Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 102 .. 201 202 203 204 205 .. 463 .. 720
sniffi  am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini - also uf NYC wott ich au mal no gha, bin no nie gsi. Wünsch Dir jetzt schooooooooooo gaaaaaaanz viel Spass und gnüssets!!!!!!

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



nimbini  am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jö danke sniffi! ich freu mich so, mir fiired ja no euse 1. hochzytstag am sunntig und nachher gömer uf kalifornie! uiuiui, bin halt nachher bankrott, aber macht nüt, chan ja afang jahr wieder afange spare



PrinzessinN

nicht registriert

am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

De Wiehnachtsmarkt in Stuttgart isch genial. Uh schön

Aber NYC isch natürlich no besser
Viel Spass nimbini...und spare chasch nochher wieder

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



juni07  am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: Du schaffsch es immer weder :) NYC isch sicher cool met dere Wiehnachtsstimmig. Han eigentli uf Hamburg welle, aber ich cha mini Liebschti ned überrede :( naja, den gömmer halt uf züri... wie jede Tag... :)

lg juni07



nimbini  am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@prinzessin, daaaaanke! ui ich freu mich so... aber han no soviel zum tue... aber nei, muess natürlich glich im büro mini zyt abhocke und han dänn defür am abig en stress *nerv*! jä nu, packi halt nöd viel und chaufe alles i de usa... und no chli meh! min maa hät mich scho gfrögt, was ich für es shoppingbudget han.... dänn säg ich zu ihm en mega höche betrag und er so "spinnsch, dänn chasch ja nächst jahr wieder kreditcharte abzahle" und ich so, meinsch ich säge dir mis budget, dänn hanis erreicht und gseh no es paar geili sache und dänn hausch mer uf d'finger gaht en gar nüt a *g*



nimbini  am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07, was schaff ich immer wieder?! hahaaa ich muess min maa au immer überschnurre für sis glück aber ich bin ebe e frau und ich weiss, wie ich ihn um d'finger wickle chan, hihi....

sind übrigens immer no am werweisle wägem silvester in las vegas, wo mir sölled ane! das überagebot i dere stadt isch eifach abartig, phuuuu.... und übrigens, d'chance stönd rächt guet, dass mir a ostere nomal uf vegas gönd und nöd a pfingste, aber ich sträub mich no chil degäge wägem wätter



juni07  am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: Mich niedisch zmache und mich züberrasche :)
Uf das gang ich ned i :)
Jo, muesch mer den säge was ihr gmacht händ, wenns guet gsi isch mach ich es au :)
sicher ned, du sträubsch dich numme mich in hangover 3 zgseh :) ha den dis verspreche ned vergässe met em Drink :)

s'wetter wird blendend über ostere... :)

lg juni07



juni07  am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: apropos Budget & Kreditkarte: Seit de eint Arbetskolleg em Andere. Miner Frau isch am Wuchenend s'Portemonnaie met Kreditkarte etc. klaut wurde. Den erweder de Ander, was so e schweinnerei. Häsch es wenigschtens gmolde? Spinnsch! De Dieb giht vel weniger us als mini Frau :))))
(ich bringe de witz wohlwissend i de unterzahl zsi, stelle mich bereits uf min virtuelle tod i) :)

lg juni07

Zuletzt bearbeitet am 13.12.11 09:49



nimbini  am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07 ich bin ebe immer guet für überraschige bin wie es überraschigsei, hahaaaa! min maa isch amigs chli überforderet *g* mängisch hani sogar e chli mitleid, aber dänn dänk ich mir, ach was, er hät sich das eso usgsuecht....

ja also du häsch öppe hangover 7, wils original 2 händ mir scho dreiht letscht jahr und glaub mer, du hettisch das nöd welle gseh.... und doch, ich würd eu also scho no gern gseh in vegas, drum würds mich scho no reize, aber hey, dänn gömer en abig voll eine go drufmache, das muesch DU mir verspräche.... mit dine jungs und mine mädels.... wär ja scho no cool! wänn gönd ihr gnau? nur die 4 täg über ostere? und kei angscht, de drink häsch uf sicher, wänn mer z'vegas sind....

hm weisch, bin ja das jahr mitti april au in vegas gsi und zwei täg häts meeeega gwindet und dänn isch es nöd so agnehm gsi! und kollegin vo mir isch letscht jahr im april gsi und dänn hät sie müesse in columbia e fetti jacke go chaufe, wils eso chalt gsi isch (okeeee ich han im oktober im columbia au pinkigi skihose kauft und alli händ mich für verruckt erklärt, hihi).....



nimbini  am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07 uuuiii nei, ich glaube, mine müesst au sterbe, wänn er das würdi büte! aber weisch was? ich han ebe no e zweiti kreditcharte und vo dere weiss er nüt



 1 .. 102 .. 201 202 203 204 205 .. 463 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.