Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 86 .. 170 171 172 173 174 .. 447 .. 720
nimbini  am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@silca, es ist halt die melodie von drei nüsse für aschenbrödel und das ist ein märchen, das im winter spielt und es läuft auch immer zu weihnachten, daher werden die, die das lied kennen, es bestimmt mit dem märchen in verbindung bringen! googel mal das lied von ella endlich bei youtube, das video ist auch winterlich angehaucht, ella endlich trägt sogar das cape, dass ich bei meiner hochzeit trug



dia

nicht registriert

am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini

Ohhhh joo, do wär ich grad drbi!!!

Stimmt, s ch in Sissach! hihiiihihi, do bin ich in mine junge Joore au no gange... aber sälte, bi eher in dr Stadt bliebe!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, ja wär cool, chömer würklich mal duregäh hehe ja ich bin amigs am dunnschtigabig det usegfahre und am morge am 4i oder so wieder e stund heigfahre, nöd suuber



dia

nicht registriert

am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Uhhh nei, wirklich nid suuber!!
Aber do isch me jo no Jung gsi und het sich nüd drbi dänkt...
Ich bi so amigs nach Luzern in Usgang!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, ja in luzern bini au oft gsi aber au viel am weekend! da simer no i de ganze schwiz umegfurzet für in usgang, hihi! aber da hani au am morge nach zwei stunde möge ufstah und go schaffe... hüt bruuchi e wuche zum mich vo eim abig usgang erhole



dia

nicht registriert

am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Uhhhh sag nüd, nach mim Polterobe ha ich au fast 3 Däg brucht bis ich wieder fit gsi bin! Ich ha emol an der Fasnacht keini Ferie beko und bi 2 Däg lang immer direkt vo dr Fasnacht go schaffe. Das isch während dr Lehr gsi, wo sie geseh hän wie ich ko bin, ab denn ha ich immer Ferie beko an dr Fasnacht!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, frög mich mal! nach minere polterwuche hani grad no e wuche ferie brucht

uuuiii ja fasnacht, da bini amigs grad direkt go schaffe, oder nei, besser gseit hei go dusche und dänn is büro.... üüüüübel!



dia

nicht registriert

am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Das glaub ich dir, dass de nach Las Vegas nomol Ferie brucht hättisch!!Das isch sicher mega cool gsi!!!
Mini Fründin hürotet nägst Joor, do mache mir dr Polterobe in Hamburg (sie isch so agfrässe) aber wenn ich nomol könnt, würd ich au chli witters wäg. (aber ich ha leider mini ganze Ferie scho ufbrucht oder für Australie brucht)

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

oh cool, hamburg muess au ganz e tolli stadt si, bini also au no nie gsi! ich han defür es jahr lang gar kei ferie gha, damit ich mir alles eso han chönne lege.... aber bin froh, hämers gmacht! mir planed übrigens grad nomal z'gah nächst jahr im april/mai... s'isch aber fängs scho chli schwierig, will alli irgendwie e schuel mached, grad am zügle sind oder was weiss ich... mega doof!

händ ihr eigentlich eui usa-ferie scho plant für nächst jahr? also wüssed ihr scho, wo ihr gnau ane gönd?



dia

nicht registriert

am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Definitiv plant isch no nüd, bi hüt aber scho chli im Internet go schneugge. Vom 5-28 mai wänn mir go. Evt fliege mir LA und denn Las Vegas richtig Chicago (route 66) und vo dört fliege mir heim miteme Stoppover in NYC! Das wär mol so d Idee. Jetzt müen mir mol luege, öb das vo dä Däg längt. Also an unserem HZ Daag könne mir nid genau nomol hürote in Las Vegas, egal, es wir früener si...
Was händ ihr so vor?


....unser Traumtag war am 21.5.2011...



 1 .. 86 .. 170 171 172 173 174 .. 447 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.