Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 95 .. 187 188 189 190 191 .. 456 .. 720
dia

nicht registriert

am 05.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Toll sniffi, da freu ich mich gleich mit!!!!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 05.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

so, wil ich ja mal wieder soooviel ztue han, bini grad dra, euses programm für de silvester in vegas z'mache.... bin ja jetzt scho zweimal je e wuche gsi, aber irgendwie hani s'gfühl, ich han no laaaang nöd alles gseh

hät öpper vo eu scho es paar shows gseh? mir sind grad am überlege, welli das mer sölled go luege! "le reve" und "david copperfield" hämer scho gseh, würd das mal gern en cirque du soleil go luege und bin a "KA" am umestudiere.... hät öpper die show scho gseh und chan sie empfehle oder ebe nöd?!

danke und es grüessli
nimbini



dia

nicht registriert

am 05.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini
Ich ha bis jetzt no kei Show gseh in Las Vegas, aber ich ha grad am Wucheänd dr Katalog agluegt und gseh, dass s Musical Lion king lauft. Falls de gärn Musicals luegsch, isch das absolut zum empfähle. Ich has in London gseh und es isch dr Hammer. Was mi au würd interessiere isch Cirque du soleil Loves Beatles. Ich lieb d Musik vo de Beatles!!! Oder Phantom of the opera, au sehr schön... Aber ebbe, nume wenn me Musicals mag!
Mir sind am Samstig ins Reisebüro wäge Flüg go luege, hän super Flüg gfunde. Sobald mi GG s OK vom Gschäft bekunnt für sini Ferie gön mir go bueche! Juhuuuuu!!!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



PrinzessinN

nicht registriert

am 05.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: Also ich han in Las Vegas zwei Cirque du Soleil Produktione gseh...eimol s "O". Das isch mega schön gsi, chani nur empfehle!

Die ander Show isch "Viva Elvis" gsi. Natürlich söt me do chli Elvis Fan si

Hani scho gseit, dass ich dich beniede und au uf Las Vegas wot?

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



nimbini  am 05.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, bin eigentlich nöd so en musical-fan, aber möcht das mal in new york e broadway-show go luege! tendiere aber meh zu "wicked" wil ich de film so cool finde falls ihr das mal in vegas wänd e show go luege, chani eu im fall au "le reve" im wynn empfehle, isch de mega hammer gsi.... ou super wäge de flüg! aber häsch au scho im internet gluegt? ich finde det meistens die günstigere agebot als übers reisebüro....

@prinzessin, ja "o" hett mich no greizt, wil aber "le reve" au e wasser-show isch, wämer lieber öppis anders gseh, aber han ebe ghört, dass sie mega schön isch! viva elvis hett mich au mega greizt, aber kollege wänd leider nöd vor allem wird sie nächst jahr abgsetzt... aber han dänkt, wänn mer bi tix tonight no es günstigs findet, chönted mer ja immer no spontan gah! ich tendiere ebe momentan zu "ka", aber ich känne so niemer, wo's scho gseh hät... d'manne wänd natürlich lieber d'holly madison oder so go luege

hihi jö, ja das glaubi dir, isch aber au fies, dass ihr nöd chönd gah! händs das nonig ufghobe? ich bin jetzt ebe grad no mit de mädels am luege für nächst jahr im mai nomal z'gah, ich würd sooooo gern nomal chli go d'sau uselah



dia

nicht registriert

am 05.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@all

Bruch au no euri Hilf!!!
Ich gang mit mim GG am 17.12 übers Wucheänd nach Luzern!
Ich sött no e feins Restaurant ha! Het öbber e Idee oder kennt sich guet in Luzern us??
Danke für d Hilf. Es darf scho chli edel si, aber au nid grad zuuuu tüür!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



PrinzessinN

nicht registriert

am 05.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: Hmmm ich weiss nöd so recht. Meinsch d Wuche mit de Mädels wird nomol so lässig, wie wo du dini Polterwuche gha hesch? Ich denke mir mängisch, gwüssi Sache chame im Nochhinein scho nomol mache...aber mängisch isch me denn enttüscht, wils nüme so toll isch, wie s erste Mol. Aber wer weiss...

Ich kenne s KA au nöd...chan dir leider nöd witerhelfe. Mir sind spontan id Elvis Show...hend döte sone halb Pris Ticket Box gseh und hend die Tickets denn kauft. Isch uhh cool gsi...

Wür au so gern Ferie plane...aber momentan isch es wege verschiedene Sache eher schwierig...mol abwarte...es chunt, wies chunt

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



nimbini  am 05.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, wie wärs mit em hotel seeburg? isch zur zyt s'wiehnachtshotel, direkt am see und wuuuuunderschön wiehnachtlich gschmückt händ zerscht welle euses hochzytsfäscht det mache....

@prinzessin, nei das isch au das, wo mir chli dänked, eso wie letscht mal wirds eh nüme! aber mir wäred au nüme i de gliche zämesetzig, vielne gahts gar nüme, es würded defür 2-3 anderi no mitcho, wo letscht mal nöd händ chönne, vo dem her wirds sowieso andersch und vegas isch doch so oder so mega geil i de gruppe! mit mim maa isch es ebe nöd soooo cool, mir händs au guet gha, aber mit ere mädels-truppe isch es eifach hammer! mir händ eus aber au scho überleit, ob mir sölled uf e cruise oder nach miami, aber vegas bütet sich ebe scho no a zum chli dumm tue

ah super, dänn lueg ich, ob mir au sponti chönd de elvis go luege, würd mich nämich scho no reize! dänn buech ich glaubs ka, hät im netz super bewertige und ka und o sind glaubs die beschte vom cirque du soleil....

ich plane eifach ferie fürs nächste jahr, egal was alles chunnt! im momänt hoff ich eh druf, dass es baby-mässig nöd grad ischlaht, fühl mich grad nonig eso parat! und jobmässig lahnis au uf mich zuecho... drum plani eifach und im schlimmste fall müemers halt dänn annulliere



PrinzessinN

nicht registriert

am 05.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: cool...muesch denn verzelle, wie s ka gsi isch. nimmt mi wunder. viellicht chani die produktion au mol go luege...wer weiss.

so mädelsferie sind cool. ich han mis weekend in münche mega gnosse gha. mit de einte mädels bini scho sit x johre nüme weg gsi. aber ebe...isch schwierig, dass all glichzitig ferie chönd neh...drum müend ihr das so lang mache, wie ihr chönd

du hesch recht...me söt eigentlich plane so wies im moment isch. wenn sich was ändere wür...jobmässig...nochwuchs oder was au immer, denn mues mes eh zu dem zitpunkt aluege. du machsch das scho richtig

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



Carmile  am 05.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: auu toll, vegas isch scho lässig und dass nur mit de mädels möchtsch go, chani verstoh. obwohl i vegas mit mim schatz au immer gern wieder vo neuem erkunde, di neuste hotels go abklappere, go shoppe und im pool ligge.

hehe, du tönsch würkli nöd so noch baby-stimmig. du schribsch du hoffsch dass es nöd ischloht, warum lahsch es denn druff acho? chasch jo eifach nicht hormonell verhüte es wili und wenn di denn würkli zu 100% bereit fühlsch mol loslegge oder was spricht dägägä? nur, will wenns passiert, denn isch es jo scho e sehr starke ischnitt im lebe und denn chasch dentscheidig nümm eifach ruckzuck umändere. han mer nur denkt i frög mol, will du i versch. threads oft erwähnt häsch dass dass der eigentli no sehr unschlüssig bisch. wenn nünt druff magsch antworte, no problem, isch jo es persönlichs thema und eigentlich au nöd de passend thread däzue.

liebs grüessli



 1 .. 95 .. 187 188 189 190 191 .. 456 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.