Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 70 .. 137 138 139 140 141 .. 431 .. 720 | ||
Proeschu am 16.11.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Livipivi | ||
| ||
livipivi nicht registriert am 16.11.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Angiyves- jaaaaa so schön | ||
nimbini am 16.11.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @proeschu, isch im fall no easy gsi, händ d'heizig vollgas igstellt und ich han mini winterjacke agha wobi gäll, i de city chasch eh nöd so schnäll umefahre.... | ||
livipivi nicht registriert am 16.11.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Hi hi Nimbini du bisch die geilst Also mir hend au s Casineum is Aug gfasst - ebe au ü30 Party, mal luege wo ane es denn gaht- ich chan ja ned z lang wege de Schuel- so viel Verantwortigsbeswusstsi hani denn scho na | ||
nimbini am 16.11.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi, ou ja, gömer mal ane ü30, also chume suscht au mal uf zug, bin morn abig au det umenand, isch ja nüme sowiit hüt mit de neue autobahn, da bini amigs i 30 minute au dehei! und hey, früehner bini amigs i de ganze schwiz umekurvt für in usgang, meistens am dunnschtigabig udn dänn am fritig nach wenige stund go schaffe, läck das sind no zyte gsi! hey und de tag i de schuel magsch au no durebisse, muesch ja immerhin nöd go maschineschriebe und chasch nach de schuel chli go liege, hihi! | ||
livipivi nicht registriert am 16.11.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) ja also wenns mich mal würded abaggere het ich au nüt degege- mues ja ned druf igah- das macht ja s Selbstbewusst si grad wieder besser Schoooo, guet gell ab em gwüsse Alter gits ja au Toorschlusspanik- drum gönd s evtl. würklich schneller mit hei | ||
nimbini am 16.11.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi, eeeebe ich gnüsse das ebe amigs au! hüt morge hät mich no eine im auto agmacht, wobi dem sis auto isch dänn mit "bestattigsunternehme" agschriebe gsi, da hani dänn au so dänkt, oh du arme, häsch es au nöd eifach mit dem auto wobi gäll, ich gange amigs no gern druf i, bin froh, hani das i de letschte 10 jahr nöd verlernt | ||
livipivi nicht registriert am 16.11.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) ojeeee- also ich bin froh hani min maa- mal chli flirte isch ja lustig- aber wieder uf d suechi go und denn genau so type müese z treffe wos e nur fürs bett wend- nee danke- das hani hinder mir. Lang hinder mir | ||
nimbini am 16.11.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi, ich dänkes vor allem immer, wänni die idiote uf de strass gsehn, oder die junge! han minere kollegin, wo 23i isch, scho es paar mal gseit, ich bin ja soooo froh, dass ich nüme i ihrem alter bin und mir no muess en typ sueche, bi all dene idis wo's hützutags ume hät *g*! bin froh, hani damals en guete gfunde und de gib ich so schnäll nüme ane.... | ||
livipivi nicht registriert am 18.11.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Yeah hüt Usgang Ü30- Party im Casineum Luzern- freu mich wie es Chind- hoffe nur mini starke Ruggeschmerze wo ich sit 3 Täg ha bliebed weg- wett echli go s Tanzfüdli schwinge. Nimbini gahsch jetzt au weg? | ||
1 .. 70 .. 137 138 139 140 141 .. 431 .. 720 |