Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 88 .. 174 175 176 177 178 .. 449 .. 720
nimbini  am 28.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, na ja ebe, das chunnt dänn au immer chli druf a, wie eng dass meh zämeschafft! ich han bis jetzt glaubs no i jedere firma en nette maa gha, wo mich greizt hät und mit dem ich amigs au bin go zmittagässe oder so... ich glaube, ich bruche das amigs, dass ich öpper chli chan ahimmle im büro, suscht schissts mich no meh a go schaffe, hihi! und villicht würdi ja dänn ändlich wieder mal gern go schaffe und wänns söll si, dänn isch es au so, ohni dass mir zäme schaffed



livipivi

nicht registriert

am 28.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ha ha Nimbini- ich find dich eifach die Geilst

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 28.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, hihi wieso meinsch jetzt?! wil ich immer muess irgend en schöne maa ahimmle *g*?! isch doch no spannend, die letschte 4 jahr hani das leider nöd gha im job, obwohl ich inere männer-domäne schaffe, häts nur halbschüeh ume, voll übel! dänn muess ich halt chli fremd flirte... tuet mer guet obwohl min maa hüt morge gfunde hät, ich gsechi super us *g* aber irgendwie hät ers glich nöd gschnallt, wieso ich mich jetzt da so useputze für zum go schaffe gah, hehe!



livipivi

nicht registriert

am 28.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

he he he ja genau drum, also ich ha ja au fast nur Männer im Team und ich gnüsses voll das mir immer umewitzlet und so- also ich würd jetzt dem ned flirte sägä und es gfallt mir au keine sooo, aber es isch schön so Männerfründschafte z ha und vor allem hend die junge Buebe Respekt vor mir- also sie schätzed mini meinig und gönd au gern mal eis go neh mit mir altem Huehn und das gfallt mir au mega

jöö din Schatz. Mine het letzt Wuche im Gschäft eini gseh wo er mir nacher verzellt het, wenn er jetzt na singel gsi wär, heti er sie gfragt ob sie was go trinke chämi- also seg e u herzigi gsi mit dunkle Locke und eme herzige gsicht (a sebem Morge hani mich grad für züri usepützlet) und denn luegt er mich so a und meint: eigentlich het sie dir mega gliechä- dich würdi au namal frage. mega herzig

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



dia

nicht registriert

am 28.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@all

So, do isch no mis Weihnachtsfänster und mini Deko. Ich ha die Gläser überall in dr Wohnig verteilt...

Wünsch euch allene schöni, kuscheligi und süessi Adventszyt!






Lg, dia

(sorry s einte Föteli isch e chli dunkel worde)

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Schlumpf79  am 28.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hoi Dia

Wow, gseht mega schön us!! Ich hami bis jetz nuni so recht möge ufraffe echli zdekoriere! Luegs aber mega gern ah!
Ech wünsche der au e ganz schöni Adventsziit, ich liebe die Ziit!!

Lg

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



PrinzessinN

nicht registriert

am 28.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Wow, gsieht sehr schön us Dia!

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



bride81

nicht registriert

am 29.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

wow, mega schön dia!! do kunnt ma jo grad in wiahnachtsstimmig!!



Kate82  am 29.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Dia. ändlich mol e Deko mit Liecht, wo mir gfallt Hüt am Morge hani die verschiedene Dekos bestunt, woni is Gschäft gloffe bi. Aber es git jo gruusig's Zügs. Settigi wo's eifach übertriebe. Aber e so wie du's hesch, gfallt's mir sehr guet! Au die Dekogläser gfalle mer. Ich ha am Samstig no e Adväntschranz und türdeko gmacht (anstatt glernt )...



dia

nicht registriert

am 29.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@all
Danke!
Drbi bin ich das joor sehr ideelos gsi, ha scho schöneri wiehnachtsfänster gmacht! Aber freut mi, dass es euch gfallt! Mi närve immer die kabel vo dr liechterketti, ha no kei idee ka wie me das ka mache, dass me sie nüm so seht...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



 1 .. 88 .. 174 175 176 177 178 .. 449 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.