Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 101 .. 200 201 202 203 204 .. 462 .. 720
dia

nicht registriert

am 12.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@PrinzessinN
Das habe ich mir fast gedacht!
Wenn bride81 noch hier wäre, hätte sie das sicher auch gesagt...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Schlumpf79  am 12.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Jupii, Livipivi, freu mi grad soooo für dich!!! Dr Schlawiner het dänk öppe Hunger übercho!! Gsehsch, so IT Sache hend au sin Vorteil!!!

Drück dich!!

Glg



hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



PrinzessinN

nicht registriert

am 12.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Juhhuuiii livipivi! Freu mich so für dich!!!

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



Lula  am 12.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Super, fröit mi sehr für Di! Gniess dis Fällknüleli hinech echli, nachdem ihm dLevite hesch gläse...



*offiziel no nit verlobt, aber bereits es Datum...*



Sony

nicht registriert

am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Guätä morgä zämä. Juhui, nach langem hin und här, fahrä mi Schatz und ig, am Samstig nach Luzärn ad JRZ!! let's fätz mit DRS3... wär isch süsch no drbi?

Verliebt: 14.05.2008 - verlobt: 22.02.2011 - verheiratet: 13. und 14.04.2012



Trix77  am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hi Sony

s liit leider nöd drine. aber i findes immer e super wuche. losse au di ganz ziit drs3.
i findes lässig, dass d musik viel abwächsligsriicher isch und zum teil ganz ussergwöhlichi lieder ghörsch...

themene wos uswähled gönd mer immer nöch, aber jetzt als werdends mami, findis no extremer...



Sony

nicht registriert

am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hey Trix. dr Willä zehlt! i fröiä mi eifach, mau drbi ds si, u o weni nid viu cha gä... d Geschtä zeut

Verliebt: 14.05.2008 - verlobt: 22.02.2011 - verheiratet: 13. und 14.04.2012



Trix77  am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

i ha mi nonig entschiede was i gibe. sueche no e idee. mal luege, ha ja no chli ziit.

am samstig lueg i s denn sicher im TV... denn bini au es bitz debii



sniffi  am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@all - än riesetolle guete Morge a alli! Bin grad retour vom Wiehnachtsmärt in Stuttgart und Mega-Marathon-Shopping jedes Jahr immer wieder schöööööööööööön

@livipivi - han das mit Dim Büsi erscht grad glese - mis Herzli isch grad stahbliebe und ich han ganz schnell müässä wiiterscrolle. So schön dass er wieder retour isch, han mich grad riesig für Dich gfreut. Ich han hüt scho so Angst devor wenn mir üsi Schätzi's uselönd......würds am liebste immer drin bhalte. Hüt Nacht hett dä Felix mal wieder Terror gmacht, die ganzi Nacht umemiaut......han hüt Morge denn an Himmel glueget und jetzt weiss ich au, warum er die ganzi Nacht aktiv gsi isch...........mir hend Vollmond!!!! Jeden Monat das gleiche Theater

@sony - viel Spass bei JRZ - ich han die ganz Wuche dä Live-Stream igschalte..........würd uh gern au mal verbi gha aber unter dä Wuche isch schwierig, han im Dezember im Gschäft immer sauviel Arbet

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



nimbini  am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi, oh ich liebe de wiehnachtsmärt in stuttgart, mir gönd au jedes jahr... nur das jahr gömer no chli an en grössere wiehnachtsmärt, am fritig gahts los nach NYC juhuuuuu ich freu mich so!

lg nimbini



 1 .. 101 .. 200 201 202 203 204 .. 462 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.