Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 75 .. 148 149 150 151 152 .. 436 .. 720
dia

nicht registriert

am 21.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Uiiiiiii, jetzt isch mir grad bewusst worde (ha s hütige Datum scho so viel mol müesse schriebe), dass ich HÜT scho 6 Mönet (e halbs JOOR) verhürotet bin!!
Und morn hän mir unser 11 jähriges.... Wahnsinn!!!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



livipivi

nicht registriert

am 21.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Gratuliere Dia zum halbjöhrige- cool gell, ich has ja afangs Monat gha WOW 11 Jahr, krass- mir hend im März erst s 8 jährige. Aber au das dünkt mich choge lang

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



dia

nicht registriert

am 21.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke, livipivi!
Die Zyt lauft... Hey 8 Joor isch jo au super lang... Ich finds so schön, wenn me in der hütige Zyt sini Beziehig so lang ka ufrächt erhalte. D Scheidigsrote sind jo scho gnueg höch!


....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Schlumpf79  am 21.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia: gratuliere dim GG au nu ganz herzlich zum Götti! Ich weiss nu wo mi GG vor knapp 18Mönet Götti worde isch, er isch fast platzt vor Stolz, het mer umängisch bem schaffe aglüte, zum frage ob mer all Gschänkli binenand heget und so mega süess!!



hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



dia

nicht registriert

am 21.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke Schlumpf! Mi hets sälber so erstunt, wie er uf sie reagiert het! Er isch nid so dr Kindertyp, aber ich glaub sie Härz het glich höcher gschlage und wird au zum Thema "Eigeni Kinder" immer positiver...
Mein Gottimaitli isch scho 13, nüm so klei und süess! Doch, süess isch sie immerno, aber das ghört sie glaub nüm so gärn...


....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 21.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

isch no luschtig, wie d'manne ufs götti-sii reagiered! min maa hät au total freud a sim gottechind und wänn er ume isch, dänn sind alli andere nüme interessant, nur no de götti und er isch au bi de anderne chind wo dänn ume sind, immer de held.... ich bin gar nöd gotti und letschti hani mir überleit, dass ich eigentlich no froh drüber bin, dass ich eigentlich gar keis gottechind will.... isch schwierig zum erkläre, aber irgendwie chani mich nöd demit afründe! mini bescht fründin hät sowieso vor 3 jahr "d'siite gwächslet" sprich bi ihre wirds eh kei chind gäh... sie wartet defür sehnlichst druf, dass sie dänn emal bi eus gotti wird.... aber ebe, ich han sogar nöd s'bedürfnis nach eme gotte-chind, scho schräg....



Schlumpf79  am 21.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ja gäll Dia, mit 13ni isch ja nümme süess, sondern scho sooo erwachse

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



livipivi

nicht registriert

am 21.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini- oh ich has ned chöne erwarte zum Gotti z si- ui hani mich gfreut wo de Cousin vo mim Maa 2007 ihn und MICH (nur Fründin) gfragt het ob mir wend Pate si- ich ha grad agfange hüle vor Freud. Innertzwüsche isch er 4-i und so en charmants Schlitzohr- oh ich bin so stolz.
Mini Schwöster isch au immer am drängele sie well denn öpe mal Gotti werde

Was meinsch denn wieso wetsch du ächt kei Gotti si? Meinsch wege de Verantwortig oder wieso hesch s Gfühl s wär ned s richtig? ich kenne nämlich eher s umgekehrti, das mer kei eigeti kind wett aber defür mega freud am Gottekind het, wo mer eifach ab und zue chan ne, und wieder abgeh

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 21.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, ach ich weiss es au nöd! ich dänke amigs, dass es mir zviel wär, wänni dänn mal eigni chind han und dänn no gottechind dezue ane au no! finde gotti si cool für lüüt, wo ebe eh nie eigni chind händ! mis gotti und götti sind au chinderlos und ich han immer no es guets verhältnis zu ihne, gotti und götti vo mim brüeder händ je eigni chind und er hät als chind au nöd viel vo dene gha!

kollegin vo mir, wo sälber zwei chind hät, hät mer letschti verzellt, sie heig au no zwei gottechind! ich finde das eifach zviel, sie seit au, dass gottechind jetzt z'churz chömed... und das findi dänn au irgendwie schad! ok, ich würd eh nie es gotti oder götti welle, wo no anderi gottechind händ, eis langed doch vorig?! bin mer au gar nüme so sicher, ob ich dänn mini bescht fründin wird als gotti welle, sondern lieber s'einte kollegepaar vo eus, wo au chinderlos isch?!

ach ich weiss doch au nöd... das leidige thema mit de chind immer! am weekend bini bi de kollegin uf bsuech gsi, wo drü hät.... ui wo sie mir dänn die problem mit dene reglige vo de schuele und chindergärte verzellt hät, nei du, da chum ich eifach grad wieder krise über und dänke eifach wieder, es isch besser, gar kei chind meh id wält z'setze! die lehrchräft sind doch au alli sälber überforderet und wie wänd dänn die nachher no chinder aständig belehre und in gwüsser wiis au miterzieh?! also ich weiss echt nöd, wo das no alles anefüehrt....



bergeri  am 21.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

mein Göttibuab ist jetzt auch schon 8 Jahre alt und ein riesiges Schlitzohr. Ich selber wurde mit 14 Gotti und war auch sehr stolz, war ja auch ein sehr junges Gotti und das sieht man auch nicht alle Tage. Er ist der Sohn von meinem Götti.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



 1 .. 75 .. 148 149 150 151 152 .. 436 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.