Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 10 .. 17 18 19 20 21 .. 371 .. 720
Vermentina

nicht registriert

am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Livipivi, er sieht Dir aber nicht auf den Bildschirm, oder?



PrinzessinN

nicht registriert

am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Mini hockt vis-à-vis..und de kolleg recht vo mir...de gsieh alles. aber egal...

Ich mues amigs luege, wil hinter mir d Igangstüre isch...denn chunt öppe die d Chefin vo minere Chefin...und denn mueni blitzschnell wegclicke

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



nimbini  am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, versuechs mal mit alt+tab, das gaht blitzschnell, han mini finger immer det druf, obwohl ich de chef platz han, mri gseit niemer uf de bildschrim

@proeschu, ja säg nüt, bin de thread und de ander am nahläse, ui nei, hüt isch ja mal wieder mega schlimm, hihi! also ich muess no die definitiv vom letschte jahr zahle, han det chli geld gunne binere tv-show und das jagt mich grad in e höcheri progression ufe und drum muessi so blüete das jahr und die provisorisch vo dem jahr hämer natürlich e gmeinsami übercho und die isch au ziemlich höch! aber wenigstens hämer no 4 mönät unbezahlte gha das jahr, für nächst jahr müemer eus öppis ifalle lah! also entweder es eigetum chaufe oder es baby mache



bride81

nicht registriert

am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

coach git's nur in amerika und asia. in asia isch's aber viel türer, drum kaufis nur in da staata.. in europa git's es jetz aber au immer öfters, eifach nit mit sonera grossa uswahl. in rom hani z.b. eina gseh und au in london.



livipivi

nicht registriert

am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Vermentina: doch wenn er würde ufstah zum weglaufe scho Ha na es Möbel hinter mir, also im Hocke gseht er nüt- aber ich gange nur is Forum wenn er Sitzige het oder söss unterwegs isch. Was gottseidank na ab und zue vorchunt

@Bride: Na wenn man Kleider in Asien bestellt- wieso nicht auch Taschen

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Vermentina

nicht registriert

am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi: Sehr schlau! Meistens halte ich mich auch daran, aber manchmal überkommt mich die Forumslust halt auch mit Chef im Büro



livipivi

nicht registriert

am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Vermetina: dir kann ich es ja sagen, er hat mich sogar mal verwütscht- seit da bin ich vorsichtiger

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



PrinzessinN

nicht registriert

am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

STOP IT! Ich komm nicht mehr nach!
Heute gehts ja echt ab hier im Forum *puuhhh*

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



Vermentina

nicht registriert

am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Oh Mann, das ist lästig - meiner hat mich auch schon gesehen, allerdings weiss ich nicht so recht, was er darüber denkt ... wir haben ein sehr gutes Verhältnis (auch privat), daher glaube ich hat er kein Problem damit, aber i muss schon aufpassen dass ich mich nit ZU sehr ablenken lasse.
Hat Deiner etwas dazu gesagt?



Vermentina

nicht registriert

am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Sorry PrinzessinN



 1 .. 10 .. 17 18 19 20 21 .. 371 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.