Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 82 .. 162 163 164 165 166 .. 443 .. 720
nimbini  am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, hihi ja das isch ja super! dänn häsch sie saniert bis im mai und chasch grad wieder ichaufe



dia

nicht registriert

am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Genau!
Also, guet durebisse bis am 5i, suechsch no chli cooli wristlets Gniess dr Fürobe und vorallem viel Spass bim shopping!
Bis morn,

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

danke dia! dir au en schöne fiirabig und gnüss es!

bye bye und bis morn!

lg nimbini



sniffi  am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ich wünsche Dir au schomale viel Spass bim shoppe liebi nimbini und lueg dä Svarovski Wiehnachtsbaum chli für mich a *seufz* dä Traum vo jedere Frau - und Albtraum vo jedem Maa

Ich bsuech hüt Abig no husch mini Schwöschter und min zuckersüässä Neffe und dänn giits än friedliche Abig diheime - han sturmfreii!!!!!

@dia - wunderschöne Fiirabig wünsch ich Dir!!!!

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



nimbini  am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi, ja an hb schaff ich's allweg nöd, bin ja e absoluti anti-öv und drum au i de stadt mit em auto unterwegs aber ich freu mich scho uf die schön wiehnachtsbelüchtig

tönt au guet mit em sturmfrei! ich hett ebe eigentlich au, min maa isch i de schuel! aber irgendwie hani immer no so luscht zum usegah und party mache! han morn welle ad ü30, aber gopf, wänn ich mal zyt und luscht han, isch wieder niemer ume



PrinzessinN

nicht registriert

am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi: Der ist gut...der Traum jeder Frau und der Albtraum jedes Mannes
Ich schau mir den Weihnachtsbaum von Swarovski auch jedes Jahr an...sooo schön

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



sniffi  am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

isch en Seich - kenne das...........gasch alleige?

Ich bin im Moment i därä Phase, dass ich am liebste diheime bin, mag überhaupt nöd weggha. Muess wohl am Wetter ligge. Am Weekend gömer mal wieder in Usgang - richtig chic mache isch agseit - gönd an Polyball und ich freue mich riesig druffe!!! Min Maa leit sich komplette Hochziitsoutfit a, chan ich grad wieder schwärme

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



sniffi  am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@PrinzessinN - falls mein Mann noch Inspiration für ein Weihnachtsgeschenk oder so braucht, dann schlepp ich in an den HB zum Baum und präsentiere die Kollektion von Svarovski aussuchen darf er, er hat einen guten Geschmack
__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



Proeschu  am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Määdels..... er setted ned emmer go shoppe....
händ doch das scho mol gha.... er müend oi ned gägesiitig ufstachle... sapperlott.. mini ganzi Arbet esch dahin..... ehr send eifach z'vell....

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



PrinzessinN

nicht registriert

am 24.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ich hab auch schon angetönt, dass der Weihnachtsstern (das Ornament) von Swarovski so schön ist

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



 1 .. 82 .. 162 163 164 165 166 .. 443 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.