Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 103 .. 204 205 206 207 208 .. 464 .. 720
livipivi

nicht registriert

am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ha ha nei Trinidattli, das hani ned gmeint Isch nur so allgemein gmeint gsi- das es ebe für d Paar stimme mues und solang beid gliecher meinig isch das ja super isch! Sorry ha mich unglücklich usdrückt- logisch stimmts bi eune Partner

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



trinidattli  am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

stöu der vor würsch öpper zu dä zwinge es gmeinsams Konto z ha. Wenn me öpper dezue würdi zwinge u eg wett das nid, de wäri das Konto gloubs schnäuer lär aus dass dä womi zwingt chönnti uf 10 zöue

Jo das find eg doch ou, dasses s wichtigschte isch, dasses für beidi stimmt!



livipivi

nicht registriert

am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ja voll hi hi- ja nei aber ich stell mirs u schwer vor wenn jetzt öper denkt wie z.b. ich und jetzt min Partner z.b. wie du- ich meine das wird sicher schwierig denn für beid e gueti Lösig z finde.

Ah ja mir hend übrigens au 2 gemeinsami Kontos- eis für de Huushalt und eis für Zukunftspargeld.
Säb denn scho Aber det zahled mir immer genau gleichviel i jede Monat und das isch denn auf für gemeinsami Sache

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



trinidattli  am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Jo das isch denne äuä scho e Knaknuss. Dänke das hätti es ziemlech grosses Sriitpotenzial, wenn beidi sehr verschedeni Asichte hei.

Mir hei zerscht ou drüber diskutiert gha, ob mer gmeinsami kontene wei mache zum spare u Hushaut u so u de Räscht jedem säuber wei überloh. Aber de isch vo mim Maa us ch, werum so kompliziert, mache mer doch es gmeinsams u düei vo däm s Gäud zum Spare u so ufd Siite. Är het de gfunde gha schliesslich müesste mers wenn de mou Chind umewäg si ou so mache, weru nid scho jetzte.

u jo das funktionier jetzte emu scho sit meh aus 4 Johr tiptop e so.



livipivi

nicht registriert

am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Das isch doch schön Trinidattli- ja für mich wirds sicher me e Umgwöhnig- würd das ebe am liebste ned ha

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



trinidattli  am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Jo das gloubeni der u chani ou chli verstoh. S wird äuä de ou für me e umgwöhnig si.
Sseli sötti no gscwind de Teig uswalle bevor mini Kidis chöme. U de mitne zäme e rundi backe. Mäude mi ev. spöter de nomou, wennsi wieder hei göi .



PrinzessinN

nicht registriert

am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia und livipivi: Mir hend glich wie ihr. Hend au sit mir zäme wohnet es gmeinsams Konto, wo mir jede Monat glich viel druf izahle tüend. Vo döte zahlet mir denn all üsi Ikäuf, Benzin usw. Das funktioniert super so. Was me sich jetzt überlegge chönt, wär, dass me zäme spare tuet. Wil mir hend ebe beidi no üsi eigni Konti. Und au wenn mir Mol Chinde hend, woti das bibhalte...wie d Dia gseit het..finds au guet, wenn me als Frau unabhängig bliebt. Me weiss jo nie, was d Zuekunft bringt.

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



angiyves  am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

trinidattli:
@ angiyves: Mir si gloubs d Ussesiter

Haha, gäll?! Jetzt miemer zämme halte, hänn jo süscht niemert me

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

livipivi:

Und schlussendlich mues es ja eifach für d Partner stimme- also wenns für eu (Angiyves und Trinidattli) so am beste isch - denn isch doch super- blöder wärs wenn eine vo eurne Partner anderer Asicht wär

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011


Haha, jä, das wär blöder
Mir mache eifach es gmeinams Budget und ich due fascht mi ganze Lohn fürd Hochzit ufd Site und är zahlt drfür mehr Rächnige. Natürli het jede no sälber Gäld uf sim Konto und mir wächsle denn ab mit Ässe zahle und so

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



juni07  am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: du bisch mer eini :)
es hät so vel lüt a dem pool gha, me hät gar ned chöne underscheide ob die jetzt e party mached oder eifach am pool sind :)

@livipivi: zerscht mol freu i mi für dich das alles weder iO isch und Sunne weder schint für dich (obwohl ich das wie dini männliche kollege au ned nachvollzieh chan)
ich wot nomol uf min sarkasmus hiwiese :)
mer händ au no trennti kontene und werded das au bibhalte, zumindest bis mer zuewachs bechömmed. trotzdem dörf ich mängi usgabe vo miner liebe dame in frog stelle :) allem vora ehre exzessive turnschuehkonsum :) gfolgt vom chleiderschrank.

ich verstoh die ned, wo grad nach de hochzit alles zämmeläged. guet wenn mini fründin x-mol meh würd verdiene als ich würd is vellecht au wele zämmelege :)

@angiyves: mer händ z.B. eusi gemeinsame choschtepünkt uf eis konto fixiert wo mer jede monat füettered. mer händ veribart, dass de betrag im lohnverhältnis stoht.

@livipivi zum Zweite: das met em Zuekunftskonto find i no e gueti Idee. das händ mir au i dem sommer agfange, be eus heissts hochzitskonto :) mer zahled jede monat en gwüsse betrag i, den tuets ned so schmerze be de hochzit, wenn mes eigene sparkonto azapfe muess :)

aber wie es scho gseit wurde isch, wenn jede met siner lösig zschlag chunt isch es doch super, obwohl i mini am beschte finde :))))

lg juni07



 1 .. 103 .. 204 205 206 207 208 .. 464 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.