Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 85 .. 168 169 170 171 172 .. 446 .. 720
Leanda  am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ouu dä Film findi au schön

Dekomässig wird ich das Wucheänd afo. Due mit em Klei so Stärnli ans Kuchifänschter kläbe und denn no dr Adväntskranz baschtle....

@Arwalds_Braut, wow türkis farbigi Wiehnachtskugele, sind sicher mega schön

*** 30.06.2012 ***



nimbini  am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@arwalds_braut, ich stah ebe gaaaaar nöd uf christbäum mit de rote chugle! hans grad dänkt, woni wieder durch d'läde gstöberet bin und jedes jahr gits die rote chugle! für mich sind die irgendwie so usgluscht aber rot isch ebe eh nöd so mini farb.... ich han nur im esszimmer e deko mit roter cherze und chugle, aber au nur, wil eusi chuchi bordeaux-rot isch, so passts is esszimmer

und d'liechterchetti hanged das jahr a eusem marrokanische paravan, wils ebe kein baum git, aber so händ mir bis zu de ferie ane glich e chli wiehnachtsstimmig



Silca  am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@bergeri: Das ist mein Lied wenn ich in die Kirche einschreite :-)
(sorry für den Hochzeits-Ausrutscher in diesem Treat)

Ich liiiiiebe weihnachten...aber leider züglen wir auf den 01.12. und haben damit noch genug zu tun und Weihnachten ist noch soooo weit weg


****** 11. August 2012 *****



livipivi

nicht registriert

am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ALSO Mädels ehrlich- ich chume nüme nache und lasses deshalb- de ganz morge isch de Chef hinter ir am platz ghocket und ich ha nie chöne go gügslä debi hani hüt gar kei Lust gha zum schaffe...
Nimbini- ich bin gest au z züri gsi- schön gsi- bin im Movie gsi

Und wiehnachte lieb ich au eher dezent und edel als überfüllt und farbig- meh hani vo eu jetzt nüme mitbecho!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, nei im ernscht? ich bin im fall no verbigfahre und wo ich's gseh han, hani a dich dänkt, ob ächt du scho im movie gsi bisch, wil du mal gschriebe häsch, du göchisch! hät dich d'nase nöd kützelet, hihi?!



livipivi

nicht registriert

am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hi hi Nimbini- also wenn hanis ned mitbecho- mir hend sooo lustig gha- en riechtige hüenerhufe. voll kuul gsi. Am 2.2. hend mir grad wieder abgmacht. Weisch ich ha Fotoalbene mitgno vo vor 10 Jahr- leck isch das lustig gsi

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, uiii ja das chani mir vorstelle, dass das luschtig gsi isch! so wiiberäbig sind ebe amigs scho die beschte.... ich liiiiiebs



livipivi

nicht registriert

am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Gell und es isch au kuul gsi wiedermal z züri ume z furzä Da chömed Erinnerige uf Aber gar ned kuul isch d Parkuhr gsi- vom halbi 7 bis 10 vor elfi hani 19.40 zahlt

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, ja ich han defür für ei stund 6 stutz zahlt im city parking, gopf! debi hani nöd emal öppis kauft isch also scho gstört... aber wäge dem gangi glich immer mit em auto id stadt

du da chunnt mer in sinn, bisch eigentlich amigs au i de coconut und im castro gsi, wo no da i de umgäbig gwohnt häsch?! hani nämlich letschti mal dänkt, wil ich wieder dänkt han, du chunsch mer so cheibe bekannt vor....



livipivi

nicht registriert

am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

im Castro bin ich mega viel gsi, das isch z dübi gell? Ha ja grad ume Ecke gwohnt gha, bin amel mit em Velo cho So geil. Das isch im 2003-20058 gsi

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



 1 .. 85 .. 168 169 170 171 172 .. 446 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.