Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 90 .. 177 178 179 180 181 .. 451 .. 720
nimbini  am 30.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, jaaaaa also 11 arbeitstäg, das sind ja die, wo müehsam sind ich freu mich mega und mache scho s'ganze büro wahnsinnig, hihi! s'truurige isch, dass wänn ich dänn zrugg chume, min chef leider nüme da isch, aber ja.... ich wirds ja gseh, was s'neue jahr bringt! bin emal offe für alles.....

livipivi

nicht registriert

am 30.11.2011

Ja hoffed mir das s neue Jahr mal de Storch verbischickt oder ???

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

nimbini  am 30.11.2011

@livipivi, hm im fall ganz ehrlich? es pressiert mir überhaupt nüme zum babies übercho! ich gnüss es, so wie's jetzt isch und mir isch es ehrlich gseit völlig egal, ob das nächst jahr oder übernächst jahr chunnt

livipivi

nicht registriert

am 30.11.2011

Ha ha - aber WENNS würd ischlah würsch dich scho freue oder? Ich wart drum ja na mit Pille absetzte, well ich plötzlich gar kei Stress me ha

nimbini  am 30.11.2011

@livipivi, also ja ich würd mich sicher freue! wobi ich ja scho mal dänkt gha han, es heig igschlage und min erschte gedanke isch gsi "ui nei, jetzt chani nüme go reise" und drum isch es au ok gsi, dass es fehlalarm gsi isch.... drum ebe, ich gange das thema ganz easy a und dänn chunnts, wänns söll so si! und ja, nach em erschte schock würd ich mich dänn sicher druf freue und voll und ganz ufgah i dem thema, aber bis es sowiit isch, gnüss ich mis läbe, wies isch

livipivi

nicht registriert

am 30.11.2011

Das machsch du au guet- ich glaub au wenn ich denn mal wett- im erste Moment würd ich glaub gliech au verschrecke- es änderet sich ja extrem viel- au körperlich und so Da druf hani mom. gar kei bock

nimbini  am 30.11.2011

@livipivi, ja genau das hani am weekend mim maa gseit! er hät gmeint, jetzt wärs dänn scho mal langsam a de zyt für chind und ädnn hani gseit, ja er chöngi das scho so eifach säge, für ihn änderet ja nöd soooviel wie für mich! bi mir würdis ja grad am afang afange vor allem körperlich und dänn wär ich ja die, wo de job muess ufgäh (oder nüme chan so witerschaffe wie bis jetzt), ich bin dehei bim chind, für mich änderet sich so ziemlich ALLES, er wird aber körperlich no glich usgseh, wird witerhin jede morge ufstah und de ganzi tag go schaffe, einzig am abig und am weekend wirds für ihn andersch.... tja und er hät mir dänn natürlich müesse rächt gäh!

jusi  am 30.11.2011

jetzt hani grad wäg em steamer müässä lachä, mir si vor ämä johr in diä jetzigi wohnig und ig ha unbedingt ä steamer wellä... jetzt göh mir im januar wider usä (umbau), dr steamer isch immer no nigelnagelnöi

Proeschu  am 30.11.2011

@Sniffi

Ououou... spannend...hoffe es esch gli sechsi ond denn zeigsch ois denn schöni Föteli vo oiere noie Wohnig, gäll?!?!!

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011

sniffi  am 30.11.2011

mach ich doch sodeli bald isch Fiirabig und ich düse ab zu minere Schwöschter und spienzle schomale zu üsere evtl. bald neue Wohnig übere bin echt gspanne uf d'Besichtigung!!!

Wünsch Eu än tolle Abig!

lg
sniffi

1 .. 90 .. 177 178 179 180 181 .. 451 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.