Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 84 .. 165 166 167 168 169 .. 445 .. 720
sniffi  am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hallöchen @all

Juhuuuuuuuuuuu hüt voll d'Motivation - muen nur bis 11.30 schaffe

hend ihr scho grossi Pläne fürs Weekend?

lg
sniffi
__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



Schlumpf79  am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Proeschu: mmmmh fein, ich liebe Mailänderli...

@Dia: wie esch din ZahniBsuech gsi, hoffe erträglech. Ech schaffe ja au bem Zahni(als Ghilfin), han allig scho recht Mitleid mete Patiente!

@Sniffi: frech, frech...aber wirsches secher verdient ha.
Mer gönd ane SamichlausBrunch mit mim Gottemeitli und ihrer Family. Wird sicher härzig, aber au nid esooo MB fründlich...jänu.. Am Mäntig de wiedr

Lg

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



Proeschu  am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Sniffi

Ou, hesches du guet!
Aso höt gmüetleche Obig mit GG, morn Nomittag gömmer ane Kaffee-Shop Eröffnig (dEltere vo minere beschte Fröndin möched eine uf) ond am Obig fein go Fondue ässe zo mine Eltere (das müemer jetzt no mache, well nöchst Woche chonnd mini Schwöschter weder hei vode Ferie ond sie hed das ebe gaaaaaaar ned gern )

was machsch denn du so?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



bergeri  am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Mhmm Fondue, hemmer au grad kha dia Wucha.

Also hüt Obet han i Fitness. nocher werden miar gmüatlich an DVD Obet macha min GG und i und mora gömmer uf St. Galla ind Ikea und am Obet ins Kino.

Am Sunntig hemmer no nüd vor.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



dia

nicht registriert

am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Schlumpf
Isch alles tip top gange, danke! Ich überläbs jedes mol...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



sniffi  am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Mir werdet hüt d'winti-messe bsueche *freu* morn gömmer no id Stadt und am Abig an Polyball und am Sunntig chli usplämperle.........evtl. is Kino gogä "der Verdingbub" luege..............

@schlumpf - ich hans immer verdient

@all - hüt isch ufem Radio24 grad cho was meh Fett hett, Fondue oder Raclette..............s'Fondue wäri also die schlanker Variante

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



Proeschu  am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Sniffi

Denn hani jo no Glöck gha metem Fondue

@bergeri
Was "bruchsch" denn vode Ikea ond was gönd ehr för en Film im Kino go luege??

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



sniffi  am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ouuuuu Ikeaaa................muen au mal wieder gha aber ohni GG - suscht giits Mord und Totschlag aber äs giit glaubs än Männerecke, so ähnlich wie dä Chinderecke won mer d'Chinder chan abghe........sowas giits au für Männer aber ich lahn ihn vo Afang a diheime, er hasst Ikea

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



bergeri  am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Proeschu: Miar bruchen eigentlich nüd, gön eifach abiz go umaschneugga Eifach abiz luaga was so neus git.

Miar gön dr 4. Teil vu Twilight go luaga I liaba dia Film und min GG isch au nid abgneigt drvo Miar werden hüt Obet mim 1. Teil afoh und schaffen üs bis zum 3. dura und mora obet denn dr 4.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



nimbini  am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

guete morge mädels

woooow, ihr sind ja scho weider flissig! das hät meh devo, wänn meh erscht so spat is büro chunnt! ich bin geschter i de stadt gsi, woooow, d'wiehnachtsbelüchtig isch ja mal wieder soooo schön, han so freud gha und bin richtig in stimmig cho und de jelmoli hät mal wieder mit abstand die hammer geilschte wiehnachts-fenschter, eifach meeeega! bin dänn grad chli sentimental worde, ich liebe ja de dezember und die ganz wiehnachtszyt und letscht jahr isch ja dänn no alles rund um d'hochzyt dezue cho und ich han eimal meh müesse säge, ich würd sofort wieder zu dere jahreszyt hürate! eu si hochzyt i die seintimental zyt z'lege, isch so en geute entscheid gsi! wo ich dänn die fenscht vom jelmoli agluegt han, isch mer au wieder eusi wiehnachtsdeko in sinn cho und ich mit em schöne chleid im schnee *träum* hach ich will grad nomal *g*

suscht freu ich mich ufs weekend, obwohl grossi plän hämer nöd! han ja hüt abig welle chli in usgang go tanze, aber irgendwie hät keini vo mine mädels bock zum go tanze gah und die zwei, wo luscht hetted, sind no wiit eweg vo ü30 *g*! und uf ü20 hani eifach kei luscht... schöne mischt! jetzt probier ichs mal no bi minere ü40-kollegin *g* die hät sich grad vo ihrem maa trännt und isch eigentlich immer für usgang z'ha, wänn sie nöd grad ihri chind a de bagge hät, hihi!

suscht gangi morn id massage, ane adventsusstellig, am abig mached mers eus dehei gmüetlich (de erscht samschtig sit monate, wo mir nüt händ und de letscht für das jahr, hehe) am sunntig wämer go brunche und dänn no in jelmoli go geld usgäh hät ja 10% und min schatz hät au no % vom job her und somit chani relativ günstig die geil unterwösch-abteilig go leerchaufe gah, hihi!

so und jetzt würdi säge TGIF, lass es bald 5i werde (oder halbi 12i für d'sniffi, was ich ja fascht e chli fräch finde).....



 1 .. 84 .. 165 166 167 168 169 .. 445 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.