Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 79 .. 155 156 157 158 159 .. 440 .. 720
bergeri  am 23.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@all: Was ist ein WuTü Abend?

Bei mir ist es schön Wetter. Nicht warm, aber hauptsache kein Nebel.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



dia

nicht registriert

am 23.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@bergeri

Schau mal hier:
http://www.heiraten.ch/forum/board/versc...nd-36_20_1.html


....unser Traumtag war am 21.5.2011...



angiyves  am 23.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

sniffi:
Guete Morgäääähn Ladies

Isch das hüt wieder cheibe früäh und neblig *wäääck*

@livipivi und angiyves - wie war Euer WuTü-Abend? Ich habe unser nächstes WuTü-Weekend im Januar bereits geplant und freue mich schon heute wie ein kleines Kind. Finde die Idee so Hammer, gibt immer wieder einen kleinen Kick in die Beziehung

@Proeschu - lassen wir uns überraschen schön wärs natürlich schon!

Wünsche Euch einen super Start in den Mittwoch!!!

:blush:





__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"

Huhu
Wir hatten unseren noch nicht, da wir am Montag immer tättowieren gehen. Und diesen Mo sah es so aus, als würden wir nicht gehen. Aber doch. Naja, muss mir einen anderen Tag suchen. Ist ja nicht vel zum organisieren da Hund, Mann, Himmmelslaterne immer bereit stehen

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



nimbini  am 23.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

buenos dias

bin au wieder da... wie chönnts au andersch si das wird wieder another bloody working day, han nämlich wieder mal gar nöd viel arbeit, defür massig zyt zum a allem andere umestudiere.....

ich finde de näbel no cool! am abig wirds mega früeh näblig, irgendwie gfallt mir aber die stimmig no! ghört halt zu de jahreszyt und ich lieb sie alli vier

ich finds übrigens no speziell, dass ihr alli so wutü-äbig müend plane! min maa und ich händ immer uh viel zyt und da ghörts dezue, dass eifach de eint de ander mal überrascht mit irgendöppisem.... für mich isch das eigentlich bis jetzt immer selbstverständlich gsi und hät eifach irgendwie dezue ghört, drum bini rächt überrascht, dass ihr da amigs extra müend en tag oder es weekend iplane defür.....

lg nimbini



dia

nicht registriert

am 23.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini
Also ich muess nid, ich möcht!
Bi uns isch es aber au nid eso, dass mir x Däg vorus müend plane, das mache mir 1-2 Däg vorhär spontan ab...
Aber do min GG ebbe nid so kreativ isch und seeeehr sälte öbbis vo sich us macht, bin halt ich die wo das in d Händ nimmt!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 23.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, ja ebe, mir müend das ebe gar nöd plane, bi eus ergit sich das eigentlich relativ oft, dass öpper de ander spontan überrascht... mir wüssed ja immer, wänn mir beidi ume sind und zyt händ und dänn gits das eifach, dass mal öpper hei chunnt und seit, so zieh dich a, mir gönd jetzt weg oder dass öpper en feine znacht hei bringt oder wie au immer.... drum find ichs eifach speziell, dass meh für das muess zyt iplane, dass es nöd spontan und selbstverständlich isch.... so hanis gmeint!



sniffi  am 23.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

mir müänd au nöd - mir wend eifach..........bi mir isch wie bi dä Dia - min Maa isch nöd sehr kreativ und suecht mängisch viel zwiit um mir ä Freud zmache. Mir säget jeweiils am andere, wenn die Person än Abig, Tag oder äs Weekend muen freibhalte und dänn wird organisiert äs chan durchus au mal ä spontani Überraschig si, das isch absolut gar nöd usgschlosse

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



livipivi

nicht registriert

am 23.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Huhuuuu

also er het mich go mexikanisch esse usgführt- uuu fein und sündig gsi mir hend wie immer mega gueti Gspräch gha und es isch en super schöne gmüetliche Abig gsi

@nimbini: Also mir hend au ned müese und es hets au bi üs mengisch geh, das de eint oder de ander enand mit öpis chlinem überrascht het- aber mengisch isch es halt au stressig und mer nimmt sich eifach z wenig ziit zum a so sache z denke und ich finde das e wundervolli idee- so het mer immer öpis zum sich druf freue und es isch abwechsligsriech- mer macht sich eifach einisch me wiedermal neu gedanke- wie chönt ich ihm mal wieder e freud mache.
söss chiebt mers i stressige Ziite eifach immer use und so wirds eifach wieder mal bewusst- wie guets tuet für de ander öpis z mache und vor allem sich Gedanke z mache.

Min Maa isch übrigens au begeisteret und all wo ichs verzelle finded das super- i üsem kollegechreis hets scho vieli wo au agfange hend

Huiuiui am 15.12. bin ich wieder dra- bin scho mega am überlegge- evtl. öpis miteme schneespaziergang (wenns mal endlich git)

freu mich riesig druf

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 23.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ja also ebe, ich überleg mir so züügs au eifach so, ohni dass mir müend zäme abmache, dass mir en wutü-abig ifüehrend! das meini, bi eus isch das normal, es ghört zu de beziehig..... wil ich mir sowieso immer mal wieder so gedanke mache... und zyt für enand händ mir au immer... mir verbringend au jedes weekend zäme... weekends sind eusi oder mit fründe gmeinsam, unter de wuche träffed mir eus alli mit kollege und fründe..... darum isch es nöd so, dass mir eus müend zyt näh für so öpis, mir händ sie eifach!



livipivi

nicht registriert

am 23.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Das isch ja mega schön Nimbini- bi üs chunts mengsich scho echli kurz mit allne Hobbys, de Stieftochter und söss na 1000 Sache wo laufed. Und vor allem d Männer bruched doch mengisch so e erinnerig- oder tuet er dich grad so viel eifach spontan überrasche wie du ihn?
Mine het glaub i üsne 7.5 Jahr het er zwar mal ab und zue es Blüemli bracht und 3x es Weekend als überraschig plant - was ich meeeeegaaaaa toll finde. Aber ebe- es isch im Vergliech zu de Jahre wo
mir zämä sind halt scho selte.
Klar Ziit verbringed mir au viel zämä- fast immer- aber so öpis halt speziells z plane und ebe genau für de Partner- das chunt so scho öfters und halt regelmässiger vor jetzt

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



 1 .. 79 .. 155 156 157 158 159 .. 440 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.