Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 106 .. 209 210 211 212 213 .. 467 .. 720 | ||
livipivi nicht registriert am 13.12.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Nimbini also echt - hör jetzt mal uf du- ich lache lut use und die ganz Abteilig het Fragezeiche im Gsicht- neiehrlidu!! HA HA HA du und dini neu Welt ich chume Chrämpf über | ||
| ||
nimbini am 13.12.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) hehe wieso? isch doch e geili vorstellig, alles nur nimbinis uf dere erde... also nei, brüchti natürlich au no es paar männlichi nimbinis, suscht wärs ja nöd luschtig! oder nur ich mit männliche nimbinis? hmmmm die vorstellig wär eigentlich au nöd z'verachte.... die hetted dänn alli sixpacks und knackärschli, so wie d'jungs im stripclub in vegas, grrrr..... oder so wie min sexy usbildner, rrrrrr...... | ||
PrinzessinN nicht registriert am 13.12.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @nimbini: jo das chani mir sehr guet vorstelle | ||
nimbini am 13.12.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @prinzessin, ebe gsehsch, danke schööööööön! ich finds ebe au de hit | ||
Proeschu am 13.12.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Nimbini | ||
nimbini am 13.12.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @proeschu isch mir im fall eeeegal, ich wohne nur in züri, bin kei zürcherin aber häsch rächt, es git au usnahme, min maa isch schliesslich au i dem grässliche kanton ufgwachse | ||
PrinzessinN nicht registriert am 13.12.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @nimbini: glaub, au mir werdet dich vermisse...han hüt au müesse lache wege dine biträg...isch eifach too much | ||
nimbini am 13.12.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @prinzessin, jö danke aber im neue jahr bini wieder für eu da, in alter frische *g* | ||
PrinzessinN nicht registriert am 13.12.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @nimbini: SUPER! | ||
livipivi nicht registriert am 13.12.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Proeschu: Danke- gfallt mir viel besser als s Hochziitsbild in Fett | ||
1 .. 106 .. 209 210 211 212 213 .. 467 .. 720 |