Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 11 .. 19 20 21 22 23 .. 372 .. 720 | ||
dia nicht registriert am 11.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Also ich schaff ab und zue am Schalter (uf dr Post) und dört bin ich au im Forum und scho 2x verwütscht worde vo minere Chefin!!! | ||
| ||
nimbini am 11.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @dia, ja gäll, uh schlimm! aber ebe, sobald ich sie abzahlt han, wird sie zerschnitte! aber die zweit hät zum glück e tüüferi limite als die 1.! min maa htä mich letscht jahr schön zämegschisse, wo er mini zwei abrächnige gseh hät (ich han sie dummerwiis uf em tisch liege lah) und dänn hät er mir alles zahlt und ich hans ihm abzahlt und ebe eini kündt und jetzt na ja, bini wieder fascht glich wiit | ||
Schlumpf79 am 11.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Es isch mega müehsam metem iPhone, aber was machtmr nid alles um chli chönne mitzlese und zschriiebe im Forum! Bi eifach zgern im Forum!! | ||
Vermentina nicht registriert am 11.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Das kann ich verstehen, Schlumpf | ||
Proeschu am 11.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Aso ich be froh, dass ich de ganz Tag is Internet cha... well mer metem Internet müend schaffe, chasches schlächt abstelle... sFacebook esch bi ois aber Konzernwiit gsperrt.. | ||
Stella83 nicht registriert am 11.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Ich habe gar kein Internet in meinem Büro. | ||
PrinzessinN nicht registriert am 11.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Juhhuiii stella83, good news | ||
chiccalina am 11.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) haaaaaaaaallo? ich könnt brüällä weil i "mini" navyboot täsche gad öd kaufe kann und ihr schwärmet | ||
chiccalina am 11.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) üüüüübrigens hett i no ä navyboot täsche z'verkaufe, villicht het jo öppert intresse bi intresse aifach melde | ||
Schlumpf79 am 11.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Chiccalina: vielleicht isch das Füegig, dass ier grad nebem Navyboot aghalte hend | ||
1 .. 11 .. 19 20 21 22 23 .. 372 .. 720 |