Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 98 .. 193 194 195 196 197 .. 459 .. 720
livipivi

nicht registriert

am 08.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ha Ha Nimbini lueg mal uf de link- so glatt http://www.20min.ch/news/dossier/hirnsto...leckt--26298178

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 08.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hahaaa livipivi, das isch ja wieder mal geil! dänn simer nöd die einzige unwüssende, hehe!



livipivi

nicht registriert

am 08.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

voll kuul und ich hets nie glese wenn mir gest ned diskutiert hetted

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 08.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

han so müesse gröhle, wo ich de michi ihre post gseh han

so themawechsel, han grad de mega-fruscht! min chef hät ja kündt, nächst wuche hät er de letscht! er wird nöd ersetzt, euse neu chef wird sin chef si, wo aber in london hockt! jetzt wird mini arbeitskollegin so chli "team-leiterin" werde... mir händs eigentlich uh guet mitenand, aber läbed total i zwei verschiedene wälte, händ total anderi uffassige vo ALLEM und so gits es,d ass mir amigs mega umezicked! ich wird sie eh nöd als mini chefin chönne aluege, wobi s'guete isch, dass ich ja en ego-job han und sie isch mini stv, sprich, sie wird das zügs vo mir amigs müesse lerne.... aber ja, happy bini nöd über die situation! vorher hani no es one to one gha mit em neue chef.... na ja, er isch en lässige und meh chan spässle mit ihm, aber er isch halt en engländer, sprich, er schafft total andersch als mir und ich weiss scho jetzt, adss mir's nüme so toll werded ha wie vorher... mann schisst mich das a! han mer vorher ernschthaft überleit, ob ich afang jahr söll e witerbildig afange im schnällverfahre, so dass ich mich uf mitti jahr chan verdünnisiere da..... uf dem bereich woni jetzt schaffe, möchti eh nüme bliebe, also muess ich fascht e witerbildig mache *seufz*! mann han dänkt, ich chöng no es jöhrli oder so da chli umehänge und chille..... maaaannnnn....

jetzt hoff ich eifach uf de jackpot in vegas, dänn chumi eh nüme hei



livipivi

nicht registriert

am 08.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

oh blöd Nimbini, es isch immer u schwer wenn e vorher kollegin plötzlich en TeamleaderRolle het. Bi üs au erst passiert und erst na öper wo3/4 Jahr weniger lang da isch als ich. ich selber ha aber kei Problem gha, aber e anderi und die het gseit das zerstöri ihri fründschaft..., ich has voll übertriebe gfunde, das mues mer ja trenne.
Aber wenn du vorher scho kritz mit ihre gha hesch isch es natürlich scho mega doof

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 08.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, ja sie hät halt suscht scho amigs s'gfühl, sie seig öppis bessers und ebe, im grosse ganze hämers guet, aber es git eifach themene, wo mir eus ständig id haar krieged! dänn chunnt no dezue, dass sie gseit hät, sie welli uf kein fall tasks vom chef übernäh und wo sie mir das dänn geschter gseit hät, hät sie so überheblich gseit "ja es git meh lohn" und dänn bini irgendwo dure au mega enttüscht gsi vo ihre, dass sie sich so chaufe laht! weisch ich mags ihre gönne, das wird sich i ihrem cv sicher guet mache, aber ebe, ich bruche sowieso kein chef, wil ich ja mit de anderne vom team businessmässig nüt ztue han und vor allem bruchi nöd öpper, wo sich no gern als chef ufspielt und das macht sie ebe und das isch öppis, mit dem ich extrem müeh han.... aber ja, all die entscheidige macheds mir schlussendlich eifacher zum d'firma verlah.....



livipivi

nicht registriert

am 08.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ja da het ich au Mühe, vor allem wenn sich öper mues ufspiele- Chef si isch s eint aber Chef spiele- phuuuuu. Voll doof für dich- aber ja wie du seisch- viellicht muesch denn ja gliech mal gah damit s besser wird

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 08.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ja gäll, neues jahr, neues glück! ich hoffe eh, dass s'neue jahr besser wird.....



livipivi

nicht registriert

am 08.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Das wirds ich spürs- für mich hets ja scho agfange mit mim interne Jobwechsel uf Januar

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 08.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ja ebe gäll, eigentlich chans nur besser werde! also die erschte 4 mönät sind super sgi das jahr, aber han s'gfühl, die seiged scho gar nüme wahr....



 1 .. 98 .. 193 194 195 196 197 .. 459 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.