Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 95 .. 188 189 190 191 192 .. 456 .. 720
Schlumpf79  am 05.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia: ich hät jetz au grad uf Seeburg tippet. Finde dAtmosphäre det dr Hammer, die viele Liechtli und so. Au im Hotel National isst mer sehr fein, es het det sogar verschiedeni Restis.Sus gids es chinesischs Resti nu, woni fein finde (Shanghai 1-3), die hend au en HP. Muesch eifach reserviere und luege dass en Tisch a eim vode grosse Aquarie bechunsch. Viel Freud in Luzern.


hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



nimbini  am 05.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@prinzessin, ja klar, gib der dänn bscheid, wie's isch! ja ebe, ich han eifach dänkt, mir planed mal für nächste mai, so e wuche bis 10 täg, wär ebe scho cool! und dänn gsehmer ja immer no, obs dänna u klappt, wobi, wänni mir öppis vornimm, dänn chunnts au meistens so

@carmile, ja vegas mit mim maa isch scho au ok, aber macht lang nöd sooo spass wie mit de girls! isch eifach andersch, so würklich go party mache und go tanze gaht halt mit ihm nöd, da isch es dänn scho meh chli d'stadt abchecke, shopping, ässe und gamble.... finds cool, dass mir nach de wiehnacht no kollege träffed in vegas, so wirds au wieder chli andersch als nur zweite.... und am silvester sowieso!

ach weisch, ich dänke eh nöd, das es jetzt scho wird ischlah, drum machi mir da gar nöd soviel gedanke drüber! ich mag mich ehrlich gseit au gar nöd entscheide, ob ich jetzt chind will oder nöd... wänn mirs nöd versueched, dänn bereu ichs ja villicht irgendwänn, wänns dänn ebe nüme kappt und das möchti eigentlich nöd! drum machis mir relativ eifach und lahn da die höcher macht entscheide, obs söll si oder nöd! wänns chömed, dänn chömeds, wänn nöd, gaht mini welt au nöd unter und bis es sowiit isch, gnüss ich eifach mis läbe no chli und mir tüend chli, uf was mir grad luscht händ! ich känne ja min zyklus mittlerwile au ohni irgendwelchi hilfsmittel relativ guet, da ich jedi veränderig gspüre, vo dem her chani au säge, wänni fruchtbar bin oder nöd.... aber ebe, mängisch dänki, solang ich nöd so 100% bereit bin, werdeds eh nöd cho... ich bin mer aber au sicher, dass wänns halt glich würdi ischlah, würd ich mich nach em erschte schock doch au sehr druf freue und mich dänn chönne druf istelle.... aber ebe, es isch eifach nöd so, dass ich jetzt uf büüge und bräche muess chind ha, nur wil mir ghüratet händ! ach isch chli schwierig, zum erkläre, mini momentani gfühlslaag



livipivi

nicht registriert

am 05.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey Sniffi, freu mich mega für euch!

Wegen den Busis- wir haben auch 2 Hauskater gehabt die wir dann gezügelt haben und dann nach 3/4 Jahr ans rausgehen gewöhnt haben, wir haben keine vielbefahrene Strasse - aber halt ne Strasse in der Nähe, blöderweise hat der eine Schmuuser immer die Wiese auf der anderen Seite der Strasse so interessant gefunden und ist auch nach 1/2 Jahr rausgehen, leider unters Auto geraten.
Der zweite Schmuuser (waren beide extrem auf uns bezogen und Schmuusig) ist dann ein halbes Jahr später spurlos verschwunden. Beides macht mich immernoch fertig- den einen musste ich auflesen- mein Baby- und der andere weiss ich immer noch nicht was mit ihm passiert ist.
Also sichergehen kannst du nie

Wir haben nun wieder zwei Katerli und bis jetzt sind die noch nie über die Strasse (seit März draussen) ich hoffe sehr das es so bleibt. Aber ich habe jeden Abend riesen Angst wenn mal einer niht nach Hause kommt- was halt bei Katern durchaus mal vorkommen kann

Ich drücke euch mega die Daumen das eure Fellis nicht so ein Schicksal haben wie unsere ersten beiden

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



livipivi

nicht registriert

am 05.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini- du Rampesau Het grad au lust zum mitcho und PAAAARTYYYY fiere mit dir in Vegas (bin ja e na nie gsi) Gnüsses- lueg eifach das falls doch scho ischlaht, kei Alk trinksch gelle Mini Kollegin het letzt Wucheend wo sie ihri Täg übercho het au gfunde- chum mir gönd mal na eis go suufä- hi hi, well söss laht sies ebe au lieber si, solang sie ned weiss obs igschlage het.

Ich bin ned im Usgang gsi am Weekend- ha kei Geld Aber Bock heti scho

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



livipivi

nicht registriert

am 05.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@ Dia- s Gütsch- mega edel und absolut zahlbar und HAMMER USSICHT! Muesch mal uf d Homepage go gügslä- het au Menü und Priese druf

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 05.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, chum doch au mit uf vegas! weisch wie hetted mer s'fäscht! du würdsch im fall au no guet i mini mädels-rundi inepasse.... looooos chuuuuummm!!!!! weisch wie geil ja nei nei, wänni schwanger wär, würdi sicher kei alk trinke! ich trinke ja au suscht eher sälte alk, aber i letschter zyt hani ebe scho wieder bock druf, am dunnschtigabig am wiehnachtsässe hani also au es paar drinks gha, die händ mich schön blöd agluegt mini arbeitskollege hey und im neue jahr gömer mal uf es clubsandwich is castro und dänn ad ü30, isch guet?!

lg nimbini



livipivi

nicht registriert

am 05.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Oh Nimbini würd sofort- wenn ich nur Geld het- ha für de ganzi Monät na 130.- zum uscho- gopf- wird ziit das ich en Fixlohn bechume huere verd. 80%

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 05.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, oh scheisse! gits kein 13te bi dir? mir chömed ebe ändi wuche de dezember-lohn und de 13. über, zum glück, phuuu! schaffsch dänn ab nächst jahr 100% zum fixlohn? muesch luege, dänn gahts dänn au chli besser und chasch vililcht au mal chli was uf d'siite tue... also wänni am silvester de jackpot günne in vegas, dänn bisch iglade! dänn gömer im mai so richtig go d'sau uselah in vegas



livipivi

nicht registriert

am 05.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ne bi üs gits kein 13.

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



livipivi

nicht registriert

am 05.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Aber das mit em Mai- uiuiui da druf chumi denn zrug

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



 1 .. 95 .. 188 189 190 191 192 .. 456 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.