Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 87 .. 172 173 174 175 176 .. 448 .. 720
nimbini  am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ou mann,w as isch dänn das für en chef? mine isch ime meeting und hät gmeint, erc hunnt am halbi drü zrugg... isch aber nöd, ich glaube, de chunnt gar nüme



livipivi

nicht registriert

am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

eigentlich en super chef- aber grad vor sinere nase im forum umedüse mues ned grad si

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hehe ja guet, das verstahni natürlich! ich klick au immer weg, wänn öpper id nöchi vo mim pc chunnt



livipivi

nicht registriert

am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ebe- gest het er mich scho ertappt wells im Fenster (dunkel gsi) gspieglet het und er isch vis a vis bim kolleg gstande- zmal hani en gseh so is fenster gügslä - uiuiui

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hihi livipivi, das isch im fall bi mir au so, han zwar voll de chefplatz im eggli hine, aber sobalds dunkel isch, spieglet de mischt! jetzt hani pflanze dezwüsched gstellt



bergeri  am 25.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Do han is besser, hinter miar isch grad a Wand. und wenn öppert chunnt klickis au immer weg.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



dia

nicht registriert

am 26.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini

Da ich heute arbeiten muss und nicht so viel los ist, habe ich mal die USA Reise angefangen zu planen!
Also meine Idee ist: Nach Chicago fliegen, dort bleiben wir 3 Nächte, dann geht es nach Saint Louis, Oklahoma, Amarillo, Santa Fe, Albuquerque, Flagstaff dann Las Vegas. Dort bleiben wir sicher 3-4 Tage (evt klappt es sogar genau am 21.5 nochmals zu heiraten) von Las Vegas fliegen wir dann nach New York, dort bleiben wir sicher auch 3-4 Tage, dann geht es leider wieder nach Hause...
Und das in 24-25 Tagen, sollte machbar sein, oder???

Uhhh kann es kaum erwarten!!
Dein Trip im Dezember hört sich auch mega toll an..., da will ich auch gleich mit!

Lg, dia


....unser Traumtag war am 21.5.2011...



dia

nicht registriert

am 28.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@ nimbini
Do ich die wuche leider kei bürodienst me ha, ka ich nid immer do ume lungere...
Ich wünsch dir jetzt scho e super mäntig-mittag-date!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 28.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia oh nei, lahsch mich eifach im stich die wuche

keis problem, hihi ja bin gspannt uf de zmittag hüt *g* wobi jetzt isch es irgenwie wieder nüme so spannend....

wäge de usa, tönt guet eui route, ich glaube scho, dass das machbar isch 3,5 wuche! kollege vo eus händ das gmacht letscht jahr im september! sie sind 5 wuche unterwegs gsi, sind aber ja no ei wuche mit eus in vegas gsi und dänn sinds no witer ad westküste!

lg nimbini



livipivi

nicht registriert

am 28.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini- hesch dis violetti Kleid a? VERZEEEEELLL wie isch es gsi?

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



 1 .. 87 .. 172 173 174 175 176 .. 448 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.