Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 103 .. 204 205 206 207 208 .. 464 .. 720 | ||
livipivi nicht registriert am 13.12.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) ha ha nei Trinidattli, das hani ned gmeint Isch nur so allgemein gmeint gsi- das es ebe für d Paar stimme mues und solang beid gliecher meinig isch das ja super isch! Sorry ha mich unglücklich usdrückt- logisch stimmts bi eune Partner | ||
| ||
trinidattli am 13.12.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) stöu der vor würsch öpper zu dä zwinge es gmeinsams Konto z ha. Wenn me öpper dezue würdi zwinge u eg wett das nid, de wäri das Konto gloubs schnäuer lär aus dass dä womi zwingt chönnti uf 10 zöue | ||
livipivi nicht registriert am 13.12.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) ja voll hi hi- ja nei aber ich stell mirs u schwer vor wenn jetzt öper denkt wie z.b. ich und jetzt min Partner z.b. wie du- ich meine das wird sicher schwierig denn für beid e gueti Lösig z finde. | ||
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Jo das isch denne äuä scho e Knaknuss. Dänke das hätti es ziemlech grosses Sriitpotenzial, wenn beidi sehr verschedeni Asichte hei. | ||
livipivi nicht registriert am 13.12.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Das isch doch schön Trinidattli- ja für mich wirds sicher me e Umgwöhnig- würd das ebe am liebste ned ha | ||
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Jo das gloubeni der u chani ou chli verstoh. S wird äuä de ou für me e umgwöhnig si. | ||
PrinzessinN nicht registriert am 13.12.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Dia und livipivi: Mir hend glich wie ihr. Hend au sit mir zäme wohnet es gmeinsams Konto, wo mir jede Monat glich viel druf izahle tüend. Vo döte zahlet mir denn all üsi Ikäuf, Benzin usw. Das funktioniert super so. Was me sich jetzt überlegge chönt, wär, dass me zäme spare tuet. Wil mir hend ebe beidi no üsi eigni Konti. Und au wenn mir Mol Chinde hend, woti das bibhalte...wie d Dia gseit het..finds au guet, wenn me als Frau unabhängig bliebt. Me weiss jo nie, was d Zuekunft bringt. | ||
angiyves am 13.12.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) trinidattli: Haha, gäll?! Jetzt miemer zämme halte, hänn jo süscht niemert me Liebe Grüsse Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit! | ||
angiyves am 13.12.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) livipivi: Haha, jä, das wär blöder Mir mache eifach es gmeinams Budget und ich due fascht mi ganze Lohn fürd Hochzit ufd Site und är zahlt drfür mehr Rächnige. Natürli het jede no sälber Gäld uf sim Konto und mir wächsle denn ab mit Ässe zahle und so Liebe Grüsse Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit! | ||
juni07 am 13.12.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @nimbini: du bisch mer eini :) | ||
1 .. 103 .. 204 205 206 207 208 .. 464 .. 720 |