Registrieren | Suche | ![]() |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 74 .. 145 146 147 148 149 .. 435 .. 720 | ||
nimbini ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) hehe proeschu, die werbig erinneret mich im fall au immer a eu *g* | ||
| ||
nimbini ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) hey mädels, mir sind die ganz zyt am werweisle wägeme wiehnachtsässe vo eusem team! han hunderttuusig idee bracht, aber d'manne schmätteret alles ab oder es liit eus nöd am weg.... | ||
sniffi ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Wie wärs mitem Käpten Jo's Aarfähre? Kennst Du die? | ||
nimbini ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @sniffi, das isch eus au scho durch de chopf, händ aber ghört, dass es ebe nüme so cool isch wie früehner, wo no d'pouletreschte durchs resti gfloge sind | ||
sniffi ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) ich glaube die Ziit mit dä flügende Pouletreschte han ich verpasst gha | ||
nimbini ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @sniffi ach so! ja dänn muess ich das villicht nomal aspräche..... wär sicher no luschtig! | ||
sniffi ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) mit dä Gschäftsfinanze chönts vielleicht chli schwierig werde | ||
nimbini ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @sniffi, hehe isch doch glich! nachdem soviel lüüt eh scho gange sind, hämer ja wieder chli vorig zum verteile! so als ateil zum bonus | ||
sniffi ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) hihihi - so guet, hesch Recht | ||
nimbini ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @sniffi, ja bi eus kännt meh das wort allweg das jahr au nüme | ||
1 .. 74 .. 145 146 147 148 149 .. 435 .. 720 |