Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 84 .. 166 167 168 169 170 .. 445 .. 720
dia

nicht registriert

am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi

Hahahhahaha, gits e Männerecke im Ikea!!! Wie geil isch dass denn!!!

Also mis Wucheänd seht sehr bescheide us!!
Ich schaff morn bis am halb 2, denn sind mir bi de Eltere vo mim GG iglade (die händ uns scho soooooo lang nüm gseh, vor de Flittis irgendeinisch und mini Schwiemu hängt jo sooooo an mim GG, er isch Einzelkind, das närvt mi jedesmol, wie sie ihn verhätschelet)!!!!!!! Ich sag ihm immer Mamisöhnli....
Am Sunntig mach ich mis Wiehnachtsfänster und due sunst d Wohnig Wiehnächtlich dekoriere... Sooo schöööön, ich lieb die Vorwiehnachtszyt!! Darum ka ich mir dini HZ sehr guet vorstelle nimbini, wie wunderschön sie gsi sich und dass sie sicher no emotionaler gsi isch mit dere Stimmig!!! "Schwelg"

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



bergeri  am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini: Ich kann mir ebenfalls sehr gut vorstellen wie wunderschön deine Hochzeit war Die Weihnachtszeit ist einfach wunderschön.

@dia: Ich werde auch am Sonntag die Wohnung dekorieren. Mein GG hat mir eine Leuchtkette gekauft. Sie hat Schneemänner dran und die leuchten dann. Soooooooooo schön.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



sniffi  am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini - so chum jetzt - ich finde scho, dass ichs verdient han ich drüll dänn chli am Ührli dass bi Dir schnell Fiirabig wird!!

@dia - han das Weekend au no vor zum dekoriere diheime - ich liebs jetzt scho.........überall Cherzli azünde und d'Vorwiehnachtsziit gnüsse. Überall die belüchtete Hüüser und dä feini Guetzliduft

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



sniffi  am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@bergeri - da hast Du aber Glück mit Deinem Mann - meiner hasst solche Lichterketten. Habe letztes Jahr klammheimlich eine Lichterkette mit Sternen gekauft und diese auf dem Balkon montiert..........er findets nun auch nicht schlecht und ist tragbar für ihn aber wenn ich mit einem blinkenden Stern, Samichlaus oder sonstwas komme, dann hätte ich Hausverbot

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



dia

nicht registriert

am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Uhhhh joooo, mir wärde jo richtig sentimental wenns um Wiehnachte goht!!
Es isch scho e schöni Zyt, aber ich finds extrem wie früh das ganze Züg scho in de Läde isch. Zum Glück bin ich no Australie gsi, so ha ich nüd mitbeko... Das ka d Vorfreud scho chli verdärbe! Ich schmück mis Fänster und d Wohnig immer am erste Advent, nach de Wiehnachte ka ich's denn nüm seh, denn versorg ich's amigs scho am 26.12 Aber meistens bliebts bis am 31.12 denn gohts wäg...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



bergeri  am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ja mein GG liebt die Vorweihnachtseit auch wie ich und meistens ist er derjenige, der alles kauft und will bis ich dann STOPP sage.

Meistens stelle ich zwei grosse hohe Vasen in der Wohnung auf, welche ich mit speziellen Weihnachtskugeln, Chris, Tannenzapfen und künstlichem Schnee fülle.

zusätzlich habe ich dieses Jahr noch einen Samichlaus für die Haustüre, er sitzt in einem schlitten und unten steht Ho Ho Ho hab ich mir in Österreich gekauft.

Am 10.12.2011 gehen wir dann noch nach Konstanz an den Weihnachtsmarkt, freu mich schon.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



nimbini  am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ach so schön, dass ihr au alli so wiehnachtsahänger sind wie ich! git nämlich nöd soviel hani müesse feststelle... oder nöd so viel mega agfrässni, hihi! möcht eigentlich au am weekend no chli deko usehole, wobi en baum und gross deko gits bi eus das jahr nöd, wil mir ja mitti dezember abhaued.... aber jetzt so en monat vorher find ich absolut ok! mini wiehnachts-cds hani übrigens scho sit ere wuche im auto, ich liiiiiebe die amerikanische wiehnachtslieder

@dia, hehe ja da würd ich ihn au demit ufzieh! chan amigs nöd verstah, wie eltere ihri chind eso chönd verwöhne, einzelchind hin oder her! ich han übrigens min schwiegervater sit eusere hochzyt nüme gseh... also sit bald eme jahr! und ich bin ja soooo froh drüber, wil er mich doch immer so ufregt, hehe!

@sniffi, also guet, verdient häsch es dir sicher! ich bin ja au nur nidisch, wil ich au gern fiirabig hetti i 1,5 stund *seufz* aber gnüss es....

ach und übrigens, ich stah im fall au nöd uf wiehnachts-deko wo blinkt und farbig isch, das gaht gaaaar nöd *g*! das isch so türke-wiehnacht.... uuups ich hoffe, ich beledige jetzt niemer, hehe! ich finde alli liechter in warmem gold oder au die im chalte iis-blau haaaamer, aber gmischt dörfeds au nöd werde! de sternehimmel a de zh-bahnhofstrass gfallt mer aber, die farbe sind rächt dezent.... ich bin ja mal gspannt uf d'usa, die übertriebeds ja immer eso mit de belüchtig, aber det ghörs eifach irgendwie ane und es passt, aber da i de schwiz händ die meischte lüüt eifach kei stil und dänn mixeds alles üble zäme und das isch dänn würklich grässlich! aber wänns viel isch und alles passt, isch cool!

chan eu übrigens s'hotel seeburg in luzern mal empfehle zur wiehnachtszyt oder s'restaurant schönegg in wädenswil, die händ mit abstand die schönst wiehnachtsdeko und mir händ eus beides agluegt gha zum det hürate! leider isch d'schönegg usbuecht gsi und s'wiehnachtshotel total übertüüred, drum hämer eus degäge entschiede gah.... aber leuged mal d'homepages a, die sind au scho cool und git en chliine usblick! wär übrigens mal was für euri wutü-äbig



dia

nicht registriert

am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Uhh nei, farbigi Liechter und kunterbunti Deko find ich nid schön!!
Ich ha das Joor wiss brun und gold. Ich weiss nid, gold ghört eifach zur Wiehnacht find ich!
Ich ha au immer e Liechterketti um mis Gländer vorem Bodefänster im Igang, seht immer so schön us wenn de heimkunnsch und notürlich au an mim Wiehnachtsfänster... Evt mach ich e Föteli (wenn me's guet seht) und zeig's euch denn...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia oh ja, föteli sind super! han geschter no welle bahnhofstrass fötele und inestelle, aber es hät mer zviel lüüt gha... am sunntig dänn villicht :-)

übrigens, s'glattzentrum liiiiiieb ich heiss jedes jahr! die tüend de ganzi glatt-tower jewils mit liechterchettene umhülle, ich chans amigs chum erwarte! am 12. november häts s'erscht mal glüchtet und ich han gschreit wie es chlises chind, min maa hät fascht en unfall baut *g*! sie händ das jahr neui liechtli, chlineri und helleri, soooo schön!



angiyves  am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Jä Wiehnachte.... Mir hänns nit so mit de 0815 Sache und hänn unsere Tannebaum mit Gitarre... gschmückt. Mi Schatz isch ebe zum Glück au so e Liechterketti-Fan und disjoor diemer wider für unseri Liebste zämme backe (letscht Joor het är mir begeisteret bi mine 21 Sorte gholfe). Denn lose mir so e Ami-Wiehnachts-Radio und backe zämme

Mensch, händ Ihr immer viel vor am weekend! Mir gönn denn ebe nit so gärn furt wills überall soviel Lüt het. Drfür simer gescht am Wiehnachtsmärt gsi und hänn drbi au no öper gfunde wo unseri Fimo-Figürli macht
Bi uns heissts das weekend: designe fürs Gschäft, Homepage, Film und langi Spaziergäng mit de Hünd...


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



 1 .. 84 .. 166 167 168 169 170 .. 445 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.