Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 89 .. 176 177 178 179 180 .. 450 .. 720
nimbini  am 30.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi, jööö so herzig! da druck ich dir natürlich gern de duume und hoffe, dass eu die wohnig zueseit und ihr sie dänn au überchömed....

lg nimbini



layonie  am 30.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ich bin au am Dume drucke *festdruck*



sniffi  am 30.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke Eu zwei mini Schwöschter kennt die Mieterin persönlich und au d'Wohnig. Seggi also hammermässig schön und uf dä Föteli gsehts au mega toll us und d'Umgebig, dä Sitzplatz und alles wäri super - hetti eifach länger zum gogä schaffe gha..............aber dettä chan mer ja au was ändere.........da ich eh nöd ewig a däm Arbetsplatz wott bliebe isch das für mich keis Problem...........

hoooch......isch bald sechsi?

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



nimbini  am 30.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi ja das tönt doch perfekt! vitamin b isch s'a und s'o au bi de wohnigssuechi! das chunnt guet... und villicht erübrigt sich das mit em steamer dänn au grad hihi!

wär also au nöd bös, es wär bald fiirabig, gopf! han hüt no so es ekligs chopfweh... wird wohl am wätter liege *seufz*



livipivi

nicht registriert

am 30.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Toi Toi Toi Sniffi

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



sniffi  am 30.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

es tönt würklich perfekt - han schochli Angst dass äs nöd so chunt wie ichs mir wünsche.............wär so cool grad bi minere Schwöschter und em Chline - und falls es bi üs nöchst Jahr au würdi ischlah wärs no geiler

@nimbini - gueti Besserig Dim Chopf!!!!!

@livipivi - danke

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



Schlumpf79  am 30.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

au vo mer es toi toi toi, Sniffi!!

Und dier en gueti Besserig, Nimbini! Mi GG het gester sone dumme Chopf gha, Wetter oder so!?

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



livipivi

nicht registriert

am 30.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Mir gahts füdeliwohl hüt- aber ha echli stress im Gschäft i letzter Ziit- verpass immer alles was ihr so posted Naja defür gönd d Täg schnell ume

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 30.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

danke eu! ja ich dänke au, dass es bi mir vom wätter isch hüt, aber ja, wird au verbi gah! bin ja froh, hani nüme soviel chopfweh wie früehner.....

@livipivi, bis froh, häsch ztue! ich sitze sit 2,5 wuche ume! bin froh, hani morn mal wieder monatsabschluss, dänn bini wieder für es paar täg beschäftigt *seufz* und dänn no 11 täg bis zu de ferie, juhuuu!



livipivi

nicht registriert

am 30.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Nur na 11 Täg - wow Nimbini, jetzt gahs ja mega schnell

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



 1 .. 89 .. 176 177 178 179 180 .. 450 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.