Registrieren | Suche | ![]() |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 71 .. 139 140 141 142 143 .. 432 .. 720 | ||
Proeschu ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Livipivi | ||
| ||
livipivi nicht registriert am 18.11.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Gell und es macht eim selber au fertig, well mer ja für sini Liebstä s gliech Glück wett wie mer selber het | ||
Proeschu ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Livipivi | ||
livipivi nicht registriert am 18.11.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) ja für mini Schwö möglichst eine vo de Ostschwiiz | ||
nimbini ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @proeschu, also ich hett scho no en nette brüeder z'vergäh | ||
livipivi nicht registriert am 18.11.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Ha Ha Nimbini- het er jetzt nur na de halb Kopf voll Dreatlocks? hi hi - da isch ja ganz na besser | ||
nimbini ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi, hihi ich weiss es ehrlich gseit au nöd so gnau! ich glaube, er hät eifach mal une agfange ufmache und abschniide und sie sind nur no halb solang?! oder er hät eifach gwüssi ganz weg?! ich weiss es echt nöd *g*! | ||
livipivi nicht registriert am 18.11.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) jööö isch au herzig | ||
nimbini ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) ja ebe, er isch eigentlich so en liebe, aber irgendwie will ihm das nonig in chopf, dass fraue eifach gern manne händ, mit ere pflägte frisur und nöd mit so dreadlocks *seufz*! früehner hät er usgseh wie de patrick swayze, aber ja.... irgendwänn lernt er's au no (nei ich bin nöd die älter schwöster *g*)..... | ||
livipivi nicht registriert am 18.11.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Männer bruched e länger zum gliech erwachse z werde wie mir | ||
1 .. 71 .. 139 140 141 142 143 .. 432 .. 720 |