Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 80 .. 157 158 159 160 161 .. 441 .. 720
dia

nicht registriert

am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi
Ohhhh ich möchte morgen auch schon um 1130h Feierabend haben (kann mich zwar nicht beklagen, habe um 15.00h Feierabend) aber leider muss ich am Samstag arbeiten

@Proeschu
Mir machen die Zähne nach der DH immer weh, obwohl mein Zahnarzt sehr fein ist...
Aber ich hatte als Kind mal einen Unfall und da ist mir eine Schaufel abgebrochen, ich war 4h beim Zahnarzt, jetzt habe ich eine Krone und seit dem hasse ich Zahnärzte!!!! Ich war halt soooo viel und sooooo lange in der Praxis!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



angiyves  am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

sniffi:
Hallöchen ihr

Ich würde Euch sofort einstellen, Arbeit hätte ich genug wäre sicher ein lustiges Arbeiten


__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"

ich auuuuuuuuuuuuch


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



nimbini  am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

buenos dias guapas

@dia, jaaaaaa ich bin natürlich au da! wie chönnts au andersch si händ allerdings grad no de revisor i de hütte, drum muess ich ab und zue no so mischt liefere und mich rächtfertige *g* huere müehsam! revisor würdi nöd gschänkt welle mache, das isch doch de arschjob, alli schissts a, wänn id hütte chunnsch

@sniffi, soso... märt i dem fall weiss ich, i wellem ort du schaffsch, hihi! det bini früehner is kv gange glaub mer, ich würd sofort cho, wär sooo froh um meh arbeit, es isch de horror! na ja, han irgendwie d'hoffnig, dass euse chef, wo ja kündt hät, eus afangs jahr nahzieht i die neu bude, er gaht ja zu de konkurrenz und bruucht sicher mal wieder lüüt mit erfahrig....

@all, han letschte fritig no chleider bstellt online, geschter sinds cho! han mega freud... somit bini gwappnet für mis mäntigs-zmittag-date han mer doch scho gedanke gmacht, was ich söll alege, hihi! ja ja, fraue....

saludos
nimbini



sniffi  am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini - ich schaffe nöd dettä aber mir hend wege dem trotzdem zue bin nöd ganz wiit devo weg........gahsch Du denn?

Revisore sind en Seich - ich hans amigs au im Huus....chönti dä Job au nöd mache, aber all die Revisore sind au äs speziells Völkli

han au Chleider bstellt und ä riese Freud, dass mir d'Röcke endlich guet passet. Voreme Monat hett ichs über mini Elefante-Oberschenkel nöd innebracht min Maa hett sich au gfreut - aber glaubs useme andere Grund Männer halt

Und was giits für ä Chleidig am Mäntig zum Zmittag?
__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



dia

nicht registriert

am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini
Wo hesch du denn die Kleider bstellt?
Ich bin ebbe so e espritshop onlie junkie!!!!! ha grad gestert wieder e Schal bstellt! Ich ka jetzt aber nid jede Daag dört ine go wenns mir langwilig isch, denn wird ich jo pleite...
Soso, e date? Ja, flirte isch halt scho öbbis tolls, wenns bi däm bliebt! Wie seit me so schön: Gässe wird deheim! (oder irgendwie so) Ich wünsch dir ämel ganz viel Spass bi dim Mäntig-Zmittag-Date, mir wänd denn facts ghöre!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



dia

nicht registriert

am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi

Ich möcht auch scho Röck bstelle, aber ich wart no, mit 2.5kg seht me nonig viel...
Nume Geduld, dia!!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



sniffi  am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia - juhuuuuuuuuuuuuuuuu ich bin au än Esprit-Onlineshop-Junkie.........ich gestehe

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



dia

nicht registriert

am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hihihihihi
Ich gang auch immer in Lade! Mi GG seit immer: Eigentlich müesste die dich scho mit Name aspräche und dr roti Teppich führe näh, so wie du dört ikaufsch!!!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



bergeri  am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ich muss auch zum Zahni aber erst am 22.12. mir ist übers Wochenende ein Weisheitszahn gekommen. Zum Glück schmerzt er nicht, wenns so bleibt kann ich ihn drin lassen, meine Zahnärztin möchte es aber einfach kurz anschauen.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



dia

nicht registriert

am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@bergeri

Ihhhh Weisheitszahn!!! Ich ha alli 4 müesse use operiere, will si in Backe inegwachse sind!!¨

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



 1 .. 80 .. 157 158 159 160 161 .. 441 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.