Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 11 .. 19 20 21 22 23 .. 372 .. 720
dia

nicht registriert

am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Also ich schaff ab und zue am Schalter (uf dr Post) und dört bin ich au im Forum und scho 2x verwütscht worde vo minere Chefin!!!
Sunst bin ich im Büro, denn goht das guet oder ich machs wie dr Schlumpf, gang übers iphone ins Forum, isch aber scho chli müehsam!

@nimbini
Du bisch jo cool (wie ich) das wäg dr Kreditkarte, eifach nomol e 2 go bstelle...
Ha ich au zerst dänkt, aber has zum Glück glich nid gmacht. Ha no gnueg zum abzahle!!uiuuiuiii....

@PrinzessinN
Bevor ich ghürote han, isch die Site bi uns gsperrt gsi, ämel dr Forum!!
Ha denn nume deheim könne ine go


....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, ja gäll, uh schlimm! aber ebe, sobald ich sie abzahlt han, wird sie zerschnitte! aber die zweit hät zum glück e tüüferi limite als die 1.! min maa htä mich letscht jahr schön zämegschisse, wo er mini zwei abrächnige gseh hät (ich han sie dummerwiis uf em tisch liege lah) und dänn hät er mir alles zahlt und ich hans ihm abzahlt und ebe eini kündt und jetzt na ja, bini wieder fascht glich wiit



Schlumpf79  am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Es isch mega müehsam metem iPhone, aber was machtmr nid alles um chli chönne mitzlese und zschriiebe im Forum! Bi eifach zgern im Forum!!

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



Vermentina

nicht registriert

am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Das kann ich verstehen, Schlumpf

Dachte schon es gebe neu vielleicht ein App



Proeschu  am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Aso ich be froh, dass ich de ganz Tag is Internet cha... well mer metem Internet müend schaffe, chasches schlächt abstelle... sFacebook esch bi ois aber Konzernwiit gsperrt..

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



Stella83

nicht registriert

am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ich habe gar kein Internet in meinem Büro.
Ich muss immer in ein anderes gehen. Ich muss jetzt aber mehr immer Internet arbeiten, das heisst ich kann etwas öfter ins Forum

Ever thine Ever mine Ever ours *30.06.2012*



PrinzessinN

nicht registriert

am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Juhhuiii stella83, good news

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



chiccalina  am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

haaaaaaaaallo? ich könnt brüällä weil i "mini" navyboot täsche gad öd kaufe kann und ihr schwärmet
vo anderne täsche, ich gang etz nöd alli go google, isch glaub gschider

übrigens bini hüt mit mim "chef" anere sitzig gsi und womer retour gfahre sind, und durchd stadt gfahre sind hemmer müässä amä fuassgängerstreife halte und woni so usseluag stömmer genau nebet wellem lade? genau NAVYBOOT.......... :-) han überleit obi söll usstiege :-)

mann mann mann

übrigens gangi etz doch no go google :-)


***03.06.2011***



chiccalina  am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

üüüüübrigens hett i no ä navyboot täsche z'verkaufe, villicht het jo öppert intresse bi intresse aifach melde


***03.06.2011***



Schlumpf79  am 11.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Chiccalina: vielleicht isch das Füegig, dass ier grad nebem Navyboot aghalte hend


hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



 1 .. 11 .. 19 20 21 22 23 .. 372 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.