte a die ü30, det fänd er immer am schnällste es wibilichs opfer zum mit heinäh ich han nüme chönne.... so de typisch macho isch er nämt mich scho no wunder, ob das würklich so isch... also nöd dass ich würd mit eim mit hei gah, aber ich finds amigs no cheibe amüsant, wänn da alli am umebaggere sind



livipivi

nicht registriert

am 16.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ja also wenns mich mal würded abaggere het ich au nüt degege- mues ja ned druf igah- das macht ja s Selbstbewusst si grad wieder besser Schoooo, guet gell ab em gwüsse Alter gits ja au Toorschlusspanik- drum gönd s evtl. würklich schneller mit hei

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 16.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, eeeebe ich gnüsse das ebe amigs au! hüt morge hät mich no eine im auto agmacht, wobi dem sis auto isch dänn mit "bestattigsunternehme" agschriebe gsi, da hani dänn au so dänkt, oh du arme, häsch es au nöd eifach mit dem auto wobi gäll, ich gange amigs no gern druf i, bin froh, hani das i de letschte 10 jahr nöd verlernt

er hät im fall eher gmeint, dass er det immer so unglücklich verhürateti fraue atrifft, das seiged die beschte opfer! ich han nüme chönne im fall, das passt ebe no so guet zu ihm finds immer so geil, wänn er mir sini frauegschichtli verzellt und ich dänke amigs so für mich, ja ja, de holt jetzt uf, was er i de 20er inne verpasst hät, wo er ghüratet gsi isch!



livipivi

nicht registriert

am 16.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ojeeee- also ich bin froh hani min maa- mal chli flirte isch ja lustig- aber wieder uf d suechi go und denn genau so type müese z treffe wos e nur fürs bett wend- nee danke- das hani hinder mir. Lang hinder mir

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 16.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, ich dänkes vor allem immer, wänni die idiote uf de strass gsehn, oder die junge! han minere kollegin, wo 23i isch, scho es paar mal gseit, ich bin ja soooo froh, dass ich nüme i ihrem alter bin und mir no muess en typ sueche, bi all dene idis wo's hützutags ume hät *g*! bin froh, hani damals en guete gfunde und de gib ich so schnäll nüme ane....



livipivi

nicht registriert

am 18.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Yeah hüt Usgang Ü30- Party im Casineum Luzern- freu mich wie es Chind- hoffe nur mini starke Ruggeschmerze wo ich sit 3 Täg ha bliebed weg- wett echli go s Tanzfüdli schwinge. Nimbini gahsch jetzt au weg?

juhuuu und am Sonntig Buechmess Basel- freu mich mega- mit em Tages GA machi grad en Usflug mit minere Sis. Jupie und denn müend mir natürlich für Kaleabook.ch go fäne

Was mached ihr so am Wucheend? Fangt öper scho a guetzlä? Mues mir mal en Plan mache- söss vergess ichs wieder izplane und ha wieder kei Ziit- wie letzt Jahr. Hmmmm Wiehnachtsguetzli selber gmacht isch s best wo gitz

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



 1 .. 70 .. 137 138 139 140 141 .. 431 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.