Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 81 .. 159 160 161 162 163 .. 442 .. 720
nimbini  am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, ouuu muesch mer no so links agäh? isch gar nöd guet esprit zahlsch ebe au kei porto, das findi suuuuuper service!

scho schlächti qualität bi bon prix? also ich han jetzt 8 teils bstellt und 4 schick ich zrugg, die andere vier findi no agnehm und passed au super vo de grössi! aber ebe, ich dänke, es git überall bessers und schlächters...

hahaaa eeeeebe, anderi sind au nöd besser und ich bin ebe au so *g*! die sölled doch wüsse, was sie verpasst händ! vor allem ER mit sinere alte ehefrau *g*



dia

nicht registriert

am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Soooo bi wieder do!!
Het Lachs, Gmües und Roggebrot gäh...

Also in dr Manor hets zur Zyt mega schöni Unterwösch. So richtig festlich, mit Glitzer, oder Fäderli, eifach speziell und sicher nid für e Alltag!
Do muess ich glaub morn nomol gnau go luege... Denn gits e Wutü Nacht..

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



dia

nicht registriert

am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Arwalds_Braut

Hihihihihihi, du hesch immer so lustigi Usdrück!!!
Optimistisch und realistisch....
Ja, an dene Models sehts scho immer super us! Ha au scho x Kleider so bstellt und grad wieder retour gschickt...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



livipivi

nicht registriert

am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Gell- Arwalds Braut- ich ha söss immer so zögeret wege dem Rücksendegeld immer- aber wenn das wegfallt isch es ja würklich wie im Lade und kostet nüt- ussert z ziit zum s packet go hole

Sorry nimbini- aber zalando isch echt mega. Bin grad wieder e Bstellig am igeh über de mittag
Ja Bon Prix chunt sicher mega druf a was es isch- wirde sicher au wiedermal gügslä

übrigens- ich ha ja Stiefel in England kauft- voooll geili wo endlich au mal für mini Monssterwädli dri bringe- voooll geili Stiefel- ned günstig aber passed und super Qualität.
Bin begeisteret- allerdings hani einisch müese zrug schicke und das isch denn sautüür worde- mti Zoll und so hani ca. 75.- zahlt Aber die zwei Paar woni ha- die lieb ich und endlich mal mit Absatz www.duoboots.com

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



dia

nicht registriert

am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi

Ohhhh nei, bitte keini Schuehsitene!!! Das isch mini grössti Sucht, näbst Täsche und Halstüecher!!!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



sniffi  am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ich bin sooooooooooooo froh, dass ich nöd die einzig Internet-Junkie-Ichauffrau bin

Chönd ja mal ä Selbsthilfegruppe gründe

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



dia

nicht registriert

am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi
Ich ha mir scho sälber gholfe und ha mini Kreditkarte mim GG abgäh (us Sicherheitsgründ)

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



sniffi  am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Bin gerade auf Zalando.ch am schneuggen - oh mann hats da tolle Schuhe.............ich habe soviele Schuhe aber doch immer nicht das richtige Paar zur Hand hab den hier noch gesehen:



__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



Arwalds_Braut  am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ig ha mir ebe immer igred, wenn ig id Stadt würd go shoppe (aso was heisst "würd"? Das mach ig natürlich AU...) ebe, wenn ig id Stadt würd go, müessti s Parkhus, s Benzin, evtl es Käfeli und es beleits Brötli zahle, was jo au bald so tüür wär, wie wenn ig öpis bestlle unds widr retour schicke

@qualität: Ig bstelle vil bi LaRedoute, aber dert hets ebe au vil Zügs drunger, wo me grad knapp no zum Putze cha bruche, also us Hudu... Aber döu Sache si eifach au super, darum gib ig nid so schnäll uf!

Uf all Fäll wird hinecht grad mau Zalando agluegt dr 13t Monetslohn isch jo au nüm sooo wit wäg....

Arwalds Braut, die eigentlich noch gar nicht richtig verlobt ist, sich aber präventiv schon mal angemeldet hat...



sniffi  am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@arwalds_braut - wo Du recht hesch, hesch Du Recht

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



 1 .. 81 .. 159 160 161 162 163 .. 442 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.