Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 75 .. 147 148 149 150 151 .. 436 .. 720
dia

nicht registriert

am 20.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Jööö mein gg ist gestern götti geworden, er ist so stolz!
Heute haben wir die kleine emma besucht, sie ist soooo süss! Da will man ja gleich auch....

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



livipivi

nicht registriert

am 20.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Gratuliere deinem Schatz zum Göttisein- jaaaa wir haben heute auch gerade nochmals darüber gesprochen, sagt doch mein Schnügel ja ja aufpassen phöööö !!! MEIN Mann der immer obervorsichtig war und nie was ungeplant tut! Da hab ich ihn mir gleich zur Brust genommen und gefragt, ja ob er denn jetzt schon will- also doch schon wolle- ich ja eigentlich nicht! Er meinte, ja andere schaffen es auch und wieso denn eigentlich nicht. Also wir haben jetzt mal gesagt, wenn alles gefühlsmässig so weiter stimmt (also das wir dann nicht doch noch warten wollen ) würden wir mitte nächstes Jahr mal die Verhütung absetzten- mal gucken Evtl. will ich ja dann doch noch nicht

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



dia

nicht registriert

am 20.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Uns geht es genau gleich! Ich bin auch noch nicht 100%ig bereit. Aber ich spiele schon auch mit dem gedanken daran, mitte nächstes jahr mit der verhütung aufzuhören....Kann ja dauern bis es einschlägt! Wer weiss, vielleicht sieht man sich dann ja bei swiss mam im forum....

Lg, dia


....unser Traumtag war am 21.5.2011...



livipivi

nicht registriert

am 20.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jaaa mal gucken- für mich nur erstaunlich das ER plötzlich so weit ist

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



trinidattli  am 20.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Jo so chlini Chnöpf si Haut scho Mega härzig ou vo mir dim Gg Sues gueti zum Götti si.

Ou Männer chöi Ihri Meinig ändere, mängisch sogar denn wenn Frou nid demit würd eschne

Üs geits ou ähnlech. Hei ou scho über Chind nochedänkt u wirde äuä ou so gäge Sommer oder Herbscht mit de Pille ufhöre us de lo drufabcho.



Proeschu  am 21.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia

Jööö, das esch secher ganz en Süessi! Denn sends no so chli ond zerbrechlich!

@Livipivi
Hihi, din Maa esch jo en Loschtige! Meistens esches jo omgekehrt...!

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



livipivi

nicht registriert

am 21.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Proeschu, geeeell- und ebe bis anhin isch er au de gsi wos gar ned pressant gha het- aber herzig findis scho- au wenn ich jetzt echli under Druck bin- freu mich ja das er jetzt würklich Kind mit mir wett- obwohl er scho e Tochter het. Ha immer s Gfühl gha es segi okay, aber er würd ned unbedingt na me welle

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 21.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, das söll dich doch nöd unter druck setze! min maa isch scho sit jahre meh bereit zum chinder ha als ich.... aber schlussendlich bin ich die, wo tuet s'chind usträge und für mich wird sich s'läbe sicher einiges meh ändere als für min maa! ich bin monatelang schwanger und mine hormon usgsetzt, ich bin nachher die, wo dehei bliebt und nüme gaht go schaffe etc.... darum bin au ich die, wo bestimmt, wänn ich sowiit bin für chind! da bini absolut ego....



livipivi

nicht registriert

am 21.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Jaaaaa scho, aber isch halt scho herzig wenn er jetzt plötzlich s riessä het, ich kenn das gar ned. Guet ich wird e ned 100% dihei bliebe- das gaht gar ned mit üsem Lohn, aber s einzig wo mich stresst isch das ich denn wieder zue nimme- söss würd mich d Veränderig gar ned soooo störe. Aber finanziell macht mir das ganze eifach echli Angst. Obwohl gest het er doch s ersti mal gseit, wenns denn knapp wird, mues ich halt s Büro ufgeh, is Schlafzimmer stelle und abbaue!!!
Das het er NA NIE in Betracht zoge

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 21.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, klar, finanze sind vermuetlich bi allne es thema, wo halbwegs vernünftig über zuekunft nahdänked! aber din maa hät scho rächt, schlussendlich gahts immer irgendwie, mir händ kollege, da verdient de maa nöd emal soviel wie ich und ich han nöd s'gfühl, es fehlt ihne a öppisem! klar, ich wird au no welle go schaffe, eifach so zwei täg i de wuche,a ber wäge dem isch es für mich trotzdem die grösser veränderig als für min maa.... vo dem her dänk ich scho, sötti da d'frau de lead duregäh!



 1 .. 75 .. 147 148 149 150 151 .. 436 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.