Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 91 .. 179 180 181 182 183 .. 452 .. 720
Schlumpf79  am 01.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Proeschu: das wär e super Idee, nimmt di öppe nu bim Wort
Ech wohne in Luzern, weiss ned ob das grad idr Nächi wär vo der?


hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



Proeschu  am 01.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Schlumpf
Hihi, chasch du scho! Ich wohne im Nochberskanton, im Aargau!
Wohnsch denn du ide Stadt Luzern selber?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



Schlumpf79  am 01.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Proeschu: oh cool, gar ned so wiet eweg. Demfall danke vielmal für dis Agebot, cume ev gern druf zrugg!
Ui nei, idr Stadt möchti ned wohne (usser wemmer en tolli Dachwohnig wurdet vermöge), mer wohnet idr Agglomeration vo Luzern!

Glg


hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



livipivi

nicht registriert

am 01.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey Nimbini

ich bin au eher altmodisch- mues aber sägä, ebe wenn jetzt ich de Huufä würd verdiene, würd bi üs scho de Maa dihei bliebe Das mit de Figur nach 9 Monät tönt super- isch ja aber leider bi vielä ned eso. Das isch bi mir scho es grosses Kriterium, zwar bini froh nüme so dick z si und denn bi de SS NA dicker z werde, aber es kackt mich scho a das de ganz Ufwand die 13 Kg weg z bringe wieder zu nichte isch mit de SS. Das kann ich grad gar nicht brauchen
@Schlumpf viel Glüüück

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 01.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, ja klar, wänn ich würdi de grösser lohn heibringe, würd au ich go schaffe und min maa dehei bliebe, aber ebe, das isch kei option für eus, darum müemer gar nöd drüber disskutiere, wer grössteteils dehei bliebt..... ja das mit em zuehnäh schisst mich ebe au a, ich bin ja suscht scho die, wo relativ schnäll zuenimmt und das chönnt mer i de schwangerschaft ebe au blüehe



Schlumpf79  am 01.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi: Danke schön!!

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



Leanda  am 01.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Nimbini, was isch anere Krippe so schlimm? Für mi isch immer klar gsi das ich nie 100% wott dehei bliebe sondern 60% wyterschaffe, do ich au no öpis z tue wott ha wenn mini Kinder erwachse sind... i sehs a mim Mami. 100% dehei bliebe und jetzt findet sie kei Job me... Defür dörf sie jez zwei Täg mi Sohnemaa hiete und ei Tag isch mi Klei in dr KITA. Und zwar damit er Kontakt mit anderne Kinder het und damit ich au e Uswychmöglichkeit ha wenn mi Mami mol krank wär oder wenn sie in de Ferie sind etc... Und e Saugoof isch er wäge däm nit... find jez me ka nit alli in glich Topf wärfe. Oder was isch mit dene wo miend go schaffe? Klar wenn i jetzt mit em Maa zäme 80 oer 100 % würd schaffe, denn findi muess me wirklich kei Kind ha. Aber eso....

lg


*** 30.06.2012 ***



dia

nicht registriert

am 01.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Mini schwiemu het so e bemerkig gmacht wo ich ihre vo mb verzellt han, dass ich das jetzt mach. So quasi: das bringt doch jetzt nüd, wenn de nägst joor schwanger wirdsch!!
Hallo??? Wär het do gseit, dass ich scho nägst joor schwanger will wärde?? Und ich will jetzt toll usseh, klar schissts mi jetzt scho a, wenn ich die ganz prozedur nomol muess mache. Ich hoff ich nimm nid sooo viel zue bi dr ss. Aber lieber denn wieder 10kg abnäh anstatt 20kg (mit dene 10 z viel wo ich jetzt han)!!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



livipivi

nicht registriert

am 01.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Also ich mues au mindestens 2 Täg schaffe und würd au wenns ned nötig wär sicher 1 Tag wieterschaffe Glaub grad so krass hets d Nimbini scho ned uf all gmünzt. Git halt scho derig wo d Kindererziehig allne andere abgend, aber da bisch sicher ned du oder ich oder söss öper gmeint, wo halt mues go schaffe

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



dia

nicht registriert

am 01.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Also ich möcht au wieder go schaffe nach dr ss. Aber nid mehr wie 50%! Ich find d lösig mitere kita super, so hets kind au anderi kinder um sich und lernt teile und s soziale! Aber für die ganz wuche abgäh bin ich au nid, denn muess me keini kinder uf d wält bringe! Aber au für di sälber isch es guet e tapetewächsel. Gsehs bi arbetskolleginne, die kömme gärn 1-3 ko schaffe...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



 1 .. 91 .. 179 180 181 182 183 .. 452 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.