Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 80 .. 158 159 160 161 162 .. 441 .. 720
nimbini  am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi, waaaas ihr händ trotzdem frei, das isch ja meeega fies! ja ich wär irgendwie gern wieder emal gange, aber hüt abig möchti id stadt, isch nightshopping und d'wiehnachtsbelüchtig wird igschaltet und morn hani eigentlich welle ad ü30! drum eher nöd, gahsch du?

@dia und sniffi, bin au en bekennende esprit-onlineshop-junkie han sogar platincharte, so e gueti chundin bin ich! by the way, han geschter en 20% guetschii übercho vom esprit, es lohnt sich also, nomal in shop inezluege *g*! händ ihr de nöd übercho oder händ ihr eifach die rot esprit-charte? zudem hani no en 50chf guetschii, wil ich wieder mal mini esprit-pünkt uszahlt übercho han

ich han zum erschte mal bi bonprix bstellt.... kollegin hät mer mal vo dem verzellt und ich bin dänn am fritig mal uf d'homepage go luege (jaaaa mir isch natürlich wieder emal langwilig gsi) und die händ würklich no es paar schöni sache (bin uf de suechi gsi nach strickchleider und satinbluse und die händ grad es paar gha).... und so hani det zum erschte mal bstellt und geschter isch scho s'päckli cho mit de vollständige lieferig, mega cool! d'chleider sind würklich au no cool und vor allem sooo günstig.... bin rächt positiv überrascht im fall! wär villicht au mal was, wänn ihr no am abnäh sind und glich öppis neus wänd, wo nöd grad esprit-priise hät!

@date, ich han mich jetzt für es violetts strickchleidli mit nettem usschnitt entschiede *g* dezue no schwarzi leggings und stiefli jaaa ich will doch e gueti falle mache, wänni scho chli chan umeflirte und manne verruckt mache, das findi ebe cool, hihi! bin ja sooo gspannt uf das date und ja, verzell eu dänn sicher, sofern ich nöd wieder rüffel überchume vo allne siite *g* aaaber ich han mer das würklich guet überleit und ich ziehs jetzt dure, fertig schluss.....



sniffi  am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@ dia - im Laden finde ich leider selten etwas, im Online-Shop ist die Auswahl viiiiiiiel grösser jetzt ist wieder ein 20% Sale-Code gekommen - die wissen schon wie sie es machen müssen

@bergeri - ich habe meine Weisheitszähne auch noch - sind unter dem Zahnfleisch aber bewegen sich - bis jetzt musste ich nichts machen.........

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



sniffi  am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ich bin au stolzi Platin-Charte Bsitzerin und han natürlich scho was gfunde im Shop

Isch demfall Bonprix würklich no guet? Han au scho d'chleider aglueget aber mich irgendwie no nie getraut zum bstelle. D'Esprit-Ware isch würklich super, chasch äs x-mal wäsche und äs verzieht sich nöd und gseht immer no guet us..........

solangs nur chli umeflirte isch gsehn ich kein Grund für än Rüffel.........aber sobalds öppis i Dir inne bewegt muesch ufpasse

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



dia

nicht registriert

am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ich ha au d Platinkarte, das scho sit 4 Joor, uiuiui!!!
Dä 20% Guetschin ha ich au beko, gestert ha ich's au scho per mail beko. Dä Code für dr Onlineshop ha ich scho brucht!!
In de nägste Däg gohts denn no in Lade...
Ha no nie öbbis bi Bonprix bstellt, dämfall muess ich mol go luege (ha jo Zyt)
Stimmt scho, d Priise vo Esprit sind schon nid grad alltag tauglich wenn me grad e shopping-wahn het, aber schööön! Dört sitzt mir halt eifach alles...
Wäg dim Date, ich ha do kei Problem, du weisch jo was de machsch. Du kasch dir nur d Finger verbrenne... Dis Outfitt tönt ämel sehr guet! Violett sowieso, ich lieb die Farb!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi und dia, hahaaa dänn bini nöd de einzig suchti, da bini aber scho no froh also ich weiss im fall nöd, obs dänn qualitativ mega guet isch, usgseh tuets guet, sitze tuets mer super! gwäsche hanis natürlich jetzt nonig, aber chan eu uf em laufende bhalte, wobi ebe kollegin hät au scho bstellt! weiss halt nöd, villicht isch es so h&m-qualität, bin ja kein fan vo h&m, gange au sälte, aber han also z.bsp. es jäckli vo h&m scho sit zwei jahr und das isch immer no super, git au det gueti sache!

wägem date, klar bewegt sich chli was, es reizt eifach, aber that's it! und es mittagässe isch würklich immer easy und chli sini reiz usspiele isch au cool! tuen mich ja trotz maa immer no gern style und das machi ja hauptsächlich au wäge mir, wils mir halt gfallt.... chunnt scho guet!



dia

nicht registriert

am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

So Ladies!
Ich ha jetzt bis am 12i Mittag und gang chli go shoppe, aber nume in d Manor, die isch grad um dr Ecke! Kaufe ka ich zwar nonig viel, aber ich gang emol go vorluege für morn, denn isch dr Lohn do....
See you...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, hahaaaa mach ich auch, gange im jelmoli hüt abig go vorluege und am sunntig gits dänn prozent und dänn gangi das züüg go chaufe

i dem fall viel spass und en guete!



bergeri  am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ich bestelle immer bei Bon Prix, die Preise sind wirklich gut.

@Weissheitszahn: bei meinem "guggt" einfach das Spitzchen raus. Hoffe dass es nicht schmerzt wenn der ganze Zahn kommt.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



livipivi

nicht registriert

am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey Mädels- probiered mal Zalando.ch us- voooll geils züg und erstna übernehmed die s Porto wenn mer s Züg zrug schicke- voll geil also het mer ned mal verlust wenn mer mal was z gross bstellt het - wie ich alles zämä ich liebä ebe online Ikaufe au mega!
Ah ja und mached d DHs ned so fertig.- bi mir sind d patiente immer gern cho- ich seg e fieni und trotzdem gründlichi gsi

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



livipivi

nicht registriert

am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ich bin übrigens relativ entüscht gsi vo Bon-Prix- also vo de Qualität- ha einisch bstellt und het sich alles mega low budget agfühlt- ha grad alles wieder retour gschickt. Aber ich bin det düre au heikel- s züg mues sich scho guet afühle uf de huut.

@nimbini- hi hi also wenn ich amel Exfründe triffe (ja gange au mal gern mit dene echli furt- ha super Fründschafte und min Maa kennnt alli) legg ich mich au immer so a - das die gsehnd was mal gha hend und nieme werded ha- ätschi

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



 1 .. 80 .. 158 159 160 161 162 .. 441 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.