Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 86 .. 169 170 171 172 173 .. 447 .. 720
nimbini  am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ja ebe, ich bin det amigs au mega viel gsi! drum isch mer das irgendwie in sinn cho, dänn han ich dich det amigs sicher gseh, wil du mir ebe so bekannt vorchunnsch....



livipivi

nicht registriert

am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Das chönt im Fall scho si, ich bin u gern det go Clubsandwich esse mit mim jetztige Maa die sind sooo fein gsi. Gits das na? also s Castro an sich?

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ouuuu livipivi, ich aaau! ich liiiiiebe s'clubsandwich vom castro, yummy und en frullato dezue ja ja, das gits no, bin grad vor zwei wuche mit de kollegin es clubsandwich go ässe, hihi!



dia

nicht registriert

am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ohhhh im Movie!!! Das hän mir au mol ka, aber sit es paar Joor nüm! has immer mega cool gfunde dört . Bi sogar scho 2x extra vo Basel nach Züri zum dört go ässe... (und no go shoppe)

Ich lieb das Lied au so vo 3HfA! Ohhhh, ich seh alli Bräut vor mir, wie sie bi däm Lied inelaufe... Sniff, do kömme mir grad Träne, soooo schön!
Isch mini 2ti Wahl gsi, ha mi denn aber für's Fäderli Lied entschiede vo Forrest Gump! "schwelg"

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



livipivi

nicht registriert

am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ich bin au en Aschebrödel-Fan- jedes Wiehnachte sicher 1x!

Hey Nimbini, mir chönd ja mal zämä is Castro, würd echt gern wiedermal gah und i Erinnerige schwelge

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



dia

nicht registriert

am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Arwalds_Braut

Das war eben genau auch der Grund, warum ich mich für das andere Lied entschieden habe...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, hey ja klar, da bini im fall voll debi! ich gange no gern, isch so chli öppis vom beschte i de umgäbig! dänn chömer zäme es feins clubsandwich go mampfe und am beschte gömer nachher grad no ane ü30

@dia, oh das lied vom forrest gump ich au so schön, mini kollegin isch im september a ihrere hochzyt zu dem inegloffe!

@arwalds_braut, da stimm ich dir zue, für mich isch das lied vom aschenbrödel au es typisches winterlied, drum häts bi mir ja so passt! im summer chanis mir au nöd so guet vorstelle....



dia

nicht registriert

am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey bi uns git's fast nie e ü30!!!!
Mir sind scho e schlofstadt, *schnarch*! Ha nämlich auch kei Bock me im Usgang uf ü20....

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, dänn chum doch uf züri chunnsch au grad mit! weisch wie cool.... bin übrigens früehner immer in basel in usgang, so mit 19/20i... amigs is ch uf sissach oder so... han mega viel kollege gha vo baaaasel, die hani alli in australie känneglernt und im chat



Silca  am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Komisch...irgendwie hab ich das Lied (das von Ella Endlich) nie mit Winter verbunden. Hab ich mir noch gar keine Gedanken gemacht. Hhhhmmm, ich hoffe das dann nicht alle vor schreck die Kirche verlassen


****** 11. August 2012 *****



 1 .. 86 .. 169 170 171 172 173 .. 447 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.