Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 98 .. 193 194 195 196 197 .. 459 .. 720 | ||
livipivi nicht registriert am 08.12.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Ha Ha Nimbini lueg mal uf de link- so glatt http://www.20min.ch/news/dossier/hirnsto...leckt--26298178 | ||
| ||
nimbini am 08.12.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) hahaaa livipivi, das isch ja wieder mal geil! dänn simer nöd die einzige unwüssende, hehe! | ||
livipivi nicht registriert am 08.12.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) voll kuul und ich hets nie glese wenn mir gest ned diskutiert hetted | ||
nimbini am 08.12.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) han so müesse gröhle, wo ich de michi ihre post gseh han | ||
livipivi nicht registriert am 08.12.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) oh blöd Nimbini, es isch immer u schwer wenn e vorher kollegin plötzlich en TeamleaderRolle het. Bi üs au erst passiert und erst na öper wo3/4 Jahr weniger lang da isch als ich. ich selber ha aber kei Problem gha, aber e anderi und die het gseit das zerstöri ihri fründschaft..., ich has voll übertriebe gfunde, das mues mer ja trenne. | ||
nimbini am 08.12.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi, ja sie hät halt suscht scho amigs s'gfühl, sie seig öppis bessers und ebe, im grosse ganze hämers guet, aber es git eifach themene, wo mir eus ständig id haar krieged! dänn chunnt no dezue, dass sie gseit hät, sie welli uf kein fall tasks vom chef übernäh und wo sie mir das dänn geschter gseit hät, hät sie so überheblich gseit "ja es git meh lohn" und dänn bini irgendwo dure au mega enttüscht gsi vo ihre, dass sie sich so chaufe laht! weisch ich mags ihre gönne, das wird sich i ihrem cv sicher guet mache, aber ebe, ich bruche sowieso kein chef, wil ich ja mit de anderne vom team businessmässig nüt ztue han und vor allem bruchi nöd öpper, wo sich no gern als chef ufspielt und das macht sie ebe und das isch öppis, mit dem ich extrem müeh han.... aber ja, all die entscheidige macheds mir schlussendlich eifacher zum d'firma verlah..... | ||
livipivi nicht registriert am 08.12.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Ja da het ich au Mühe, vor allem wenn sich öper mues ufspiele- Chef si isch s eint aber Chef spiele- phuuuuu. Voll doof für dich- aber ja wie du seisch- viellicht muesch denn ja gliech mal gah damit s besser wird | ||
nimbini am 08.12.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) ja gäll, neues jahr, neues glück! ich hoffe eh, dass s'neue jahr besser wird..... | ||
livipivi nicht registriert am 08.12.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Das wirds ich spürs- für mich hets ja scho agfange mit mim interne Jobwechsel uf Januar | ||
nimbini am 08.12.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) ja ebe gäll, eigentlich chans nur besser werde! also die erschte 4 mönät sind super sgi das jahr, aber han s'gfühl, die seiged scho gar nüme wahr.... | ||
1 .. 98 .. 193 194 195 196 197 .. 459 .. 720 |