Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 95 .. 188 189 190 191 192 .. 456 .. 720 | ||
Schlumpf79 am 05.12.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Dia: ich hät jetz au grad uf Seeburg tippet. Finde dAtmosphäre det dr Hammer, die viele Liechtli und so. Au im Hotel National isst mer sehr fein, es het det sogar verschiedeni Restis.Sus gids es chinesischs Resti nu, woni fein finde (Shanghai 1-3), die hend au en HP. Muesch eifach reserviere und luege dass en Tisch a eim vode grosse Aquarie bechunsch. Viel Freud in Luzern. | ||
| ||
nimbini am 05.12.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @prinzessin, ja klar, gib der dänn bscheid, wie's isch! ja ebe, ich han eifach dänkt, mir planed mal für nächste mai, so e wuche bis 10 täg, wär ebe scho cool! und dänn gsehmer ja immer no, obs dänna u klappt, wobi, wänni mir öppis vornimm, dänn chunnts au meistens so | ||
livipivi nicht registriert am 05.12.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Hey Sniffi, freu mich mega für euch! | ||
livipivi nicht registriert am 05.12.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Nimbini- du Rampesau Het grad au lust zum mitcho und PAAAARTYYYY fiere mit dir in Vegas (bin ja e na nie gsi) Gnüsses- lueg eifach das falls doch scho ischlaht, kei Alk trinksch gelle Mini Kollegin het letzt Wucheend wo sie ihri Täg übercho het au gfunde- chum mir gönd mal na eis go suufä- hi hi, well söss laht sies ebe au lieber si, solang sie ned weiss obs igschlage het. | ||
livipivi nicht registriert am 05.12.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @ Dia- s Gütsch- mega edel und absolut zahlbar und HAMMER USSICHT! Muesch mal uf d Homepage go gügslä- het au Menü und Priese druf | ||
nimbini am 05.12.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi, chum doch au mit uf vegas! weisch wie hetted mer s'fäscht! du würdsch im fall au no guet i mini mädels-rundi inepasse.... looooos chuuuuummm!!!!! weisch wie geil ja nei nei, wänni schwanger wär, würdi sicher kei alk trinke! ich trinke ja au suscht eher sälte alk, aber i letschter zyt hani ebe scho wieder bock druf, am dunnschtigabig am wiehnachtsässe hani also au es paar drinks gha, die händ mich schön blöd agluegt mini arbeitskollege hey und im neue jahr gömer mal uf es clubsandwich is castro und dänn ad ü30, isch guet?! | ||
livipivi nicht registriert am 05.12.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Oh Nimbini würd sofort- wenn ich nur Geld het- ha für de ganzi Monät na 130.- zum uscho- gopf- wird ziit das ich en Fixlohn bechume huere verd. 80% | ||
nimbini am 05.12.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi, oh scheisse! gits kein 13te bi dir? mir chömed ebe ändi wuche de dezember-lohn und de 13. über, zum glück, phuuu! schaffsch dänn ab nächst jahr 100% zum fixlohn? muesch luege, dänn gahts dänn au chli besser und chasch vililcht au mal chli was uf d'siite tue... also wänni am silvester de jackpot günne in vegas, dänn bisch iglade! dänn gömer im mai so richtig go d'sau uselah in vegas | ||
livipivi nicht registriert am 05.12.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) ne bi üs gits kein 13. | ||
livipivi nicht registriert am 05.12.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Aber das mit em Mai- uiuiui da druf chumi denn zrug | ||
1 .. 95 .. 188 189 190 191 192 .. 456 .. 720 |