Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 92 .. 181 182 183 184 185 .. 453 .. 720
angiyves  am 02.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@ nimbini
Tönt doch guet! Ich finds mega wichtig, dass e guets Klima herrscht im Gschäft! Also schöööön gniesse!!!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



nimbini  am 02.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi und angiyves, ja ich han würklich scho i vielne budene gschafft, aber so en chef und so es geils team hani würklich no nie gha! es isch eifach zviel gsi geschter... isch so schad, dass euse chef kündt hät aber s'team bliebt ja momentan no chli so bestah, im februar hämer no meeting in london bi eusem neue chef und mir hänked dänn grad s'weekend no a und mached es team-weekend in london, freu mich druf.... gits würklich sälte, so gueti stimmig in ere bude (wo by the way mega am untergah isch, aber das isch eus egal, hehe)....

@sniffi, ich lose dehei immer internet-radio, han det öppe 20 sender wo NUR wiehnachtsmusik chunnt, isch mega cool, losi dänn immer de ganzi dezember dur, vor allem bim guetzle isch es perfekt oder a de wiehnacht als hintergrundmusik......



dia

nicht registriert

am 02.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Das tönt wirklich mega cool, nimbini!
Mir sind zum glück au e super team und mir gön au immer nachem wiehnachtsässe in usgang oder nach sitzige öbbis go trinke.
Das isch scho wichtig, e guets team z ha, so goht mir au lieber go schaffe, als wenn grad alles sch..isch!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 02.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, ja genau, isch ebe scho mega wichtig, mich schisst zwar de job a, cih wär scho lang weg da, aber ebe, s'team isch super und wänn ich dänn wächsle und dänn irgendwelchi penners um mich ume han, isch au nöd cool



angiyves  am 02.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Mir sinn zwar nur zu zweit und mitere Praktikantin aber au e suuuper Team. Gönn au immer zämme it mine Hünd go laufe, go shoppe und so!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 02.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini
cool, nomol öper wo uf london goht


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



nimbini  am 02.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves, ja wänn z'zweite bisch und guet häsch, isch das au super, hani au scho gha, hät dänn aber tage gäh, wo mir nur gschwätzt händ

ja ich bin scho drümal in london gsi und bin eigentlich nüme so en fan, bin aber au scho sit 9 jahr nüme gsi und wil ich ja jetzt chan uf gschäftschöste gah, find ichs no easy und freu mich sehr druf!



sniffi  am 02.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini - juhuuuuuu han Sender gfunde und bin voll am lose..............lauft grad "Silent Night"

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



Proeschu  am 02.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini
Ou, wenn ich Wiehnachtslieder wördi bringe, denn wörded mer mini Manne de Chopf abriisse....

@Sniffi
Das chonnd guet, das chonnd guet!!! Haltisch ois ofem laufende, gäll?!?!!

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



nimbini  am 02.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi, hihi voll cool, gäll bisch dänn allei im büro? also nervsch niemer? bi mir händ es paar gmotzt, aber min chef hät gseit, hüt gits wiehnachtsmusik und basta



 1 .. 92 .. 181 182 183 184 185 .. 453 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.