Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 72 .. 142 143 144 145 146 .. 433 .. 720
nimbini  am 18.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu, hett also es föteli gfunde vo mim bro! uf fb häts übrigens au no es paar vo ihm söll ich's der schicke?

@livipivi, ja gäll, irgendwie muess es immer gah! s'läbe gaht witer, so härts tönt *seufz*! ja und suscht mached mer eifach no e privati abschiedsparty mit ihre....



tumi8  am 18.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi- i bi widermou die auti Fasnacht: GRATULIEREEEEEEEEEE zu dim Job!!!! ISch ja SUUUPER!

@all, dir sit köschtlich!!! es verchürzt eim ächt der Tag was dir immer z brichte heit!!!!

lg
tumi*



livipivi

nicht registriert

am 18.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Tumi, isch doch kei Problem, weisses ja erst sit am Mittwoch und freu mich immer na riesig DANKEEEEEE Gell es verchürzt echt de Tag - ich fang drum immer irgend en seich a da i dem Tread inne schriebe, wenn nüt lauft und schwups mached all mit

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 18.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hahaaa ja genau, irgendwie ergäbed sich dänn immer hunderttusig themene über de ganzi tag verteilt



tumi8  am 18.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

übrigens hani geschter e super Food- Site entdeckt; also ig finde se super. Mir ässe aber ou kei Wissmähl, fasch kei Fleisch, kei Schwinigs, kei tierischi Milch, kei Joghurt, und kei Zucker (mi Maa ganz sträng, ig nid so )
www.eatsmarter.de
weiss halt nid, wie MB konform die isch!

Zuletzt bearbeitet am 18.11.11 12:24



livipivi

nicht registriert

am 18.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

au cool Tumi, gang grad mal go luege- evtl. chan mer ja es paar idee klaue oder umwandle das es mb passt- danke

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 18.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ah super, danke tumi! gange au grad mal go stöbere (ich han ja eh nüt bessers ztue und muess mini zyt bis zum fiirabig z'totschlah.... eimal meh )



livipivi

nicht registriert

am 18.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

gaht mir ähnlich nimbini- mis DB Tagesziel hani scho fast 200% erreicht und Call mues ich am Nami na eine mache denn hanis für hüt- theoretisch

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 18.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ou yummy, da häts es paar mega feini linse-rezept



tumi8  am 18.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini- i bi ou VOLL begeischteret!!!!



 1 .. 72 .. 142 143 144 145 146 .. 433 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.