Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 100 .. 197 198 199 200 201 .. 461 .. 720 | ||
nimbini am 11.12.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @juni07 klar bini aspruchsvoll! ich bin e frau, wo weiss, was sie (nöd) will!!! | ||
| ||
juni07 am 11.12.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @nimbini: | ||
nimbini am 12.12.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) hey proooooeeeeeschuuuuuuu, min brüeder hät sini dreadlocks abgschnitte.... nach irgendwie 10 jahr also dini schwöster müesst jetzt nüme uf dreadlocks stah, er hät jetzt en james dean-haarschnitt, ich finds no sexy | ||
Proeschu am 12.12.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Nimbini | ||
nimbini am 12.12.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) hihi proeschu, han leider no keis bild! er isch no chli schüüch mit de neue haare, er hät geschter gseit, meh dörf nöd über sini frisur rede *g*! aber ich han em glich müesse säge, dass er guet usgseht er hät gmeint, jetzt muess er nur no en neue job finde und dänn klappts au mit de fraue *g*! ja gopf, isch ja öppe zyt worde, dass er erwachse wird | ||
livipivi nicht registriert am 12.12.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Leute ich bin fix und fertig- bin nur noch am heulen- mein Katerli ist seit Sanstag morgen verschwunden- spurlos. | ||
PrinzessinN nicht registriert am 12.12.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Oje livipivi...ich drück dich ganz fest. Hoffe, der kleine Sunny kommt bald wieder nach Hause. Das ist echt komisch...in einem Jahr drei Katzen? Gibts doch nicht! | ||
livipivi nicht registriert am 12.12.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Danke liebe Prinzessin, ja es ist mega komisch. also die erste wurde überfahren, das hat wohl keinen Zusammenhang- aber das Verschwinden und schon wieder bei uns- das macht mcih schon stutzig und ängstlich- was wenn sie jemand quält o gott- ich heul schon wieder | ||
dia nicht registriert am 12.12.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Oh nei livipivi, das duet mir mega leid! *druck di ganz fest* | ||
livipivi nicht registriert am 12.12.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Ich weiss es ned- eini hani scho gseh das sie ihn mal weggschüücht het, aber irgendwie glaubi ned das die nur well sies ned mag , grad öpis würd mache- eher sie wetts ned alange... Aber hüt zu Tags weiss mer ja nie. Es isch doch eifach komisch das scho wieder eine nüm findet- und er isch au so ahänglich gsi und immer a üs klebed! | ||
1 .. 100 .. 197 198 199 200 201 .. 461 .. 720 |