Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 104 .. 205 206 207 208 209 .. 465 .. 720
livipivi

nicht registriert

am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Juni07: üses Zukunftskonto hend mir au vor fast 4 Jahr agfange wegem Hochziit fülle- mir hends denn anders benennt well mir üs einig gsi sind- das mir au nachem Hochziit wietermached- für Kind- Ferie, was au immer
Ja ja die liebe Fraue und ihri Sücht- bi mir sinds Jacke- min Maa chunt schwieri Zueständ über well mir niergends Platz me hend für Jacke vo Bsuech- geschweige denn sini

Danke wegem Büsi- und ja min Maa hets au nie chöne nachevollzieh früher und mich immer usglachet wenn ich vo üsne Viecher bi de Eltere verzellt ha, bis mir Büsis becho hend und jetzt seit er immer- jetzt wüssi er was für en Bezug mer zu somene Tierli ufbaut. Und er isch natürlich au weniger Emotional mit em Sunny sim Verschwinde umgange- aber beschäftigt hets ihn au und es het ihm au kei Ruhe gla das er nüme cho isch..., ich bin eifach hemmigsloser bi mine Gfühlsusbrüch

HA jetzt hani grad e Fetti Kabelbstellig becho---- DDDDBBBBB! Jippie- guete Tag hüt

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

sodeli, bin au wieder zrugg vo mim 2,5 stunde mittag scheissegal, han eh nüt ztue und bin sowieso in ferie- und au scho chli in partystimmig

@juni07, isch doch nett, wänns soviel lüüt hät am pool, dänn chunnt meh sich schnäller e chli nöcher oder chan mal abtauche oder wie au immer.... uf all fäll bini vor em mittag no rasch go luege, durchschnittstemperatur im april wäri so bi 25 grad, wärj a no nett, aber ide nacht 10, brrrr..... na ja, ich luegs nomal mit mine ladies a, ich weiss ebe, dass zwei nöd chönnted cho im mai, drum würd de april eifach nöcher liege, aber irgendwas sträubt sich bi mir no chli gäge de april! obwohl, wänni d'ussicht hetti, mit es paar nette schwizer manne en luschtige abig z'verbringe, tönt au no verlockend... by the way, ich glaube, du schaffsch bi mir i de nöchi, han ebe drum irgendwo gläse, wo du e netti buess übercho häsch und nei sorry, ich chans gaaaaar nöd verstah, wie meh det in blitzer chan inefahre, de kännt meh doch *g*

oh je, ich chan das mit de chatze leider au nöd nahvollzieh, sooooorrry! isch wohl wieder eini vo mine männliche siite... aber ich bin halt eh nöd so de tierliebhaber und scho gar nöd chatze, brrrr.... aber ich finds schöns, wänn öpper so e beziehig zume tierli hät, ich chönnts mir nöd vorstelle!

lg nimbini



jasi86  am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Gmeinsames Konto? Mer hend jedes sis Konto, aber mer teiled chöste.... Das heisst wenn id Rechnig fend er versteckt sie emmer vor mer

Er meint i verdien meh als du also zahl i au alles....

Alles was mit der Hochzit ztue het tuänd me schön teile... I chaufs und er zahlt denn d hälfti....

Und weg dä Hochzitschleidchöste mer hend es maximum Budget und alles was drüber isch muäh jede selber zahle....

...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...



angiyves  am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Livipivi, also würd mine Hundis was zuestosse... uiuiuiiii.
Jacke??? Hihi, hani au nonie ghört!
Also ich ha weniger Kleider und Schueh als mi Schatz muess glaub ufhole wenni do so lis...

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



livipivi

nicht registriert

am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ja ich chans ned mal gseh wenn im TV was über armi Tierli chunt- ui und mini- sind eifach s Wichtigst nach mim Schatz und sim Töchterli

Ja Jacke- ich weiss komisch gell Ha Mäntel i allne Farbe und kurzi Jacke für jedi Jahresziit, Ledermäntel, Wullemäntel, Wintermäntel, Früeligsjäckli us Stoff, Lederkurzjacke...., eifach i dedere Farb und i jedem Stiel

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



sniffi  am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

uiii livipivi - so gahts mir mit dä Schueh han die au i allne mögliche Farbe und Formene..............meine Güte, ich han i dä neue Wohnig glaubs äs Platzproblem, hend nacher nümm soviel Ibauschränke han äs Schuehchauf-Verbot vo mim GG übercho

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



Proeschu  am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livivpivi
Keis Wonder... hed din GG kei Platz meh för sini Jagge....
aso ich ha ei Jagge för Früehlig / Herbst (öppe 3 oder 4 jährig) ond en Winterjagge (öppe 5 jährig).. ond no öppe 4 so Faserpelzjäggli, woni anstell vomene Pulli aha....
Ich glaube, du chiemtisch Krise öber bi mer

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



dia

nicht registriert

am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi
Cool wäg dine jackene! Ich hät sicher zu jeder diner jacke die passende schueh und täsche...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



PrinzessinN

nicht registriert

am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Also ich han nöd speziell viel vo öppisem...aber vo allem öppis

Apropos Täsche...min GG het mir uf de 3. Advent (mir machet üs immer Adventsgschenk) e Täsche & Portmonnaie vo Coach gschenkt. Die het er in Las Vegas im Outlet postet gha...sit em September het er das vor mir versteckt

Witzig isch...min Brüeder het mir die genau glich Täsche & es Portemonnaie mitbrocht vo Las Vegas (er isch jo mit mim GG döte gsi). Eifach inere andere Farb und s Portemonnaie isch es anders als das wo mir min GG gschenkt het. Jetzt hani die glich Täsche...eimol in beige/ wiss und eimol in brun/violett...so cool...han mich gfreut wie es chlises Chind. Han de best Ma vo de Welt

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



livipivi

nicht registriert

am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hi hi hi- ja Schuhe lieb ich au- aber det hani tendenziell scho wenig für e Frau

@Proeschu- ui min Maa wär au happy wär ich so wie du Ich weiss ned- wenn immer ich öpis anders wett kaufe- gits wieder e neui Jacke- die alte (mengisch 10jährig) hani aber au na alli- das isch es ja- die sind au all na super schön und dur das ich so viel ha hanis na au ned so viel a Hach, wenigstens die wo mir jetzt z gross sind hani schweren Herzens weg geh.

@ Prinzessin: jöööö mega herzig

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

Zuletzt bearbeitet am 13.12.11 14:40



 1 .. 104 .. 205 206 207 208 209 .. 465 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.