Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 89 .. 175 176 177 178 179 .. 450 .. 720
sniffi  am 29.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia - wirklich wunderschön habe am Weekend auch dekoriert und eine riesen Freude an meiner Deko.........sogar die Katzen lassen die Deko in Ruhe *freu*

@all - kleine Frage; ich bin auf der Suche nach einem Steamer - wer von Euch hat einen zuhause und hat jemand eine Empfehlung? Da gibts ja eine riesen Auswahl :-§

lg
sniffi

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



bergeri  am 29.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia: Woow deine Deko ist wirklich mega schön. Gefällt mir sehr gut. Ich liebe solche Sachen.

Hier noch ein, zwei Föttali von meiner Deko:


(solche Deko-Schüsseln stehen bei uns in der ganzen Wohnung)

(Das ist unser "Advents-Kranz)

(Deko-Schüssel mit Adventskalender, welcher ich meinem GG gemacht habe)

Und dann haben wir noch viele Laternen mit Teelichter drin.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



dia

nicht registriert

am 29.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@bergeri
Schööön!!!
Ich liebe so dekogläser die man überall hinstellen kann!!
Wow, so ein toller adventskranz möchte ich auch!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



bergeri  am 29.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke dia.

Ich liebe diese Gläser auch. Da wir aber in der Wohnung nicht viele Möbel (Schränke, Vitrinen, Kommoden etc.) haben, konnte ich die Gläser nirgends schön ausstellen, deshalb hab ich jetzt eins auf dem Küchetisch und zwei am Boden beim Eingang. die Laternen hab ich auf der Küchenkombination.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



nimbini  am 29.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

guete mooooorge

alli uf und munter? also ich eigentlich scho... nur nöd würklich in stimmig zum schaffe

hey schöni wiehnachtsdeko händ ihr... ich mach i dem fall au mal es föteli vo minere türkis deko

@sniffi, wie isch de polyball gsi? wägem steamer, also mir händ eine dehei, de isch aber ibaut bi eus i de chuchi! ich würd das ding nüme hergäh, sit mir i dere wohnig sind, bruch ich en mega oft! isch glaubs eine vo v-zug! wänd ihr en freistehende chaufe oder eine id chuchi ibaue? wil wänn ihr ihn ibaue lönd, würd ich allefalls en kombi-steamer chaufe, also eine wo au no chan backe, häsch viel meh möglichkeite zum choche.... ich mache vor allem fisch, schinkli, gmües und härdöpfel im steamer, da weisch wenigstens, was für gmües issisch, es schmöckt würklich nach dem gmües wos sött si udn bhaltet d'farb und d'form, super! und bruchsch kei bouillon oder chrütli oder was au immer dezue.... isch mega!

lg nimbini



sniffi  am 29.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini - isch mega schön gsi, vorallem mal wieder usepützle und chli tanze und gnüsse......han no DAS Erfolgserlebnis gha.......han ja mis zivile Hochziitschleid agleit. Min Maa hett mir denn müässä helfe zum zuemache. Ich stahn also so da und warte bis ers zuemacht. Ich frög ihn so, wenn ers zuemacht und er seit mir, es isch scho zue....ich luege a mir abe und dänn schnallts mir - mis Chleid isch mir obe zgross worde!!!!!!!!! Am Hochziit isch es würklich satt gsesse und jetzt han ich Luft rundume gha!!!!! Eifach nur WOW janu, han mir dänn ä Stola rundume bunde und so isch es denn scho gange....dörfs denn mal no gogä ineh lah - han sooooooooooooooooo Freude gha

Wegem Steamer - mir hend ä Mietwohnig, da chan ich leider keine ibaue lah.............müässtet demfall än freistehende ha. Han eine vo dä Kollegin usglehnt gha und äs isch eifach geil mit dem Teil zkoche

lg
sniffi

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



nimbini  am 29.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi, woooow mega cool! gratuliere zu dem erfolg! das tuet ebe scho mega guet, gäll! isch es dänn jetzt besser mit de kgs? also gönd die au abe oder isch es eifach immer no de umfang? suscht chaufsch der en gstopfe bh, chan je nachdem au no chli was usmache

ah ok, bi eusere mietwohnig isch ebe de steamer scho drin gsi, mega cool! dänn würdi aber nöd en allzu tüüre chaufe, wänn ihr ja eh bald mal wänd zügle, villicht häts dänn am neue ort scho eine drin! grad bi neubaute macheds das jetzt doch öfters.... übrigens, ich han mer im migros so en tupper-steamer kauft am weekend! da chasch wasser inetue und dänn de fisch und s'gmües z.bsp. und dänn 10-15 minute in mikrowelle.... han mer das teil kauft für de mittag, hans aber nonig usprobiert, aber e kollegin hät mer das empfhole.....



sniffi  am 29.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini - chan nöd miteme usgstopfte BH umelaufe - bin vo Natur us scho mit genüägend Holz vor dä Hütte gsegnet worde aber ich wirde s'Chleid mal ineh lah, han ja nöd vor zum wieder so zueneh und suscht weiss ich ja jetzt wie's gaht! Mit de Kilos isch äs immer no am schliiche aber ich merks eifach im Umfang und da bin ich scho meeeeega zfriede!!! Stahne au gar nümm so hüfig uf d'Waage, mal han ich mehr mal weniger. Solang d'Chleider immer besser sitzet bin ich zfriede

Ich wirde kein tüüre chaufe, hans ebä au scho gseh, dass äs i dä neuere Wohnig teils drinne hett. Wäri zu geil aber bis mir mal ä Wohnig findet hett sich dä Steamer wahrschinlich amortisiert und zwar um einiges *zwinker* vo dem Tupperware-Steamer han ich au scho ghört. Mir hend aber diheime kei Mikrowelle, chöntis nur fürs Gschäft bruche......

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



nimbini  am 29.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi, hahaaaa ja ich ebe au *g*! aber han glich 1-2 bh's wo chli gstopft sind und grad für so chleider chans je nachdem ebe tiptop si und brucht nöd viel und es sitzt! aber ja, inäh isch natürlich au super, wartisch no es momäntli, bis bi dim wunschgwicht bisch und dänn lahsch es inäh! das mach ich mit mim zivilchleid au, wil es isch au so es schöns udn rächt speziell und perfekt für hochzyte.... ja ebe gäll, wänn s'chleid scho so lugg sitzt, dänn hät de umfang au mega viel usgmacht, isch super! und a de chleider merksch es sowieso immer am beschte....

wägem steamer, hihi han grad müesse lache wägem amortisiere! ja ich han das tupperware-dings au nur kauft fürs büro, übrigens vo de original-tupperware chostet de irgendwie 100 stutz im migros hanis grad emal für 19.90 kauft suscht gits aber im fall au so steamer, wo chasch uf d'herdplatte tue, gseht us wie so en riischocher... also eifach, falls ihr nöd es tüürs grät wänd chaufe....



sniffi  am 30.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey Mädels

Bitte drucket mir hüt all zämä won chönd dä DUUME oder grad beidi - mir chönd sponti ä super Wohnig gogä aluege. s'Beschti isch, sie isch grad vis-a-vis vo minere Schwöschter. Es wäri soooooooooooooooooooo geil!!!!! Han grad Buuchweh, bin soooooooooo hibbelig

lg
sniffi

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



 1 .. 89 .. 175 176 177 178 179 .. 450 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.