Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 105 .. 208 209 210 211 212 .. 466 .. 720
nimbini  am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, neeeei säg so öppis nöd



juni07  am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@prinzessinn: the place to be :) du mich au :) han also lieber i de engi am see gschaffed. dafür isch de arbetsweg met 15 minute super :)

@livipivi: well i glichzitig 2 cha träge. benere jagge würd da chli blöd usgseh, wobi im winter mach i da au :)
hejo danke, be au echli uf em trochene gsi i de letschte 2 monat.

@nimbini: du bisch würkli zvel :)
cool, ned schlofe tönt nachemne traum vo mir :)
sproblem isch eifach, dass mini genosse uf de stross bemne blitzer ned nur abbremsed, sondern regelrecht zum stillstand chömmed. bisch du scho mol schneller als 40 über die brugg? ok, ich scho, susch macht da met de buess kei sinn, aber det ben i au erst am 10ni us em gschäft cho...
in anbetracht us miner mischig vo albert und brad, wirsch du denkt ha: "was für en penner" :) aber ich schaffe a mim adonis körper :) nur das met em penner isch eifacher durezsetze :)

mol, dlivipivi hät recht, du bisch zvel :) aber das isch guet so :)

hey, sit ich do i dem forum bin muess i am obe immer länger schaffe das i no durechume... danke!!!

lg juni07



livipivi

nicht registriert

am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ich find dich eifach hammer- mir müend echt mal im neue Jahr z Züri abmache und in Usgang- uiuiui das wird ja was

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



livipivi

nicht registriert

am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hi hi hi Juni07- glaub d Nimbini het scho lang mal ufen männliche Mitstrieter da inne gwartet- nur hends all andere amel ned so lang usghaltet he he he- uiuiui z Züri hets mich amel früher au scho blitz- ich depp bin sogar mal binere Chrützig wo ich ja gwüsst ha das es Blitzer het bi rot über d Ample gfahre- tüüre Spass worde Naja mer wird ja ned nur älter sondern au klüger
S Geilst isch gsi wo ich bi de Rosegartestrass schön ufs Tacho gluegt han und denkt ha: Ja guet- schön 60 Fahre!!!!! HA HA HA det isch 50!!! hani denn usegfunde naja Jugendsünde

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



juni07  am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi: jo ich gib mir au alli müeh :) han au scho fast kapituliert ;)
hejo, grundsätzlich weiss me, dass me sich in ZH muess ad regle halte, will da wird fascht a jedem egge blitzt.
ha mol e parkbuess kassiert well i dringend zum chund ha müesse - die hät aber zum glück min chef zahlt. ha ihm buess zämme met de uftragsbestätigung ufs pult gleit und den isch das ohni murre akzeptiert gsi :)
jo, met dem rotliecht hätsch dir au e neui jagge chöne chaufe. :)

übrigens, eu beidne glichzitig wett i aber glich ned begegne im usgang :) aber chum doch au met de nimbini über ostere uf vegas :) das wär es gaudi

lg juni07



livipivi

nicht registriert

am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Oh weisch wie gern Juni07- aber ich chan mir ja ebe chum mal e neui Jacke leiste und min Maa und ich wend ebe evtl. wenns irgend drin liet a üsem erste Hochziitstag 1 Wuche uf Malta und beides liet sowieso nie drin und Las Vegas wär scho hammer bin ja na nie gsi Aber ebe- ich chans mir eifach ned leiste
Hetsch Angst vor üs??? Im Usgang????

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07, ich han im fall au scho i de engi am see gschaffet cha das sii, dass du mich scho sit jahre stalksch und jetzt ändlich usegfunde häsch, wie du mit mir in kontakt chasch träte? finde das irgendwie grad e chli suspekt, muess mer das mit vegas also nomal überlege....

@livipivi, klar, usgang nächst jahr isch gebongt, dänn zeiged mer dene penners mal, was mir zwei uf em chaste händ, hehe!

@juni07 und ja, han de livipivi scho gseit, sie söll mit mir uf vegas cho, falls ich sötti de jackpot günne am silvester, lad ich sie i und nimm sie mit! aber du chunnsch trotzdem nur ei fläsche über

@eui beidi, ach was, ich bin doch nöd z'viel, vo mir müesstis viel meh gäh uf dere welt, dänn hetts weniger penners ume.... ich han geschter scho gseit, am 21.12.13 sitz ich im flüger und luege zue, wie d'welt untergaht und wils ja dänn kei welt meh git, chan de flüger au nöd abstürze und ich düse düse düse düse im sauseschritt... und dänn tuen ich e neui erde bilde und dänn gits e erde wo eifach überall nur vegas, vegas, vegas isch.... weeeeeisch wie geil

@juni07 was katapultiert? bisch e susi oder was?

@buesse, also iiiiich fahre im fall immer mit 60 über d'europabrugg, emal sicher ab det, wo alli die doofe aargauer ab de brugg verschwindet

und livipivi, sorry, han mer grad eis vergröhlt wägem rosegarte, ich chan nüme, DE bliter kännt doch würklich jedes chind.... säged mal, muess ich mit eu nicht-zürcher mal e blitzer-füehrig mache?!



PrinzessinN

nicht registriert

am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07: ich finds cool, dass es au en ma do im forum inne het...leider hend all ander d flucht ergriffe. und ich finds au guet, dass du s gliche mit em forum erlebsch wie mir...es frisst zit

und ich han au lieber i de city gschaffet...viel schöner gsi. aber au bi mir isch de arbeitsweg jetzt viel kürzer...das isch au nöd z verachte.

@nimbini: du bisch die geilst

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



livipivi

nicht registriert

am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

übrigens ihr zwei- au ich ha mal bi de Engi am See gschaffet

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



livipivi

nicht registriert

am 13.12.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

NIMBINIIII- ich kenne ja de Blitzer- aber ebe ha gemeint gha dazumals (bin 21-i gsi) es segi 60

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



 1 .. 105 .. 208 209 210 211 212 .. 466 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.