Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 76 .. 150 151 152 153 154 .. 437 .. 720
dia

nicht registriert

am 21.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ja d dia isch au morn wieder ume, ha drum bürodienst und gaaaaaanz viel zyt!!!

Guet nacht allersits...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



sniffi  am 22.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Guete Morge Mädels

Dank em SBB-Chaos hüt Morge han ich min GG mitem Auto ufen besser glegene Bahnhof chönä mitneh..........schön so am Morge ufem Arbetsweg nochli chönä zquatsche mitenand

wünsch Eu än super Morge

lg
sniffi
_________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



nimbini  am 22.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

good morning ladies

au ich bin wieder da! total motiviert, eifach nöd zum schaffe

hey sniffi, ich nimm jetzt bi de chältere temperature min maa immer mit em auto mit und fahre in is büro, ich finds amigs au mega gmüetlich.... und wänns langed, holi ihn am abig au no ab!

liebi grüessli vo mir



sniffi  am 22.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

min maa schaffet ebä in Züri und ich im Oberland - liet daher leider nöd ganz am Weg, suscht würd ich das au no mache........Taxi Ehefrau

Ich bin au nöd zum schaffe motiviert - han s'Gfühl es wird immer schlimmer

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



nimbini  am 22.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

mine schafft ebe grad i de hälfti vo mim arbeitsweg, isch no praktisch, aber bi wärmere temperature gaht er mit em töff, dänn isch er flexibler und ich muess nöd jede morge uf ihn warte

ja gäll mir gahts au eso! ok, ich han au nöd würklich ztue, das macht das ganze nöd grad eifacher! würd lieber alles anderi mache *seufz*! wie isch eigentlich din mädels-usgang gsi am fritig? häts es paar netti männlichi wese umegha für dini kollegin ?!



angiyves  am 22.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Guete Morge

Ich ghör au zu dene wo nüt würkli ztue het ha zum Glück mis Hündli drbi, das duet mi unterhalte!

Ich finds au meeega schön wenn me de Dag ka zämme afo! Mir gönn am Morge immer zämme mit de Hünd go laufe und am Obe holt är mi ab


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



sniffi  am 22.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Das isch würklich no lässig....ich muen meistens au uf min GG warte, da mir zämä usem Huus gönd. Die cheibe Manne hend teilwiis länger als mir Fraue im Bad

Arbet hett ich gnueg aber ebä, irgendwie eifach kein Bock zum schaffe. Für alles anderi wär ich au motiviert......aber bald startet üses Baby-Projekt, dettä gömer mit dä gröschte Motivation dehinder

Dä Mädelsusgang isch voll friedlich gsi - han eifach gmerkt, dass ich kein Alkohol meh verträge.....ich wirde soo müäd und merks sofort....zu dä junge Ziite isch das no total andersch gsi

Es hett netts männlichs Volk unterwegs gha.....aber irgendwie mega jung oder über dä magische Grenze vo 40gi.....für sie

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



trobadora  am 22.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Jaa, ich finde es auch ganz toll jetzt in der Nähe meines Mannes zu arbeiten. Habe dadurch Privatchauffeur
Mir würde es ja nichts ausmachen mit dem Zug zu gehen, hab das schon lange genug gemacht und der Weg jetzt wäre optimal, aber wenn GG das so will... (Jaaa, ich geniesse die Fahrt doch auch)

@ Göttikinder
Ich hatte mich so gefreut, als ich Gotte meines Neffen werden durfte
Aber leider ist er noch ziemlich klein (ok, er ist 5, nicht mehr so klein ) und die Eltern fördern den Kontakt auch nicht wirklich und ich kassiere so einige Absagen. Manchmal hoffe ich, dass es besser wird, wenn er dann selber Kontakt herstellen kann, aber vielleicht ist das einfach nur, um über den jetzigen Zustand hinweg zu kommen. Denn traurig finde ist das schon ziemlich...
Und ehrlich gesagt, wenn ich nur dazu dienen soll, die tollen (und teuren) Geschenke zu bringen, naja, da vergeht mir schon die Lust...

Da fällt mir noch ein, bald ist ja Weihnachten
Ich mag Weihnachten ja nicht wirklich. dieses Jahr wird es wieder einen Kampf darum geben, wer, wann mit wem
Immerhin unter den Erwachsenen wird nichts verschenkt, aber den Kindern?



bergeri  am 22.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hallo Mädels

Dafür han i um so meh z'tua...weiss afang nümma wo miar dr Kopf stoht, dia und dia letscht Wucha isch schlimm gsi, vorher isch au fast nüd gloffa.

I chan ab und zua au mit mim GG mitfahra. Er nimmt mi bis in d'Hälfti mit und i gohn denn döt ufa Zug und er fahrt witer. Isch würkli gmüatlich. Jenochdem was füra Schicht er het (ei wucha schafft er amix vum Morga am 5i bis am Mittag am 1 und ei wucha schafft er amix vum Mittag am 1 bis am obet am 9-10) und wenn er am Nomitag frei het chunnter mi amix go hola. So schön.

Aber motiviart bini zum schaffa au gär nid.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



sniffi  am 22.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

schön zghöre, dass ich nöd die einzig mit fehlender Motivation bin und das trotz viiiiiiel Arbet - bin churz vorem Jahresabschluss und mir grauts jetzt scho - bin überhaupt kein Buechhalter und äs isch jedes Jahr än Chnorz zum Glück hemer Revisore wons zwüschetdure kontrollieret

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



 1 .. 76 .. 150 151 152 153 154 .. 437 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.