Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 90 .. 178 179 180 181 182 .. 451 .. 720
Schlumpf79  am 30.11.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

sThema Wohnig gaht wieter! Die nett Dame ufem gliche Bode het leidr is Heim müsse (aber met 97gi nid verwunderlich)! Da die Wohnig es Zimmer meh het, wär das perfekt wemmer die bechämte!!! Oooh bi grad nervös!! DNichte vo dere Dame het grad vorig aglüte und gseid, dassi morn unbedingt söll dr Verwaltig alüte und nachehagge. Sie het drum bidr Chündigung es Schriebe drzue da, dass mer grosses Intresse a dere Wohnig heget!!


LG

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



Proeschu  am 01.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Schlumpf

Soooooooo coooooool ! Denn drück ich au der ganz fescht de Duume, dass ehr die Wohnig öberchömed! Met sonere Empfehlig chönnds jo nome jo säge!
Haltisch ois ofem Laufende, gäll?!!

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



bergeri  am 01.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Schlumpf: Auch ich drück euch ganz fest die Daumen. Wie Proeschu bereits gesagt hat, mit dieser Empfehlung kanns nur klappen.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



Trix77  am 01.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@ nimbini: jetzt bini aber doch chli überrascht über dini "altmodisch" iiistellig
ok, das mit dem Körper und so stimmt absolut, aber rein theoretisch chasch du 8 wuche nach de geburt wieder voll go schaffe und din maa cha di hei bliibe und baby hüete.... und spötischtens 9mt nach de geburt sött din körper wieder so wie vor de schwangerschaft si (jedefalls nach theorie)



jusi  am 01.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

und sniffi, wiä isch gangä mit dr wohnig?



nimbini  am 01.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@trix ja ich weiss, bi gwüssne sache bini eifach no rächt traditionell igstellt! isch natürlich mit en grund, dass min maa einiges meh verdient als ich, darum liits bi eus wohl uf de hand, dass er gaht go schaffe und ich d'chind tuen erzieh! klar möchti nachher au so 40% oder so go schaffe.... aber chunnt ja au immer no chli ufs chind druf, ob das möglich isch und spötistens wänn zwei ume sind, wirds au wieder schwieriger mit em schaffe, dänn mini chind fremd erzieh lah chunnt für mich nöd in frag, ich würds nöd welle in e krippe gäh, für das muess ich kei chinder id welt setze und saugoofe häts weiss gott scho gnueg ume....



Schlumpf79  am 01.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Oh er send lieb, danke vielmal!!!! Zügle findi zwar doof, aber nur so ufem gliche Stock wirds secher easy! Ha grad vorig metr Verwaltig tel. Es tönt sehr guet, er däg das secher unterstütze! Däg luege dasser nächst Wuche die Wohnig chön gu aluege, was müess gmacht werde, und de sech met üs in Verbindig setze! Uiui, wär so cool!!!

@Sniffi: wie ischs gester gluffe???

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



nimbini  am 01.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@schlumpf, oh so cool, das freut mcih für dich! hihi dänn cahsch eifach alles so schön einzeln i die ander wohnig übere träge, isch doch au no de friede... laufsch eifach hunderttuusig mal hin- und her



Schlumpf79  am 01.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini: danke vielmal! Odr mer organisieret ganz viel Helferlis und bildet vodr einte Wohnig zur andre e Schlange


hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



Proeschu  am 01.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Schlumpf
Wo wohnsch du scho weder? Chasch ois jo ilade, denn goht das ruckzuck

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



 1 .. 90 .. 178 179 180 181 182 .. 451 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.