Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 82 .. 161 162 163 164 165 .. 443 .. 720
nimbini  am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ouuuu diaaaa du glaubsch es nöd, han grad sit am samschtig es iphone allerdings s'alte vo mim liebschte....

die hülle hani au scho gseh, ich find sie mega cool, aber min maa hät gmeint, die wär chli doof zum telefoniere und ich befürchte, da hät er rächt! ich chan ja nöd es halbs täschli a mim ohr ha amigs *g*! ich hoffe, dass ich i de usa öppis cools finde... mit viel bling bling und türkis oder pink



dia

nicht registriert

am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Jo zum telefoniere isch es nid praktisch, nume schön für's Aug!! Isch e chli unhandlich, me müesst's immer usenäh, aber seht scho no cool us! ich ha e wissi silikon hülle bim 4, aber leider isch sie an de Ecke nüme wiss...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hm ja ebe, das isch chli doof! ich glaube, ich chauf mer eifach e cooli hülle (han no die alt vo mim maa druf) und dänn chauf ich mir no es wristlet und dänn chanis ja immer no det dri tue und dänn gsehts au cool us und ich chans easy usenäh zum telefoniere und so! hihi huere schlimm, mega tussi *g* aber ebe, reize würd mich das ding mega....



dia

nicht registriert

am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ich möcht au so e wristlet. Gang morn mol in d Manor go luege, viellicht hän so jo au so kleins Züg bi de Täscheabteilig! Denn uf applestore sind sie scho chli tüür!!
Min GG wird sicher dr Kopf schüttle und sage: Oh Gott, längts nid dass du scho viel Täsche het, muess jetzt dis ipohne no e eigeni ha???? hahahahhaha
Also in so Sache bi ich au e Tussi...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, hihi manne verstönd das ebe nöd! ich verstahs au nöd, wänn min maa es ipad muess ha oder en neue pc oder en neue laptop oder jetzt will er no e videokamera! sini ussag: ich muess ja irgendwo ane mit em 13.! hahaaa dänn hani nur gwunke und gseit "da, da isch e gueti investition" *g* also die problem will ich ja au mal ha *seufz*

mann hüt nami isch wieder mega müehsam! im büro simer au nur z'zweite, sit de chef kündt hät, macht jede, was er will! entweder macheds homeoffice oder händ en arzttermin am zwei oder was weiss ich... die einzig wo immer i dem blöde büro hockt, bin ich... und ich han am wenigste arbeit vo allne, hahaaaaa!!!



dia

nicht registriert

am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Huchhh Burberry isch au nid schlächt!!!!!
http://www.purseblog.com/wristlets/this-...e-wristlet.html

Het nid d bride81 sooo viel wristlets??? Ich glaub das het sie mol neume gschriebe...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

oh ja, die isch au no herzig! yep, bride hät glaubs eso viel! die gits ebe vor allem i de usa! bim coach.... aber du gahsch ja au bald, dänn chasch au grossichauf mache



dia

nicht registriert

am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Oh je, ich möcht di chli ufbaue, aber ich ha in 10min Fürobe...
Das isch müehsam wenn alli mache was sie wänd! Irgendwie muess es jo glich laufe, denn mach doch du dr Boss??

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



dia

nicht registriert

am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Genau coach!!! Die han ich in Australie jo au gseh, blöd, aber gar nid so nöch agluegt!!

Yep, ich shopp denn im Mai wieder so richtig, bis denn isch mini Kreditkarte au wieder leer...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ohhh du häsch dänn schön! oke, du häsch mega früeh müesse ufstah, das isch au nöd cool! also biss ich halt no bis am 5i oder so dure und dänn gangi defür id stadt chli go lädele

hm nei, am chef sin job wott ich nöd gschänkt, de hät nur mischt am hals



 1 .. 82 .. 161 162 163 164 165 .. 443 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.