Registrieren | Suche | ![]() |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 89 .. 176 177 178 179 180 .. 450 .. 720 | ||
nimbini ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @sniffi, jööö so herzig! da druck ich dir natürlich gern de duume und hoffe, dass eu die wohnig zueseit und ihr sie dänn au überchömed.... | ||
| ||
layonie ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) ich bin au am Dume drucke *festdruck* | ||
sniffi ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Danke Eu zwei | ||
nimbini ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @sniffi ja das tönt doch perfekt! vitamin b isch s'a und s'o au bi de wohnigssuechi! das chunnt guet... und villicht erübrigt sich das mit em steamer dänn au grad hihi! | ||
livipivi nicht registriert am 30.11.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Toi Toi Toi Sniffi | ||
sniffi ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) es tönt würklich perfekt - han schochli Angst dass äs nöd so chunt wie ichs mir wünsche.............wär so cool grad bi minere Schwöschter und em Chline - und falls es bi üs nöchst Jahr au würdi ischlah wärs no geiler | ||
Schlumpf79 ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) au vo mer es toi toi toi, Sniffi!! | ||
livipivi nicht registriert am 30.11.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Mir gahts füdeliwohl hüt- aber ha echli stress im Gschäft i letzter Ziit- verpass immer alles was ihr so posted | ||
nimbini ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) danke eu! ja ich dänke au, dass es bi mir vom wätter isch hüt, aber ja, wird au verbi gah! bin ja froh, hani nüme soviel chopfweh wie früehner..... | ||
livipivi nicht registriert am 30.11.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Nur na 11 Täg - wow Nimbini, jetzt gahs ja mega schnell | ||
1 .. 89 .. 176 177 178 179 180 .. 450 .. 720 |