Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 8 .. 14 15 16 17 18 .. 369 .. 720 | ||
Tiffany-Girl am 11.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi: Nei, sofort chaufe würdis jetzt nöd, erschtens sicher nöd zum normale Priis, und ich finds na guet, mir d Sache lang durch de Chopf lah gah, wänni mi dänn entschlüüsse, hani vill meh Freud draa! Han jetzt fascht es Jahr am Amazon Kindle (e-book-reader) umestudiert, hanen jetzt kauft und han sooooo es mega Freud, wie es chliises Chind, es fehlt nöd vill, dass ichs überall ane mitschleppe, so ide Art wie e Schmusedecki ! | ||
| ||
bride81 nicht registriert am 11.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) hahaha.. das isch jo echt luschtig! aber dia wristlets sind echt praktisch.. wenn i in usgang gohn oder ebe mol an as fest oder z.b. au in mittag, denn hani nur dia dabi. dött hani mini kärtli, geld, schlüssel, lipgloss und mobile dinna - und das langet! | ||
Proeschu am 11.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Tiffany-Girl | ||
Tiffany-Girl am 11.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Proeschu: Nei, das passt i mini normal Täsche (isch mit en Grund gsi, wieso ichs gkauft han, isch vill dünner und liechter als es Buech), woni übrigens scho 2 Jahr han - jede Tag die gliich (mindeschtens is Büro) -> muess da chli mini Ehr verteidige | ||
PrinzessinN nicht registriert am 11.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @bride81: Uiiii jo, das isch cool. Wot dini Sammlig gseh . Denn chanis sust usdrucke und mim Brüeder mitgeh | ||
Proeschu am 11.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Tiffany-Girl | ||
Proeschu am 11.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @PrinzessinN | ||
Schlumpf79 am 11.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @PrinzessinN: | ||
Proeschu am 11.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Schlumpf79 | ||
nimbini am 11.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) hey losed mal, also 1. ich bin echt shoppingsüchtig, drum sötted ihr nöd immer mit so züügs afange (erinnered eu a d'pink party vo de dia und ich bin scho am google für pinkigs einweg-gschirr für die nächst party (wo gar nonig plant isch).... und jetzt fanged ihr no mit de täsche a! nei echt, es ich de HORROR für mich | ||
1 .. 8 .. 14 15 16 17 18 .. 369 .. 720 |