Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 99 .. 195 196 197 198 199 .. 460 .. 720 | ||
livipivi nicht registriert am 08.12.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Juni07 hetsch na en Job für en It- Spezi? Min Maa würd eigentlich au gern wächsle und er isch i vielne Richtige mega guet- IT- Marketing und natürlich Fotografie Ha nur grad denkt well du vo IT - redisch | ||
| ||
juni07 am 08.12.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi: Ha Dir e PN gschickt. | ||
nimbini am 09.12.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @juni, ja ebe, bin ja flexibel und drum tueni halt eimal meh en neue job sueche *seufz* obwohl ich's langsam gseh han... danke, aber ein IT-fritz langed dehei und bank bini au scho gsi, hät mich au nöd würklich umghaue, ich bin ebe chli en schwierige fall mittlerwile, wänns um jobsuechi gaht..... | ||
angiyves am 09.12.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Hey Mädels, kas si, dass mir do einigi IT-Männer hänn? Mine isch Systemtechniker | ||
nimbini am 09.12.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @angiyves, haha ja gseht fascht eso us! luschtig | ||
Leanda am 09.12.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Min isch au in dr IT Er isch Server Administrator... | ||
angiyves am 09.12.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Leanda: Hihi, also schomol 2 Liebe Grüsse Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit! | ||
livipivi nicht registriert am 09.12.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) hi hi lustig- mini isch ja eigentlich Fotograf aber er het sich quasi im It alles selber biebracht und au na e schuel gmacht und schaffet hüt als IT-Leiter, Marketing und Lehrlingsverantwortliche | ||
Leanda am 09.12.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) livipivi, luschtig, mine het au Fotograf glernt und sich denn aber für dr IT Bruef entschiede, dozumol wo das ganze ufko isch und wos d Lehr Informatiker no gar nonig gä het | ||
livipivi nicht registriert am 09.12.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Ja Fotograf isch super kreativ und schön- aber mer verdient eifach nüt Drum isch er hauptsächlich umgschwenkt Aber er het au voll Freud dra. Dihei bastlet er au immer ume- mir hend sogar es NAS und RAID dihei- wer brucht das wohl dihei | ||
1 .. 99 .. 195 196 197 198 199 .. 460 .. 720 |